Je moet kiezen-topic #2

Vind die grijze bank wel echt zo’n saai model welke je koopt bij Leen Bakker met een tv-kast, salontafel en dressoir in dezelfde kleur fineer.

1 like

Ik vind die bank van Vera weer zo typisch :joy:

2 likes

Hoeveel banken heeft ze al online besteld en toch niet blij mee… is vgm niet de eerste keer. Echt zonde

2 likes

Je blijft er toch ook vanaf de hele tijd!?

2 likes

Ja en dit soort aankopen bekijk en voel je toch in het echt eerst? Nu zielig doen en dat bedrijf namen en shamen. (Superleuke winkel btw, qua items)

3 likes

Zij is gewoon enorm disconnected van de echte wereld geloof ik. En dan ook nog het bedrijf namen en shamen inderdaad terwijl zij waarschijnlijk hun uiterste best hebben gedaan om hen te helpen. Post ze ook nog in haar volgende story ‘Please be nice’ :joy:

Als ze nou zelf niet zo’n slechte smaak had hoefde ze zich ook niet door anderen te laten adviseren.

3 likes

wat zou jou eerder overkomen? (dus niet wat je minder erg zou vinden of liever zou willen doen maar waar je gevoeliger voor zou zijn om te doen of in te belanden)

• iemand vermoorden
  • in een sekte terecht komen

0 stemmers

Over daten/een relatie aangaan:

• Matchen doe je op basis van hobby’s, muzieksmaak, opleidingsniveau en politieke voorkeur
  • Matchen doe je op basis van energie, levensvisie, dromen en toekomstplannen

0 stemmers

4 likes

Ik vind politieke voorkeur alleen wel echt meer bij levensvisie etc passen!

20 likes
  • Matchen op basis van politieke voorkeur
  • Matchen op basis van denkniveau

0 stemmers

• Een partner hebben die 35 cm kleiner is dan jij bent.
  • Een partner hebben die vroeger, in betere tijden, bekend was (nu niet meer) en vrijwel overal nog steeds wordt aangesproken door mensen waardoor je minder privacy hebt en minder vaak ongestoord jullie gang kunnen zijn.

0 stemmers

• Trouwen in Sea World
  • Trouwen in Trump International Hotel

0 stemmers

• Een trouwerij in de sfeer van the Lord of the Rings, extreem nerdy, waarbij mensen soms in fantasietaal spreken, elfenoortjes, verkleed als fantasywezen, hobbits, ridders etcs.
  • Een trouwerij houden Disney Adults-stijl dus in een Disney park en iedereen verkleed uit iets uit Disney en zich kinderlijk gedraagt

0 stemmers

• Groep 8 overdoen van de basisschool
  • Je examenjaar overdoen van de middelbare school

0 stemmers

• Les van een zeer aantrekkelijk persoon die ‘gewoon’ lesgeeft
  • Les van een inspirerend persoon

0 stemmers

Hoewel, ik heb nooit in een examenjaar gezeten dus dan ben ik meteen nu klaar, toch? :sweat_smile:

1 like

Nog een keer een musical doen en op kamp, sign me up!

3 likes

omg ik vind het echt wild dat zo veel mensen disney over lotr verkiezen wtf

9 likes

Ben liever een prinses dan een hobbit

11 likes

saaaaai

ik ben liever een elf/draak dan een pratende muis of prinses die gered moet worden door een man

13 likes

Ik vind het lastig kiezen, want Jafar met die tulband en die cobra stok :fire: Ik heb de bijpassende oorbellen al in mijn hoofd.

6 likes

Je kan toch een elf zijn, is imo ook veel mooier dan disneyprinses als je voor accurate outfits gaat

Mja ik heb meerdere LOTR-nerds als vrienden en 0 disneyfans in mijn omgeving dus voor mij zou het ook voornamelijk een praktische overweging zijn :thinking::thinking: naast dat ik echt zou FLIPPEN als iemand in een fursuit kwam ofzo, geen Simba op mijn bruiloft ajb

3 likes

Het is meer de mensen die fantasietaal spreken wat me afschrikt :joy: maargoed, kinderlijk gedrag trekt me dan ook weer niet hahah

5 likes

Wil je liever 10 maanden opgesloten zitten op Antarctica of in de ruimte?

• Ruimte
  • Antarctica

0 stemmers

3 likes

Sowieso Antarctica. Ik krijg het echt mega benauwd als ik al aan de ruimte denk (ironisch wel)

11 likes