oh ja nu bedenk ik me dat ik wel eens bij die duivelskloof in luxemburg ben geweest maar ik verwachtte de revelatie te krijgen dat er ook hollandse ardennen zouden zijn
Whaha holland en bergen we verzuipen dagelijks,valt echt niks te klimmen hiero jo.
De Ardennen zijn geen gebergte he
Toch kun je best leuke heuvels vinden in Zuid-Limburg, op de Veluwe (Posbank) en bij Berg en Dal (Nijmegen)
Wel echt unaniem
- Ten huwelijk gevraagd worden in de tram
- Ten huwelijk gevraagd worden op een openbare toilet
- Ten huwelijk gevraagd worden tijdens een begrafenis
0 stemmers
En het wordt gefilmd
Als het gefilmd wordt is de keuze snel gemaakt. Wil niet gecancelled worden, omdat ik oma’s begrafenis verpest heb
De tram, maar in al deze situaties is het antwoord nee
Wie ben/was jij eerder? (Copyright in het date topic)
- Je komt net uit een lange relatie rollen, helemaal zin in daten want hartstikke leuk en zo door in de volgende lange relatie.
- Al tijden vooral veel mislukte of half gelukte dates en wordt het superlang niks. Daten? ja Jezus heb het nou wel een keer gezien.
0 stemmers
Update: ze hadden alleen nog maar de gele hier dus de keuze werd voor mij gemaakt hahaha. Maar goed ook want tot aan de kassa was ik nog aan het twijfelen.
Bij twijfel altijd roze nemen
Edit: ah kutzooi!
Wat heb jij liever; sneeuwvrij (dus als het hard sneeuwt en er ook een dik pak sneeuw voor de deur ligt, dat je dan niet naar buiten door de kou hoeft om te werken) of zonvrij (dat als ‘t 25-35 graden is je niet hoeft te werken en lekker op het terras kunt chillen of kunt zwemmen)
- Geef mij sneeuwvrij
- Geef mij zonvrij
0 stemmers
zonvrij zodat ik ten minste als een zeester op bed kan liggen
Je zou het dit jaar bijna niet geloven maar we hebben meer hete dagen dan dagen met veel sneeuw. Alleen al daarom zou ik kiezen voor zonvrij maar ik vind het ook zo kak om me te kleden voor werk met warmte
Ik kan niet goed kiezen want ik HAAT de hitte en met zonvrij kan ik daarvoor vluchten, maar in het geval van sneeuwvrij zou dat betekenen dat er SNEEUW LIGT. Love sneeuw.
Sneeuwvrij, want het is kut om door sneeuw naar werk te gaan. Pleur je zo op je bek.
In de zon kan je nog fietsen.
Sneeuwvrij, want tegen kou kan ik me ten minste nog kleden. Verder dan naakt gaat niet als je het warm hebt, haha
Of als de sneeuw zo is aangestampt, dat het spekglad is
Sneeuwvrij want door de sneeuw gaan is echt een hel. En als we zonvrij zouden krijgen zou het betekenen dat het echt super warm is en dan ben ik toch liever op m’n werk met goeie airco dan benauwd thuis