Je moet kiezen-topic #2

Ja, in dat geval ga ik zeker ook liever naar 5. De ingedekte tafels op de foto van 4 hadden me een beetje hoop gegeven :sweat_smile:

2 likes

Haha bij 2 en 4 kreeg ik ook direct van die artyfarty vibes :joy:. Waar dan jonge onervaren eigenaren opzitten en het eten redelijk is, maar als je dan de prijs meeweegt in alles het matig is. En je komt er vervolgens dus nooit meer.
En door de belichting vind ik 3 meer op een lunchroom lijken.

4 likes

En als je alleen tussen deze 2 mag kiezen qua interieur?

• De bovenste
  • De onderste

0 stemmers

1 like

Ik vind ze allebei iets te kitcherig en hysterisch. De onderste oogt nog het rustigst

3 likes

Je moet kiezen schaakmat :skull: :gun:

Ik vind dat okergeel met neonroze echt pijn doen aan mn ogen, past beter bij een kermisattractie

1 like

Heb dat heel braaf gedaan. Intimidatie werkt heel goed bij mij

1 like

Ik denk dat de onderste barkrukken lekkerder zitten dan de houten stoelen of barkrukken zonder leuning van de bovenste.

2 likes

Je zwemt in het geld en je wilt graag een tweede huis in zuid europa, je mag tussen deze 2 kiezen. De exacte locatie maakt niet uit, het land wel.

• Griekenland
  • Spanje

0 stemmers

1 like

Ben nooit in Griekenland geweest en lijkt mij een mooier/leuker vakantieland, maar de afstand houdt mij tegen. Echt te ver om te rijden, plus zou dan wel op een eiland willen en dat lijkt mij helemaal gedoe.

Voor een vakantiehuis lijkt het mij chill als het relatief dichtbij is. Dus zou zelf ook nooit voor Spanje kiezen. Eerder Belgische Ardennen, noord Frankrijk of zuid Scandinavië

6 likes

Dat begrijp ik

• Belgische ardennen
  • Noord frankrijk

0 stemmers

2 likes

Spanje want daar is het eten lekkerder.

1 like

Ik ga even een dramatisch verhaal vertellen toen we in het noorden van frankrijk op vakantie waren. Ik had giga bulten op mn scheenbenen en iedereen schrok gigantisch. Die arts in frankrijk kon alleen maar frans. Ik denk dat mn vader hem destijds de nek om wilde draaien, hij probeerde in 4 talen het uit te leggen. In Nederland direct doorverwijzing naar de kinderarts etc. Geen probleem. Mn ouders haten fransen, en heel frankrijk tot op hun bot :joy:

Het was overigens een reactie op het ziek zijn wat ik had, de arts had er alleen over gelezen maar nog nooit gezien in het echt. En het komt blijkbaar alleen bij kinderen voor.

1 like

Ik vind Spaans eten zo overrated :sob: van die droge patatas bravas en van die zoute hammetjes. Paella is nog wel enigszins oké maar echt wild word ik er allemaal niet van.

Ik had eens een kennis die een “Spaanse tapas avond” organiseerde met piccolinis uit de oven, chips en meloen met ham. Dat was echt een wilde avond

15 likes
  • Een partner die heel opgeruimd is is maar geen goede persoonlijke hygiëne heeft
  • Een partner die wel een goede persoonlijke hygiëne heeft maar het huis steeds een teringzooi maakt

0 stemmers

1 like

Ik heb een partner gehad die door een verslaving of een van de twee niet deed of allebei gewoon niet maar echt de teringzooi in het huis kan je nog wel voor een langere tijd tolereren maar persoonlijke hygiëne is echt iets wat imo heel belangrijk is. Al is het zoiets simpels als minimaal maar 1x per dag je tanden poetsen. Ik hoef echt nooit meer de geur te ruiken van ontstoken voeten door volledige verwaarlozing.

6 likes

omg dit klinkt echt als een nachtmerrie

5 likes

Stel er staat zonder aankondiging een monteur voor de deur. Jij bent op je werk, hebt het niet bijzonder druk of verdere aanwezigheidsplicht, en kan in een kwartier thuis zijn om hem binnen te laten. Doe je dat?

• Kleine moeite, ik ga wel even naar huis
  • No way, ze kondigen het maar aan volgende keer

0 stemmers

Tenzij het iets is waar ik echt op zit te wachten, maar anders risico van onaangekondigd komen lijkt me.

6 likes

Ik ga er toch van uit dat ik weet waar er herstelling nodig is. Ik zou het stommer vinden om te wachten tot hij een tweede keer kan langskomen.

4 likes

Ja voor mij wel heel erg afhankelijk waar de monteur voor komt. is het iets dat kapot is dat ik graag gefixt wil hebben, dan ga ik naar huis. als het een controle oid is kom ik niet naar huis en maken ze maar een afspraak.

10 likes