Je moet kiezen-topic #2

Wat zou je doen als je ergens bij de kassa staat te werken en een vrouw tegen je zegt dat je heel knap bent.

• Leuk
  • Ongemakkelijk
  • Doe maar niet
  • Ik zou niet weten hoe te reageren
  • Ik zou haar bedanken

0 stemmers

1 like

Ik vind het beide wel heel leuk, en geef ook regelmatig complimentjes aan vreemde. Soms reageren mensen heel bot en kortaf, maar misschien ongemak.

4 likes

Ik vind er ook nog wel verschil tussen zitten of het een man of vrouw betreft. Een vreemde man die mij een compliment geeft, nee bedankt.

4 likes

Hangt er wel vanaf wat voor compliment het is. Ik vind complimentjes van vrouwen het allerleukste, maar ik heb bijv ook wel eens complimenten gehad over mijn schoenen van een man (iemand die hield van sneakers en dit was apart model) en dat vond ik wel leuk.

18 likes

Echt buikpijn van het lachen om die afbeeldingen. Godsamme man “hoe houd je een sukkel bezig” moet ff weer aan die uitspraak van Ladybug denken. En dan de Jeroen outfits hahah, wat een gezeik.

Wij liggen hier echt met tranen in de ogen, ik doe een je moet kiezen:

• Alleen nog maar een zwarte pantalon die niet fijn zit dragen naar je werk
  • Alleen nog maar een nette zwarte jurk dragen naar je werk

0 stemmers

1 like

Wat wil je liever

• Engeland verliest vanavond minstens 5-0 van Spanje
  • Trump is gisternacht dodelijk geraakt

0 stemmers

4 likes

Godver Zem ik kan bijna niet kiezen

2 likes

Ja hottake maar Southgate is echt de grootste terrorist op aarde sinds Osama dood is.

En het is 1 kans, Trump kan nog zo vaak beschoten worden.

5 likes

Ik ben uiteraard geen fan van Trump, maar ik denk niet dat het zal helpen als hij vermoord wordt, dat maakt hem alleen maar een martelaar voor zijn aanhangers.

12 likes

Ja dit, en ik zou bang zijn dat zijn aanhangers dan weer iets debiels doen zoals toen met 6 januari.

3 likes

Je moet naar Australië, maar er bestaan geen vliegtuigen. Hoe ga je?

• kano
  • Luchtballon

0 stemmers

3 likes

Tenzij het een kano is voor meerdere personen en ik achterin kan zitten als een passenger princess en m’n peddel niet hoef te gebruiken :relieved:

14 likes

Ik dacht eerst ook leuk met de kano, maar je moet twee oceanen over. Als het daar stormt met hoge golven enzo dan wil je daar echt niet zijn met een kano, dan vlieg ik er liever overheen met mijn luchtballon!

1 like

Wat is erger?

• Fan zijn van Coldplay
  • Fan zijn van Taylor Swift

0 stemmers

2 likes

Het eerste wat in mijn hoofd kwam toen ik deze vraag las is dit :heart:

image

10 likes

Ahhh ja!!!

2 likes

Wil je dan niet liever zo?

21 likes

image

Het bed van tante Soesa is toch wel gezelliger inclusief beertje.

15 likes

Volgens mij is een groot deel van Taylor Swifts fandom wel gezellige girlies met veel emoties, die armbandjes met elkaar maken en feminisme belangrijk vinden enzo. Coldplays fandom lijkt me gewoon heel erg saai. :thinking::thinking:

14 likes

Haha ja dit is wel echt zo eigenlijk. Ik ben/was wel fan van Coldplay maar heb me nooit verbonden gevoeld met andere fans ofzo. Heb het idee dat het met de swifties wel echt voelt alsof ze allemaal vriendinnen zijn :joy:

1 like