Je moet kiezen-topic #2

Tenzij het een kano is voor meerdere personen en ik achterin kan zitten als een passenger princess en m’n peddel niet hoef te gebruiken :relieved:

14 likes

Ik dacht eerst ook leuk met de kano, maar je moet twee oceanen over. Als het daar stormt met hoge golven enzo dan wil je daar echt niet zijn met een kano, dan vlieg ik er liever overheen met mijn luchtballon!

1 like

Wat is erger?

• Fan zijn van Coldplay
  • Fan zijn van Taylor Swift

0 stemmers

2 likes

Het eerste wat in mijn hoofd kwam toen ik deze vraag las is dit :heart:

image

10 likes

Ahhh ja!!!

2 likes

Wil je dan niet liever zo?

21 likes

image

Het bed van tante Soesa is toch wel gezelliger inclusief beertje.

14 likes

Volgens mij is een groot deel van Taylor Swifts fandom wel gezellige girlies met veel emoties, die armbandjes met elkaar maken en feminisme belangrijk vinden enzo. Coldplays fandom lijkt me gewoon heel erg saai. :thinking::thinking:

14 likes

Haha ja dit is wel echt zo eigenlijk. Ik ben/was wel fan van Coldplay maar heb me nooit verbonden gevoeld met andere fans ofzo. Heb het idee dat het met de swifties wel echt voelt alsof ze allemaal vriendinnen zijn :joy:

1 like

Daarom koos ik voor Coldplay gekozen. Ik kan nauwelijks met mijn eigen emoties omgaan, laat staan met die van hun

2 likes
  • Fan zijn van Joost Klein
  • Fan zijn van Taylor Swift

0 stemmers

• Je mag pas vertrekken naar je werk/stage/school etc als je een potje Mijnenveger hebt gewonnen
  • Je mag pas naar huis van werk/stage/school etc als je een potje Patience op de computer hebt gewonnen

0 stemmers

• Je moet op TikTok voor elk nummer van Chari XCX’ Brat een dansje bedenken en een cringy korte video opnemen die openbaar te bekijken is
  • Je moet iedere woensdag voor een jaar lang van top tot teen gekleed zijn in roze

0 stemmers

2 likes

Werk wel thuis die dag :cherry_blossom:

1 like

Ik zou het geeneens een straf vinden. :sparkling_heart:

19 likes

De keuze tussen patience en mijnenveger was makkelijk.

Ik heb nog nooit een potje mijnenveger gewonnen dus dat zou betekenen dat ik nooit meer hoef te werken. :raised_hands:t2:

7 likes

Ik had eerst gestemd voor mijnenveger, omdat ik eventjes dacht dat het om dit spel ging:
IMG_3233

45 likes

Dit was zo leuk!! Kun je dit nog ergens spelen? Ik weet de naam niet meer

3 likes

Hier kan je het spelen onder andere: Gold Miner Classic - Gratis Online Spel | FunnyGames

2 likes

Ik heb het zojuist 10 minuten gespeeld op speeleiland.nl, gewoon op mijn telefoon.

2 likes

image

6 likes

I will try to fix you :pleading_face:

1 like