Maar die mannen slikken toch geen vrouwelijke hormonen en/of hormoonblokkers. Dat is toch een heel andere situatie
Maar dan winnen toch in 99% van de gevallen de mannen? Volgens mij zijn de sportrecords van 14-jarige jongens in veel gevallen beter dan de wereldrecords van vrouwen, alleen op de marathon heeft een vrouw dan een kans. Dat is toch ook niet eerlijk en niet leuk meer voor vrouwen?
Welke magische kracht zou je kiezen
- Als je knipt met je vingers ben je helemaal ingesmeerd met zonnebrand
- Als je knipt met je vingers ben je opgedroogd
0 stemmers
Omg wat een droom als je met een knip van je vingers ingesmeerd kunt zijn met zonnebrand!? Ik wil dit.
Lijkt me vreselijk die zonnebrand
Knip ik midden in de winter in me vingers en dan heb ik overal die vettige creme op me en dat met een dikke laag kleding
Het is ook zwaar hypocriet want Michael Phelps wordt ook een freak of nature genoemd omdat hij bijvoorbeeld een grotere longinhoud heeft, gigantisch lange armen en nog allerlei andere factoren waardoor hij onverslaanbaar is/was. Hij wordt vervolgens een sportheld genoemd, een échte atleet, maar in zijn geval heeft niemand het erover dat het misschien oneerlijk is tegenover de rest omdat hij allerlei biologische voordelen heeft.
Lees je in en ontdek dat het zogezegde fysiologisch voordeel verneukt wordt door enkele maanden aan hormonen te zitten.
Is de Olympische gedachte niet meedoen is belangrijker dan winnen? Nee, alle gekheid op een stokje. Als ik moet kiezen tussen de belangen van twee gemarginaliseerde groepen (vrouwen en trans/ non-binaire mensen) kies ik voor de belangen van de meest gemarginaliseerde groep.
Wanneer je transfobe mensen laat winnen, doen ze hun maskertje af en dan is het we zijn ook homofoob. Maskertje af, we zijn ook seksistisch, racistisch, validistisch, etc. Dus wat mij betreft is toegeven een glijdende schaal. Voor niet-transfoben is weren van trans/nb mensen een grens, voor transfoben is het een startpunt.
En zowel het verleden als het heden bewijzen dat het zo werkt. Dus als ik moet kiezen zet ik liever het hele systeem in de fik, dan dat ik de meest gemarginaliseerde groep opoffer.
Vooral als dit haren inclusief is
We vragen de magische goden om een ander gebaar speciaal voor jou
Ja hoe vaak ik wel niet doorweekt ben van de regen ook en wou dat ik dit kon doen ipv half rillend bij de film etc zitten.
Toch heerlijk als je de douche/zwembad/zee uit stapt of mega bezweet bent ofzo!!!
Ja ik zou allebei echt zo graag willen
Ik vind het echt juist super fijn om al die waterdruppels op je te voelen/doorweekt te zijn, heeft niemand dat?. En sensorisch is zonnebrand echt bijna nooit fijn. Haha
Nou ja, niet als ik daarna dus nog wat moet doen. Als ik wandel door de regen maar ga daarna naar huis dan vind ik t prima. Maar paar maanden terug kwam het water als een soort waterval over mân gezicht en zat ik in de airco van de film te verkleumen. Kon niet eens mezelf droogföhnen in de wc omdat ze tegenwoordig alleen maar Dysonkranen hebben.
Of als ik idd met dit weer iemand een hand moet geven en ik heb van die gore zweethanden.
Ja heerlijk om de hele dag met natte sokken te lopen
Als dat betekent dat mijn haar gelijk droog is, kies ik daarvoor. Echt mijn haar kan zonder moeite de hele dag zeikes nat blijven
Plus ik vind zoân nat badlaken na het zwemmen ook heel naar. Dus lekker meermaals een rondje zwemmen en daarna op een droog badlaken liggen lijkt me heerlijk.
Lijkt me ook heel chill als je net baantjes gezwommen hebt in de winter en in een benauwd en te heet hokje je probeert om te kleden. Maar het niet helemaal lukt en je je dan in strakke kleding moet wurmen.
Maar dat is dan bijvoorbeeld 10.000 vrouwen vs 30 transatleten, ik zou zeggen de grootste groep âwintâ.