Je moet kiezen-topic #2

wel fijn dat iedereen langzaamaan wakker wordt :pray:

2 likes

Ik heb laatst nog een 911 call gehoord waarin een vrouw haar beide benen en armen had gebroken door een grizzly beer. Echt no way dat ik een beer wil tegenkomen. Een man krap ik wel zn ogen uit nadat ik zn ballen heb ingetrapt. Zij heeft het gelukkig overleefd.

2 likes

Je overschat echt wat je een man kunt aandoen als hij jou iets wil aandoen. Mannen zijn zo veel sterker dan vrouwen, als hij je vasthoudt krijg je niet eens de kans om een knietje te geven ofzo.

En die beer heeft in principe niet de noodzaak om jou iets aan te doen, dus die zal ook niet snel aanvallen. En helaas zijn veel mannen niet te vertrouwen dus ik kies de beer.

18 likes

Haha ja fair enough, ik ga alsnog voor de man. Al helemaal na het horen van het geluidsfragment van die gast die berenobsessed was en in flarden werd gescheurd en werd opgegeten. Dan word ik liever vermoord door een mens/man.

2 likes

Je wordt opgegeten en gedood door:

• Een leeuw
  • Een beer

0 stemmers

2 likes

Zit daar nog een significant verschil in?

1 like

Volgens mij doden leeuwen sneller een dier dood door in de nek te bijten, een soort van snellere dood. En dat beren maar gewoon overal in bijten. Iig dat werd mij verteld. Dus ja doe mij maar een leeuw dan.

Ik heb ook wel eens geluidsfragmenten gehoord van vrouwen die worden vermoord door mannen hahaha, raad ik ook niet aan.
Maar de vraag is ook niet word je liever aangevallen door man of beer. De vraag is, ben je in een bos liever met een man of beer.
Veel vrouwen reageren op die tiktoks: de beer ontwijkt je zelf zo veel mogelijk dus die kom je waarschijnlijk niet eens tegen, de man gaat je bewust achtervolgen. De man gaat je grote kans ook nog verkrachten en andere nare dingen doen. De beer is in principe bang voor je dus die kun je nog wegjagen, foute mannen kicken er eerder op dat je bang bent en verzet.

4 likes

Het ergste wat de beer kan doen is mij levend opeten, het ergste wat een man die kwaad wil doen wil ik niet eens over nadenken :nauseated_face:

18 likes

leeuwen zijn echt overhyped dus k word liever opgegeten door een dier dat ik cool vind

1 like

Precies dit. Beer doodt uit angst of honger, man uit plezier of lust in combinatie met erge dingen

2 likes

Of juist een extreem lange dat misschien wel weken kan duren. Beren doden je maar beleven daar geen plezier aan (ga ik vanuit. Ik weet niks over de psyche van beren) Sommige mensen daarentegen

4 likes

ook hier geldt beer = cooler

2 likes

Je word sowieso vermoord door een beer. Welke beer wordt het?:

• Grizzlybeer
  • IJsbeer
  • Panda
  • Zwarte beer
  • Maleise beer

0 stemmers

1 like

kijk nu wordt het lastig

4 likes

Kies de coolste uit.

:ice_cube: :snowflake: :polar_bear:

See what you did there

5 likes

Ja dat was totaal gepland hoor. Totaal niet per ongeluk :sweat_smile:

2 likes

Ik denk een zwarte beer, die zijn niet zo enorm en schijnen het best met mensen kunnen om te gaan. Een ijsbeer schijnt het meest agressief te zijn. Er was een zwarte beer en die had iets met haar oog of mond? Iig klopte die min of meer aan bij een vrouw, daarna kwam die beer altijd weer langs om te laten zien hoe het herstel ging. Zo schattig. En later heeft ze zelfs haar cups voorgesteld ahhww. Ja laat die dan mij maar opeten.

3 likes

Dan heb ik nog de illusie van doodgeknuffeld worden