Welke mij het leukste lijkt.
Mijn eerste gedachte zegt die minder uitdagende baan maar ik zit nu in die uitdagende baan en ik vind het wel echt heel cool.
Ik heb nu die uitdagende baan en ondanks dat het zeker veel energie kost om inhoudelijk alles aan te leren en bij te blijven, geeft het me momenteel heel veel voldoening te merken dat het lukt. Ik word daar echt heel gelukkig van, maar het is zeker hard werken om het aan te blijven kunnen
Lotje en Hirle
Is het salaris en het aantal uur hetzelfde?
Er zijn echt talloze websites voor anagrammen die je daarvoor kan gebruiken in plaats van het totaal onnodig belastende ChatGP.
Blijf me verbazen waarvoor mensen nu steeds kunstmatige intelligentie inzetten. Daarom on topic:
- Kunstmatige intelligentie
- Menselijke intelligentie
0 stemmers
Denk je dat dit forum niet belastend is? ![]()
Sorry maar dit is echt mijn ergernis nr 1 de laatste tijd
Haha als âboomerâ vind ik het mooi dat je het zelf dan als iets nieuws beschrijft, terwijl het er echt al decennia is. Alleen dit âconsumentengebruikâ is nieuw (al zijn we hier vooral het product of de grondstof natuurlijk).
En ja @Solee, het staat alleen echt totĂĄĂĄl niet in verhouding tot elkaar. Maar goed, volgens mij weten de meeste mensen dat intussen prima.
ik vind chatgpt overal bijhalen gewoon kk irritant ongeacht hoe duurzaam het is. maar dat heb ik inmiddels al 4 keer gepost vgm, vooral als het op een âgrappigeâ manier is.
Ik had laatst een sollicitant die onder talenten & vaardigheden op zân cv ook ChatGPT had staan ![]()
Ik heb zoân uitdagende baan en gezien het vrijdag is, zou ik er niet voor kiezen. Op alle andere dagen prima maar aan het einde van de week heb ik altijd ff paniek hoe ik alles in hemelsnaam weer rond kan breien.
Ik vind het gevoel âoh jeezz ik ben te dom hiervoorâ ook vreselijk.
Dat gaat honderd procent een beroep worden (juiste prompts geven om de info te krijgen die je wilt) dus vind dat helemaal niet gek eigenlijk. Dan snapt hij ook goed wat je er wel en niet mee kan. Mijn boomercollegaâs zeggen bij alles wat ingewikkeld is of veel tijd kost: kan chatgpt dat niet?? En gooien als je niet oplet hele datasets erdoorheen om te laten âanalyserenâ en zouden het zonder er nog naar te kijken of er ook maar iets zinnigs is uitgekomen het doorsturen of publiceren. Omdat ze er geen bal van snappen. Dus juist goede kwaliteit als je snapt wat het wel en niet kan!
Dilemma bedacht door mân zoon ![]()
- De rest van je leven zeemeermin zijn
- De rest van je leven een hotdogpak aan (wordt wel gewassen)
0 stemmers
Ik wil niet de rest van mân leven rimpelhandjes, dus doe mij dat pak maar.
huh maar dat is toch helemaal niet moeilijk?
zeemeermin:
- coole staart
- mooi haar
- zwemmen en vrienden zijn met dieren
hotdogpak:
- niet esthetisch verantwoord
- zweterig
- geen dieren
Kan niet piesen ![]()
miss door cloaca
Behalve dat je in een vervuilde oceaan moet leven
nee je hebt toch van die sirenes/zeemeerminnen (volgens de verhalen) die mannen lokken en verdrinken? zo één ben ik en dan bij van die vissers die alles vervuilen met netten enz dus dat probleem verdwijnt dan ook
âJump for meeeeâ ![]()