Je moet kiezen-topic #2

1. ziet eruit als een burgertent waar je 20+ betaalt voor je burger en dan nog eens 4 à 6 euro voor je side friet, onion rings, …
  2. Hip en mooi maar zou schrik hebben dat het eten dan niet zo lekker is, een insta restaurant noem ik die. Ben wel al content dat de krukken een rugleuning hebben want ben geen fan van hoge zitopties op restaurant. En fuck de restaurants die je enkel in een bepaald deel van het restaurant laat reserveren. Buiten, binnen, lage of hoge tafels.
  3. Mooi puur maar de tafels zijn te dicht bij elkaar en als je met een groep bent dan moeten alle mensen op de zitbank opstaan om je door te laten.
  4. Ook leuke inrichting maar dan ook, hebben ze meer geld geïnvesteerd in de aankleding dan in het eten en de bediening? Gigi Gent, i’m looking at you!

Voor de rest ben ik heel makkelijk hoor :smiley:

23 likes

Hahaha ja love deze omschrijvingen en zou zelf ook vijf kiezen, vind het ook opvallend dat 1 zo vaak wordt gekozen want ik vermoed ook duur, kaart met bijna alleen maar vlees en dan allemaal ook niet echt goed.

14 likes

Ja 1 is wel het restaurant waar de enige veggie optie salade met geitenkaas is

10 likes

Nummer 1 ken ik toevallig
Als je van typische hollandse brasserie eten houdt, moet je daar zijn

5 likes

Ik vind 1 echt zo’n dertien in een dozijn tent die je in elke Nederlandse stad vindt, met een zogenaamd hippe kaart, maar die ook overal hetzelfde is en die je bij elk derde restaurant vindt. Teringsaai en inderdaad overpriced.

Ik twijfelde tussen 4 en 5, maar ben uiteindelijk voor 4 gegaan omdat ik daar de hoop had dat ze wat minder klassiek en wat meer gedurfd zouden koken, maar hoe jij hem ziet is ook zeker een goed punt :sweat_smile:

4 likes

1 geeft mij De Beren-vibes, voor als je de snackbar iets te gewoontjes vindt. :joy:

4 likes

De Beren is life!!!

2 likes

4 is een restaurant in Utrecht en slogan op de website: “Franse keuken met een Nederlandse twist” en kan niet omgaan met:

• Brood op de kaart onder de lunchgerechten aan 6 euro met dan die stomme sandwiches. Ben je een restaurant of een bagels en beans? Soep aan 8 euro godverdomme.
  • Dan doen ze ook nog frites met mayonnaise ook aan 6 euro en Broodje beure noisette aan 6,50 euro. Wie bestelt een broodje beure noisette?
  • De hoofdgerechten zijn dan een mix van klassieke brasseriegerechten.
  1. is een restaurant uit Parijs en met typische Parijse gerechten. Ik ga veel liever naar dit dan 4.
4 likes

Lol zag net deze bij havermelkelite, dit is 2 en 4

2 likes

Ja, in dat geval ga ik zeker ook liever naar 5. De ingedekte tafels op de foto van 4 hadden me een beetje hoop gegeven :sweat_smile:

2 likes

Haha bij 2 en 4 kreeg ik ook direct van die artyfarty vibes :joy:. Waar dan jonge onervaren eigenaren opzitten en het eten redelijk is, maar als je dan de prijs meeweegt in alles het matig is. En je komt er vervolgens dus nooit meer.
En door de belichting vind ik 3 meer op een lunchroom lijken.

4 likes

En als je alleen tussen deze 2 mag kiezen qua interieur?

• De bovenste
  • De onderste

0 stemmers

1 like

Ik vind ze allebei iets te kitcherig en hysterisch. De onderste oogt nog het rustigst

3 likes

Je moet kiezen schaakmat :skull: :gun:

Ik vind dat okergeel met neonroze echt pijn doen aan mn ogen, past beter bij een kermisattractie

1 like

Heb dat heel braaf gedaan. Intimidatie werkt heel goed bij mij

1 like

Ik denk dat de onderste barkrukken lekkerder zitten dan de houten stoelen of barkrukken zonder leuning van de bovenste.

2 likes

Je zwemt in het geld en je wilt graag een tweede huis in zuid europa, je mag tussen deze 2 kiezen. De exacte locatie maakt niet uit, het land wel.

• Griekenland
  • Spanje

0 stemmers

1 like

Ben nooit in Griekenland geweest en lijkt mij een mooier/leuker vakantieland, maar de afstand houdt mij tegen. Echt te ver om te rijden, plus zou dan wel op een eiland willen en dat lijkt mij helemaal gedoe.

Voor een vakantiehuis lijkt het mij chill als het relatief dichtbij is. Dus zou zelf ook nooit voor Spanje kiezen. Eerder Belgische Ardennen, noord Frankrijk of zuid Scandinavië

6 likes

Dat begrijp ik

• Belgische ardennen
  • Noord frankrijk

0 stemmers

2 likes

Spanje want daar is het eten lekkerder.

1 like