True, geen rekening mee gehouden.
Ben je meer van het plannen of spontaan afspreken?
- Plannen
- Spontaan
0 stemmers
Plannen maar van spontane afspraken geniet ik vaak ik nog meer.
Plannen, maar niet weken van tevoren
. Tenzij het echt een dagje weg is ofzo maar om gewoon even af te spreken niet.
Ik vind spontaan ook leuk maar soms ook zo ingewikkeld? nu wacht ik gevoelsmatig al de hele tijd op iemand die vanochtend vroeg al appte ‘ik kom vandaag even koffie drinken, goed?’.
Wat is leuker?
- Sprinten
- Marathon
0 stemmers
Wie hebben een beter lichaam?
- Sprinters
- Marathonlopers
0 stemmers
Ew @ mensen die op marathonlopers stemmen, die hebben zo’n viezig lijfje zoals die man van Annemerel.
Wat lijkt je moeilijker
- Een half jaar geen kleding kopen
- Een half jaar geen chips eten
0 stemmers
Het lijkt me eigenlijk allebei niet moeilijk haha
Als ik een half jaar geen chips zou kunnen eten zou dat afvallen een stuk makkelijker gaan
Ja maar hoe leuk is je leven zonder chips ![]()
Ja niet !
ik snap de liefde voor chips op dit forum niet, vind het zo’n saaie snack. ik hou eigenlijk alleen van tortillachips (oke en ketchup maar die eet ik niet ivm lactose). echt iets wat ik eet bij gebrek aan beter
edit EN bananenchips maar gewone aardappelchips vind ik ongeacht de smaak echt niet boeiend

Is dat een forumding ja?
naar mijn idee wel? ik hoor in het echt nooit mensen zo lyrisch over chips zijn als hier
ik heb sinds 28 februari geen chips gegeten en het is echt niet leuk
‘moet’ nog tot eerste paasdag en ik zei tegen m’n familie al dat er bij de paasbrunch bij mij thuis op tweede paasdag alleen maar chips zal zijn
ik doe dit overigens geheel vrijwillig hoor, maar ik vind een leven zonder chips echt heel erg ongezellig.
Ik ken juist geen mensen irl die chips niet lekker vinden ![]()
Ik vind chips wel lekker maar als ik vanaf nu de rest van m’n leven geen chips meer zou mogen eten zou ik denken oké jammer en weer verder gaan met m’n leven. Zou me echt niet zo heel veel uitmaken.
- Chips
- Choco
0 stemmers