Je moet kiezen-topic #2

Of juist een extreem lange dat misschien wel weken kan duren. Beren doden je maar beleven daar geen plezier aan (ga ik vanuit. Ik weet niks over de psyche van beren) Sommige mensen daarentegen

4 likes

ook hier geldt beer = cooler

2 likes

Je word sowieso vermoord door een beer. Welke beer wordt het?:

• Grizzlybeer
  • IJsbeer
  • Panda
  • Zwarte beer
  • Maleise beer

0 stemmers

1 like

kijk nu wordt het lastig

4 likes

Kies de coolste uit.

:ice_cube: :snowflake: :polar_bear:

See what you did there

5 likes

Ja dat was totaal gepland hoor. Totaal niet per ongeluk :sweat_smile:

2 likes

Ik denk een zwarte beer, die zijn niet zo enorm en schijnen het best met mensen kunnen om te gaan. Een ijsbeer schijnt het meest agressief te zijn. Er was een zwarte beer en die had iets met haar oog of mond? Iig klopte die min of meer aan bij een vrouw, daarna kwam die beer altijd weer langs om te laten zien hoe het herstel ging. Zo schattig. En later heeft ze zelfs haar cups voorgesteld ahhww. Ja laat die dan mij maar opeten.

3 likes

Dan heb ik nog de illusie van doodgeknuffeld worden

Ik vind het eigenlijk wel leip dat mensen er zo vanuit gaan dat die man je wat aan gaat doen.

32 likes

Maar een ijsbeer weet tenminste wat die doet. Misschien zijn die andere beren dusdanig stuntelig met jou vermoorden, dat het ontzettend lang duurt

2 likes

En dan ook echt een extreem gevaarlijk beest vs een man van waars iets van 85 kg. Doe ff normaal.

2 likes

Hoe weet jij nou dat een ijsbeer weet wat ie doet? Ben jij een ijsbeer? Hahaha jezus die zijn het ergst van alles. Maar misschien ben je met 1 hap ergens random al wel direct dood.

Nog 1: je wordt liever vermoord door:

• Neushoorn
  • Nijlpaard

0 stemmers

https://youtube.com/shorts/F_R6dGlc0is?si=xke9Q1sr1hwAoYdv

Omg zo schattig, ik denk toch dan maar die stomme ijsbeer, dan ben ik sneller dood.

Er is in Amerika onderzoek gedaan op een universiteit waaruit bleek dat een derde van de mannelijke studenten een vrouw zou verkrachten als niemand erachter zou komen en er geen consequenties aan verbonden zouden zijn. De vraag is natuurlijk hoe representatief dat onderzoek is maar het geeft wel een indicatie van hoe mensen tot gekke shit in staat zijn als er verder niemand in de buurt is.
Er is in Australiƫ bijvoorbeeld ook een groot onderzoek geweest waaruit bleek dat 1 op de 15 mannen seks met een kind onder de 14 zou hebben als niemand erachter kwam. Dus in een situatie dat ik alleen met een man in het bos ben, zonder verdere sociale controle, zou ik er niet gerust op zijn dat ik daar veilig ben.

13 likes

Als ik dit soort dingen lees denk ik altijd: waarom val op mannen :cry:. En natuurlijk zijn niet alle mannen zo, maar vind het wel heftig veel. Had ik toch niet verwacht.

3 likes

Laatste bos vraag van mij. Wie kom je liever tegen in het bos?:

• Joost Klein
  • Gerard Joling
  • Frans Bauer
  • Maarten van Rossem
  • Donny Roelvink
  • Edson da Garca

0 stemmers

1 like

Wist niet dat Frans Bauer zo populair is

1 like

Ik kom wekelijks wel eens een enkele man tegen als ik alleen in het bos ben (en er verder dus ook niemand in de buurt is) en er is nog nooit iets gebeurd. Denk dat het heel anders zou zijn als ik wekelijks een beer tegen zou komen in dezelfde omstandigheden.

8 likes

Gekozen voor @MaartenVanRossem omdat die waarschijnlijk de meest interessante dingen te vertellen heeft tijdens de boswandeling, maar ik zou me ook wel vermaken met Frans Bauer of Gerard Joling denk ik.

8 likes