Je moet kiezen-topic #2

Dan wordt het First Dates :skull:

2 likes

Je hebt een grote tuin, wat doe je:

• Alles betegelen
  • Alles volleggen met kunstgras

0 stemmers

3 likes

Deze poll is echt evil :sob:
Maar ik haat kunstgras echt zo erg dus dan maar tegels met hopelijk veel bloemen en planten in potten.

17 likes

Kunstgras is vreselijk maar ook daar kun je mooie potten en plantenbakken op zetten, is iets koeler dan tegels in de zomer en is toch beter voor de waterafvoer (ja, wij hebben nog steeds ons stukje kunstgras wat bij aankoop van de woning in de tuin lag niet vervangen, prioriteiten). Als je het af en toe even goed opborsteld dan lijkt het op een afstandje ook nog wel redelijk.

3 likes

Je bent in je eentje verdwaald in een onbekend en groot bos. Kom je liever een man of een beer tegen?

• Man
  • Beer

0 stemmers

1 like

Ben benieuwd of de resultaten nu anders zijn

1 like

Hahah shit ik heb er ook nog zelf op gestemd :rofl: mijn geheugen is mijn grootste vijand.

6 likes

Je moet emigreren, waar ga je liever wonen?

• Finland
  • Kroatië

0 stemmers

1 like

ik vibe zo goed met finnen

echt grappigste mensen op deze planeet

5 likes

wel fijn dat iedereen langzaamaan wakker wordt :pray:

2 likes

Ik heb laatst nog een 911 call gehoord waarin een vrouw haar beide benen en armen had gebroken door een grizzly beer. Echt no way dat ik een beer wil tegenkomen. Een man krap ik wel zn ogen uit nadat ik zn ballen heb ingetrapt. Zij heeft het gelukkig overleefd.

2 likes

Je overschat echt wat je een man kunt aandoen als hij jou iets wil aandoen. Mannen zijn zo veel sterker dan vrouwen, als hij je vasthoudt krijg je niet eens de kans om een knietje te geven ofzo.

En die beer heeft in principe niet de noodzaak om jou iets aan te doen, dus die zal ook niet snel aanvallen. En helaas zijn veel mannen niet te vertrouwen dus ik kies de beer.

18 likes

Haha ja fair enough, ik ga alsnog voor de man. Al helemaal na het horen van het geluidsfragment van die gast die berenobsessed was en in flarden werd gescheurd en werd opgegeten. Dan word ik liever vermoord door een mens/man.

2 likes

Je wordt opgegeten en gedood door:

• Een leeuw
  • Een beer

0 stemmers

2 likes

Zit daar nog een significant verschil in?

1 like

Volgens mij doden leeuwen sneller een dier dood door in de nek te bijten, een soort van snellere dood. En dat beren maar gewoon overal in bijten. Iig dat werd mij verteld. Dus ja doe mij maar een leeuw dan.

Ik heb ook wel eens geluidsfragmenten gehoord van vrouwen die worden vermoord door mannen hahaha, raad ik ook niet aan.
Maar de vraag is ook niet word je liever aangevallen door man of beer. De vraag is, ben je in een bos liever met een man of beer.
Veel vrouwen reageren op die tiktoks: de beer ontwijkt je zelf zo veel mogelijk dus die kom je waarschijnlijk niet eens tegen, de man gaat je bewust achtervolgen. De man gaat je grote kans ook nog verkrachten en andere nare dingen doen. De beer is in principe bang voor je dus die kun je nog wegjagen, foute mannen kicken er eerder op dat je bang bent en verzet.

4 likes

Het ergste wat de beer kan doen is mij levend opeten, het ergste wat een man die kwaad wil doen wil ik niet eens over nadenken :nauseated_face:

18 likes

leeuwen zijn echt overhyped dus k word liever opgegeten door een dier dat ik cool vind

1 like

Precies dit. Beer doodt uit angst of honger, man uit plezier of lust in combinatie met erge dingen

2 likes