Ja ok maar het is voor een vakantie dus ik vond onder de 100 euro dan nog een prima bedrag
Snap ik hoor! Maar 5 uur langer in de bus, poeh
Die ā¬70 vind ik het echt meer dan waard om niet 5 uur (10 dus in totaal retour) opgepropt in een bus te zitten. Kan mān rug niet aan joh
De Flixbus is echt een martelwerktuig. Twee keer in mijn leven gedaan, twee keer spijt als haren op mijn hoofd
Flixbus geeft je daarnaast echt extra koppijn, altijd te laat of komt niet opdagen etc etc
Dat is helaas bij de trein niet veel anders
Hangt een beetje af van hoelang de vakantie is, op enkele dagen vind ik het extra geld de uren waard, maar op een vakantie van een week of langer vind ik die extra uren juist het geld wel waard. Vind het verschil ook heel groot (ennn ik heb altijd geluk gehad in Flixbussen/geen fysieke klachten).
Wat is het meest paupermerk van deze drie automerken?
- Audi
- BMW
- Mercedes
0 stemmers
- Bij iedere stoplicht waar jij stilstaat, moet je een praatje houden met een enthousiast babbelende vreemde
- Elke keer wanneer je de deur uitgaat wil de buurman/buurvrouw een babbeltje met jou maken
0 stemmers
Maar ik heb echt leuke buren
Ik heb nergens stoplichten
Dan maar dat stoplicht. Ik heb ooit zoān buurman gehad en dat is echt zo irritant, nooit meer dat. Gelukkig verhuisd nu.
Daarom heb ik de andere optie gekozen, ik fiets dagelijks door Amsterdam met veel stoplichten maar ga meestal maar 1 of 2 keer de deur uit haha
Ik heb voor het stoplicht gekozen, omdat ik anders bang ben altijd te laat te komen als ik eerst uigebreid met de buren moet gaan kletsen. Tegen een vreemde kan ik makkelijker zeggen dat ik weer verder moet.
Dat mijn buurman dat wil betekent niet dat ik het ook moet doen toch? Mijn buren zijn allemaal van die babbelaars, mijn vriend gaat er altijd op in maar ik zeg gewoon hoi en loop verder/stap in de auto. Jammer dan dat je wil kletsen haha
Stel dat je terug de tijd in mag, en 1 levensfase opnieuw zou mogen doen⦠Welke zou dat dan zijn?
- Je leven als peuter
- Je leven als kleuter
- Je leven als schoolkind
- Je leven als puber
- Je leven als adolescent
- Je leven als (jong)volwassene
0 stemmers
En dan ga ik intens genieten van alles wat ik kan qua fysiek
Oh wacht ik las het verkeerd. Heb gestemd op Puber terwijl dat juist de ellendigste fase was in alle opzichten. Die zou ik over willen doen maar dan leuk.
Erg getwijfeld maar toch geen van alle denk ik? Want sommigen waren ellendig en hoef ik niet opnieuw en alles bij elkaar heeft me gebracht waar ik nu ben en daar ben ik heel tevreden. Kan me niet bedenken waarom ik een van die fases opnieuw zou doen en: zou het dan mijn toekomst (nu) veranderen? Dan sowieso niet.
Ja, ik zou meer een fase overdoen om het anders te doen haha. Ik was als puber zo onzeker en daardoor deed ik heel veel dingen niet. Zou dat nu anders doen haha