Je moet kiezen-topic #2

Ik heb gestemd op hoe sympathiek ze me lijken.

9 likes

Wat doe je liever?

• Het hele huis van top tot teen afstoffen
  • Een vaat/afwas van 25 borden , superveel bestek en tig kopjes en glazen

0 stemmers

Afwas in deze uiteraard met de hand

1 like

Als ik al m’n boeken moet afstoffen ben ik al 3 uur verder :joy:

2 likes

na afwassen heb je altijd wel een lekker opgeruimd/schoon/voldaan gevoel

met afstoffen echt niet

afwassen any time :sponge:

8 likes

Ik vind het eigenlijk stom dat het altijd het ene versus het ander is want ik luister het allebei graag en ik vind ook sommige muziek van allebei stom, maar ik luister toch net vaker The Beatles.

8 likes

ik vind beatles echt zoooo saai en ja ik weet dat t revolutionair was in die tijd blablabla maar dat verandert niks

7 likes

Eindelijk iemand die dit zegt. Ik vind de Beatels echt vreselijk en gedateerd.

2 likes

Je gaat een week op vakantie en dit zijn de opties qua vervoer. Wat kies je?

• De trein. Duurt 7 uur en kost 90 euro enkele reis.
  • De Flixbus. Duurt 12 uur en kost 35 euro enkele reis.

0 stemmers

Er gaat met dit verschil niemand met de bus toch?

5 likes

Als je een beperkt budget hebt?

2 likes

Ik ben het wel serieus aan het overwegen ja :sweat_smile: ik vind €180 vs. €70 in totaal wel echt een groot verschil.

5 likes

Ja ok maar het is voor een vakantie dus ik vond onder de 100 euro dan nog een prima bedrag

3 likes

Snap ik hoor! Maar 5 uur langer in de bus, poeh

1 like

Die €70 vind ik het echt meer dan waard om niet 5 uur (10 dus in totaal retour) opgepropt in een bus te zitten. Kan m’n rug niet aan joh

6 likes

De Flixbus is echt een martelwerktuig. Twee keer in mijn leven gedaan, twee keer spijt als haren op mijn hoofd

4 likes

Flixbus geeft je daarnaast echt extra koppijn, altijd te laat of komt niet opdagen etc etc

1 like

Dat is helaas bij de trein niet veel anders :sweat_smile:

5 likes

Hangt een beetje af van hoelang de vakantie is, op enkele dagen vind ik het extra geld de uren waard, maar op een vakantie van een week of langer vind ik die extra uren juist het geld wel waard. Vind het verschil ook heel groot (ennn ik heb altijd geluk gehad in Flixbussen/geen fysieke klachten).

1 like

Wat is het meest paupermerk van deze drie automerken?

• Audi
  • BMW
  • Mercedes

0 stemmers

3 likes
  • Bij iedere stoplicht waar jij stilstaat, moet je een praatje houden met een enthousiast babbelende vreemde
  • Elke keer wanneer je de deur uitgaat wil de buurman/buurvrouw een babbeltje met jou maken

0 stemmers

3 likes