Je moet kiezen-topic #2

Stel je bent nu capabel om de volgende MP te worden (wat dat betekent mag je zelf invullen, maar ga even uit op alle vlakken; kennis, kunde, charisma) en het kabinet klapt en je wordt gevraagd als volgende MP.

• Ja doe ik
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

2 likes

Ik zou als ik capaciteiten had best burgemeester van :smiling_face_with_three_hearts: Utrecht :smiling_face_with_three_hearts: willen zijn of een vergelijkbare plaats, waar voornamelijk normale mensen wonen.

Maar heb nul zin om álle Nederlanders te vertegenwoordigen, ik wil niet de premier zijn van mensen uit St Willebrord bijvoorbeeld, die kunnen me allemaal de Tyfus krijgen.

8 likes

Echt geen zin in doodsbedreigingen

5 likes

Mark Rutte sliep iets van 4 uur per nacht ofzo? Ik heb echt minstens het dubbele nodig

3 likes

Hij ook denk ik

4 likes

Het zou een hele foute keuze zijn om jou macht te geven.

7 likes

Wat vind je leuker

• Een onbekende een compliment geven
  • Een compliment krijgen van een onbekende

0 stemmers

2 likes

Dat heeft meer te maken met dat ik niet om kan gaan met complimenten krijgen. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.

Meestal zeg ik dan dankjewel met een een resting bitch face

2 likes

Ik geef wel heel regelmatig complimenten aan onbekenden, vind het ook altijd heel leuk hoe blij mensen dan reageren.

15 likes

Wat zou je doen als je ergens bij de kassa staat te werken en een vrouw tegen je zegt dat je heel knap bent.

• Leuk
  • Ongemakkelijk
  • Doe maar niet
  • Ik zou niet weten hoe te reageren
  • Ik zou haar bedanken

0 stemmers

1 like

Ik vind het beide wel heel leuk, en geef ook regelmatig complimentjes aan vreemde. Soms reageren mensen heel bot en kortaf, maar misschien ongemak.

4 likes

Ik vind er ook nog wel verschil tussen zitten of het een man of vrouw betreft. Een vreemde man die mij een compliment geeft, nee bedankt.

3 likes

Hangt er wel vanaf wat voor compliment het is. Ik vind complimentjes van vrouwen het allerleukste, maar ik heb bijv ook wel eens complimenten gehad over mijn schoenen van een man (iemand die hield van sneakers en dit was apart model) en dat vond ik wel leuk.

18 likes

Echt buikpijn van het lachen om die afbeeldingen. Godsamme man “hoe houd je een sukkel bezig” moet ff weer aan die uitspraak van Ladybug denken. En dan de Jeroen outfits hahah, wat een gezeik.

Wij liggen hier echt met tranen in de ogen, ik doe een je moet kiezen:

• Alleen nog maar een zwarte pantalon die niet fijn zit dragen naar je werk
  • Alleen nog maar een nette zwarte jurk dragen naar je werk

0 stemmers

1 like

Wat wil je liever

• Engeland verliest vanavond minstens 5-0 van Spanje
  • Trump is gisternacht dodelijk geraakt

0 stemmers

4 likes

Godver Zem ik kan bijna niet kiezen

2 likes

Ja hottake maar Southgate is echt de grootste terrorist op aarde sinds Osama dood is.

En het is 1 kans, Trump kan nog zo vaak beschoten worden.

5 likes

Ik ben uiteraard geen fan van Trump, maar ik denk niet dat het zal helpen als hij vermoord wordt, dat maakt hem alleen maar een martelaar voor zijn aanhangers.

12 likes

Ja dit, en ik zou bang zijn dat zijn aanhangers dan weer iets debiels doen zoals toen met 6 januari.

2 likes

Je moet naar Australië, maar er bestaan geen vliegtuigen. Hoe ga je?

• kano
  • Luchtballon

0 stemmers

3 likes