hahaha dat heeft toch niks met de vraag te maken, dan ziet diegene jou hangen
Ja, precies
Wil de pret niet bederven maar dit is veel goorder qua bacteriƫn dan gewoon op de bril zitten, mocht dat de reden zijn dat je hangt.
Nooit geweten! Waarom is dat?
Omdat als je hangt er veel meer viezigheid omhoog spettert op plekken waar je dat liever niet hebt dan als je zit. En als het goed is raakt de wcbril alleen je dijen en dat is verder geen gevoelige huid ofzo dus die kan de bacteriƫn van een wcbril prima hebben.
En de zooi van de hangers staan wij weer af te vegen
Ja het meest hatelijke aan openbare toiletten is juist de plas op de bril die er zonder de boven de pot hangers nooit gekomen was
Ja mensen die dit doen zijn echt smerige wezens. Snap echt niet dat je vol over de bril zeikt en het dan laat liggen voor de volgende. Zou me kapot schamen.
Nou inderdaad, kijk even achterom ofzo
Of mannen die staand zeiken in een wc van een wiebelend vliegtuig⦠Echt dat je je niet schaamt als je die wc uitkomt en de volgende staat te wachten. Kon bijna de hele wc dweilen, overal nattigheid (pis). Mensen zijn echt een stelletje ratten.
En dan zijn er altijd nog mensen die op hun blote voeten of sokken naar de wc gaan
Stel je bent nu capabel om de volgende MP te worden (wat dat betekent mag je zelf invullen, maar ga even uit op alle vlakken; kennis, kunde, charisma) en het kabinet klapt en je wordt gevraagd als volgende MP.
- Ja doe ik
- Nee doe ik niet
0 stemmers
Ik zou als ik capaciteiten had best burgemeester van Utrecht
willen zijn of een vergelijkbare plaats, waar voornamelijk normale mensen wonen.
Maar heb nul zin om Ɣlle Nederlanders te vertegenwoordigen, ik wil niet de premier zijn van mensen uit St Willebrord bijvoorbeeld, die kunnen me allemaal de Tyfus krijgen.
Echt geen zin in doodsbedreigingen
Mark Rutte sliep iets van 4 uur per nacht ofzo? Ik heb echt minstens het dubbele nodig
Hij ook denk ik
Het zou een hele foute keuze zijn om jou macht te geven.
Wat vind je leuker
- Een onbekende een compliment geven
- Een compliment krijgen van een onbekende
0 stemmers
Dat heeft meer te maken met dat ik niet om kan gaan met complimenten krijgen. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.
Meestal zeg ik dan dankjewel met een een resting bitch face
Ik geef wel heel regelmatig complimenten aan onbekenden, vind het ook altijd heel leuk hoe blij mensen dan reageren.