dit ging om een controle van de meterkast, waarvan de verhuurder het waarschijnlijk niet goed gecommuniceerd heeft. Anyway, ik ben even op en neer gefietst, kleine moeite. Er blijkt overigens behoorlijk wat vervangen te moeten worden, dus blij dat ik dat gedaan heb.
- Liever een PVV kabinet en altijd mooi weer in NL
- Liever een groen en links kabinet maar wel met altijd kut weer in nl
0 stemmers
Mooi weer = zon, warm en droog
Kut weer = elke dag bewolkt, niet warm en af en toe regen (soms extreme regen, maar iig nooit meer zon dus nooit meer terras of zwemweer)
Ik leef voor mooi weer maar er zijn grenzen hĂš
Bij dit soort polls denk ik altijd ja dit topic heet wel âje moet kiezenâ maar ik moet he-le-maal niks en dan druk ik het gewoon lekker zonder te kiezen weg. Wat een ellende deze
Doe je liever nog een keer examen in je slechtste vak of nog een keer rijexamen? Als je zakt moet je een jaar lang opnieuw lessen volgen.
- Mân slechtste schoolvak
- Mân rijexamen
0 stemmers
Sowieso slechtste vak, daar had ik nog het idee dat ik er controle over had. Bij mân rijexamen voelde het echt als een lot uit de loterij toen ik slaagde, ook omdat ik de keer ervoor veel beter had gereden.
Als ik de eerste keer geslaagd ben voor mij rijexamen, moet me dat nu zeker ook wel lukken. Ik snap nog steeds niet hoe ik toen in 1x geslaagd ben (nee geen humble brag). Ik reed echt niet best, ik heb ook echt 4x gevraagd of ie het zeker wist.
Iedereen die niet heeft gestemd kiest automatisch de PVV optie sorry
Het mooie is dat we straks én een PVV-kabinet hebben én kut weer
bestaan er niet-belgische ardennen? En bedoel je dan de vlaamse ardennen of de waalse ardennen?
In Frankrijk en Luxemburg ligt ook een stuk ardennen
oh ja nu bedenk ik me dat ik wel eens bij die duivelskloof in luxemburg ben geweest maar ik verwachtte de revelatie te krijgen dat er ook hollandse ardennen zouden zijn
Whaha holland en bergen we verzuipen dagelijks,valt echt niks te klimmen hiero jo.
De Ardennen zijn geen gebergte he
Toch kun je best leuke heuvels vinden in Zuid-Limburg, op de Veluwe (Posbank) en bij Berg en Dal (Nijmegen)
Wel echt unaniem
- Ten huwelijk gevraagd worden in de tram
- Ten huwelijk gevraagd worden op een openbare toilet
- Ten huwelijk gevraagd worden tijdens een begrafenis
0 stemmers
En het wordt gefilmd
Als het gefilmd wordt is de keuze snel gemaakt. Wil niet gecancelled worden, omdat ik omaâs begrafenis verpest heb
De tram, maar in al deze situaties is het antwoord nee