Je moet kiezen-topic #2

Ik krijg dat steeds als aanbeveling ja. Ik heb toen maar die persoon gegoogled.

3 likes

Volgens mij krijgt heel Nederland Pommelien aanbevolen als subreddit. Er wordt nu ook flink getrolld op die pagina

2 likes

Nee.

4 likes

Je moet je (hypothetische) kind een naam geven.

Wat kies je?

• Een naam zoals: Djayden, Jaylano, Destiny, Djalicia
  • Een naam zoals: Piet, Henk, Gerda, Grietje

0 stemmers

4 likes

omg niet weer :tired_face::sob:

6 likes

Ik kom noooit in de topic, sorry als dit al de 100ste zelfde poll is :joy:

3 likes

nee gaat me ook niet om de specifieke vraag, maar om het continu (licht) belachelijk maken van deze namen (eerste categorie in je poll)

is echt een stukje klassisme waar iedereen blind voor lijkt te zijn

41 likes

Wat vind jij ongemakkelijker?

• Op een openbaar toilet zitten en een vreemde trekt de deur open en zie jou zitten
  • De wc-deur opentrekken en een vreemde op het toilet zien zitten

0 stemmers

In beide gevallen is iemand vergeten de deur op slot te doen

2 likes

Op een openbaar toilet zitten vind ik vrij ongemakkelijk; meestal hang ik.

hahaha dat heeft toch niks met de vraag te maken, dan ziet diegene jou hangen

8 likes

Ja, precies

2 likes

Wil de pret niet bederven maar dit is veel goorder qua bacteriƫn dan gewoon op de bril zitten, mocht dat de reden zijn dat je hangt.

2 likes

Nooit geweten! Waarom is dat?

1 like

Omdat als je hangt er veel meer viezigheid omhoog spettert op plekken waar je dat liever niet hebt dan als je zit. En als het goed is raakt de wcbril alleen je dijen en dat is verder geen gevoelige huid ofzo dus die kan de bacteriƫn van een wcbril prima hebben.

3 likes

En de zooi van de hangers staan wij weer af te vegen

11 likes

Ja het meest hatelijke aan openbare toiletten is juist de plas op de bril die er zonder de boven de pot hangers nooit gekomen was :thumbsup:

19 likes

Ja mensen die dit doen zijn echt smerige wezens. Snap echt niet dat je vol over de bril zeikt en het dan laat liggen voor de volgende. Zou me kapot schamen.

9 likes

Nou inderdaad, kijk even achterom ofzo

2 likes

Of mannen die staand zeiken in een wc van een wiebelend vliegtuig… Echt dat je je niet schaamt als je die wc uitkomt en de volgende staat te wachten. Kon bijna de hele wc dweilen, overal nattigheid (pis). Mensen zijn echt een stelletje ratten.

2 likes

En dan zijn er altijd nog mensen die op hun blote voeten of sokken naar de wc gaan :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes