Je moet kiezen-topic #2

Huhhhhh dan weet je echt weinig van Amerikaanse politiek, want de hele staat Minnesota (je weet wel, waar Tim Walz gouverneur is) is gewonnen door Kamala en letterlijk in elk kiesdistrict van de stad Minneapolis heeft Kamala gewonnen.

2 likes

O my bad, dat heb ik dan niet goed onthouden. Excuses.

Je volgende keer op vakantie naar

• Japan
  • Maleisië
  • Oman
  • Noorwegen
  • Costa rica
  • Namibië
  • Saudi Arabië

0 stemmers

moeilijk dit, alleen noorwegen en japan zouden afvallen als eerste keuze (want al geweest)

1 like

Ik heb voor Maleisie gestemd ondat ik al in Japan ben geweest, maar zou nog wel een keer terug willen.

2 likes

Ik zou sowieso terug willen naar Japan, dat zou nu voor puur vakantie m’n eerste keus zijn. Maar ben ook net vorig jaar kort geweest en ik wil familie zien dus dat wint altijd haha

Edit: volgens mij is er een forummer in Namibië en ik moet wel zeggen dat is ook flink gestegen want omg zo prachtig.

1 like

Ja Namibië lijkt me prachtig! Heb zo’n leip hotel gezien daar, moet ik ooit gewoon slapen.

3 likes

Nu ben ik benieuwd!

zannier sonop!

Kost bijna een doezoe per nacht dus ga ik waarschijnlijk nooit doen, maar wel heel mooi.

Zit nu in Japan :ok_hand:

6 likes

Ben ik de enige die echt de kriebels krijgt als interieur omschreven wordt als “British colonial style”? I mean ik snap dat die meubels an sich niks misdaan hebben maar ik snap gewoon niet waarom je je daarmee wil associeren

4 likes

Never forget dat ik in januari 2020 na lang plannen en sparen vliegtickets naar Japan kocht voor mei 2020 :nail_care: zie me nog zitten voor het journaal in februari ‘hm een of ander raar virus daar dat zal wel weg zijn tegen die tijd toch?’ Oh Grace u dumb bitch

15 likes

Namibië is echt fantastisch maar ben ik al eens geweest dus daarom Japan gestemd. Maar Namibië is dus echt een aanrader

2 likes

Goed om te weten, ik heb bewust Namibie gestemd omdat ik laatst in Japan ben geweest. Japan is ook echt een aanrader, hoop er zeker nog is heen te gaan.

2 likes

Ik wil een weekend weg maar ik kan niet kiezen hoe ik naar daar wil reizen. Ik heb niet heel veel te besteden arm, dus 50 euro voelt als veel voor wat extra luxe. Aan de andere kant is 2 keer 2 uur extra reizen zonde als het maar voor een weekend is.

Wat kies je:

• 5 uur onderweg zijn voor 50 euro
  • 3 uur onderweg voor 100 euro

0 stemmers

5 likes

Hangt ook wel af van het vervoersmiddel/comfort van die twee reisopties. 5 uur met de trein vs 3 uur met het vliegtuig zéker weten met de trein (naast van klimaat etc etc ook gewoon comfort van je reis zelf). 5 uur crappy boemeltrein vs 3 uur comfortabele trein zou ik misschien wel voor de 3 uur optie kiezen. Maar als je er daardoor weer wat voor moet laten op bestemming, misschien toch 5 uur.

Als het 5 uur flixbus vs trein ofzo is zou ik zeker niet voor bus kiezen :laughing:

26 likes

Ik weet in dit geval niet echt wat meer luxe is. Het is trein (met overstappen) vs een directe Flixbus die me van deur tot deur brengt.

2 likes

En welke is dan de dure?

En één keer de snelle optie nemen? Sneller daar zijn of juist sneller thuis zijn + toch wat geld besparen.

3 likes

De trein is duurder! Voordeel van de trein is ook dat de aankomst en vertrektijd beter zijn, waardoor ik langer daar kan zijn

Maar de optie van @Briseis om het te splitten is best of both worlds!

3 likes