Je moet kiezen-topic #2

Nog een keer een musical doen en op kamp, sign me up!

4 likes

omg ik vind het echt wild dat zo veel mensen disney over lotr verkiezen wtf

9 likes

Ben liever een prinses dan een hobbit

11 likes

saaaaai

ik ben liever een elf/draak dan een pratende muis of prinses die gered moet worden door een man

13 likes

Ik vind het lastig kiezen, want Jafar met die tulband en die cobra stok :fire: Ik heb de bijpassende oorbellen al in mijn hoofd.

6 likes

Je kan toch een elf zijn, is imo ook veel mooier dan disneyprinses als je voor accurate outfits gaat

Mja ik heb meerdere LOTR-nerds als vrienden en 0 disneyfans in mijn omgeving dus voor mij zou het ook voornamelijk een praktische overweging zijn :thinking::thinking: naast dat ik echt zou FLIPPEN als iemand in een fursuit kwam ofzo, geen Simba op mijn bruiloft ajb

3 likes

Het is meer de mensen die fantasietaal spreken wat me afschrikt :joy: maargoed, kinderlijk gedrag trekt me dan ook weer niet hahah

5 likes

Wil je liever 10 maanden opgesloten zitten op Antarctica of in de ruimte?

• Ruimte
  • Antarctica

0 stemmers

3 likes

Sowieso Antarctica. Ik krijg het echt mega benauwd als ik al aan de ruimte denk (ironisch wel)

11 likes

Op Antarctica heb je nog iets van bewegingsvrijheid, ook al vriezen je tieten er meteen vanaf als je naar buiten gaat maar toch. Het idee dat je naar buiten kƔn vind ik fijn.

6 likes

IMG-20250317-WA0009

Ach joh, uit de wind en in de zon is het er heerlijk toeven.

27 likes

Ja dat dacht ik ook maar ook daar mag je dus opgesloten zitten als ik het goed begreep. Onderstaand artikel waar de inspiratie voor dit dilemma

3 likes

Dan ben ik na 10 maand tenminste vrij en hoef ik niet eerst nog een paar week te wennen aan zwaartekracht.

1 like

Wonen in

• Tel Aviv
  • Minneapolis

0 stemmers

5 likes

Ben jij een zionist?

Dat lijkt me niet.

5 likes

Waarom haat je Rusland wel maar Israƫl niet? :thinking::thinking:

2 likes

Dit vind ik nog raarder dan beide landen niet haten

3 likes

Ja daarom vraag ik me af wat de reden is, het is niet een soort naĆÆef ā€œalle oorlog is verkeerd maar de bevolking kan er niks aan doenā€ stelling die de anderen plaatsen.

En waarom Minneapolis, ƩƩn van de steden met de meeste moslims in de VS, versus Tel Aviv?

1 like

Ik neem al die polls eerlijk gezegd niet zo serieus.

En in mijn hoofd was Minneapolis een van de steden waar buitengewoon veel op Trump was gestemd.