Je moet kiezen-topic #2

Daarom koos ik voor Coldplay gekozen. Ik kan nauwelijks met mijn eigen emoties omgaan, laat staan met die van hun

2 likes
  • Fan zijn van Joost Klein
  • Fan zijn van Taylor Swift

0 stemmers

• Je mag pas vertrekken naar je werk/stage/school etc als je een potje Mijnenveger hebt gewonnen
  • Je mag pas naar huis van werk/stage/school etc als je een potje Patience op de computer hebt gewonnen

0 stemmers

• Je moet op TikTok voor elk nummer van Chari XCX’ Brat een dansje bedenken en een cringy korte video opnemen die openbaar te bekijken is
  • Je moet iedere woensdag voor een jaar lang van top tot teen gekleed zijn in roze

0 stemmers

2 likes

Werk wel thuis die dag :cherry_blossom:

1 like

Ik zou het geeneens een straf vinden. :sparkling_heart:

19 likes

De keuze tussen patience en mijnenveger was makkelijk.

Ik heb nog nooit een potje mijnenveger gewonnen dus dat zou betekenen dat ik nooit meer hoef te werken. :raised_hands:t2:

7 likes

Ik had eerst gestemd voor mijnenveger, omdat ik eventjes dacht dat het om dit spel ging:
IMG_3233

45 likes

Dit was zo leuk!! Kun je dit nog ergens spelen? Ik weet de naam niet meer

3 likes

Hier kan je het spelen onder andere: Gold Miner Classic - Gratis Online Spel | FunnyGames

2 likes

Ik heb het zojuist 10 minuten gespeeld op speeleiland.nl, gewoon op mijn telefoon.

2 likes

image

6 likes

I will try to fix you :pleading_face:

1 like

Zou je liever met huisgenoten op een toplocatie wonen of liever alleen op een niet aantrakkelijke plek

• Met huisgenoten
  • Alleen

0 stemmers

Partner telt niet als huisgenoot

3 likes

Wat moet zwaarder gelden op de Olympische spelen?

• De kansen van biologisch vrouwelijke atleten in die in de vrouwen categorie zitten omdat ze in de (open) mannelijke categorie geen kans zouden hebben op een medaille.
  • Het recht van een individuele trans-, interseks- of ander biologisch-voordeel atleet om mee te doen in de categorie vrouwen omdat ze zich identificeren als vrouw.

0 stemmers

1 like

Mensen die stemmen op het individu, ik ben wel benieuwd waarom?

Wat stelt die persoon boven de groep vrouwen voor wie het een nadeel is?

1 like

Ik dacht als ik ik moet kiezen dan maar weer terug naar het oude, voordat de sporters op gender werden ingedeeld. Vroeger was er één categorie en werden vrouwen geweerd als ze mannen versloegen. Ze hoefden dus niet eens goud te winnen, maar gewoon niet laatste te worden. Daarna onstond er pas een mannencategorie en richtten vrouwen een vrouwencategorie op.

3 likes

Huh maar hoe is dit beter dan? Daar willen we toch juist niet naar terug

2 likes

het feit dat er geen aantoonbaar voordeel is op basis van de tich neutrale onderzoeken die ik heb gezien, letterlijk ieder onderzoek dat het tegendeel beweert heeft een zeer duidelijke conservatieve financiëring erachter
oh en als ze toch per se hen willen uitsluiten is het gewoon pure discriminatie? Alsof ze plots niet meer mogen sporten op topniveau omdat ze een nieuwe lichamelijke en mentale balans zoeken, het lef. Dan vind ik dat ze op zijn minst een aparte categorie voor hen moeten maken en dan nog vind i dat echt denigrerend. Het hele hormonale argument wordt ook tegen (zwarte) cisvrouwen gebruikt die ‘teveel’ testosteron aanmaken en zo een wezenlijk voordeel zouden hebben. Vind het echt degoutant als je met zulke ideeën dweept.

11 likes

Ik vind dat iedereen van hetzelfde niveau het gewoon tegen elkaar zou moeten kunnen opnemen, ongeacht gender.

3 likes

Nee, ik wil niet terug naar vrouwen weren maar als ik moet kiezen dan terug naar alle sporters in één groep ongeacht gender.

Maar hoe is dan het verschil te verklaren tussen mannen en vrouwen in het algemeen in sport? Neem schaatsen, fietsen etc. Mannen zijn duidelijk sneller op dezelfde afstand.

1 like