Ik neem aan dat je kinderen nog jong zijn? Mn moeder had het wel goed voorgereid met heel veel spelletjes en echt alles wat we maar konden bedenken.
Nu ga ik even iets goors vertellen waar mn ouders, voornamelijk mn vader haha denk ik nog een trauma aan heeft. Ik was nog echt heel klein en zoān vieze vent kwam eraan in zuid duitsland op het tankstation en wilde mij een" bosje" bloemen geven op de parkeerplaats. Letterlijk uit het gras getrokken.
Zelfs mn moeder dacht dat hij aardig was. Wtf!! Toen mn vader eraan kwam terug van de wc. Hij wist niet wat er was gebeurd. Weet wel dat toen hij het verhaal hoorde enorm kwaad werd . Ook zo raar, als moeder zie je dan toch dat het een smerige kinderlokker denk is. Heel naar. Daarna zeiden ze beide tegen mij ik was nogal geschrokken. āHij wilde je gewoon leuke bloemetjes gevenā. Jaren later maakt me dat echt misselijk.
Denk jij dat je het door hebt als je kind misschien in handen is van een kinderlokker?
- Ik denk het wel
- Het lijkt me lastig
- Ja sowieso
Vanaf toen mocht ik nooit meer alleen met mama āon the roadā zijn. Pap ging altijd mee.