Je moet kiezen-topic #2

Moet je beide nu vastleggen? Want anders zou je bv heenweg goedkope kunnen kiezen, en afhankelijk van hoe dat mee valt terugweg alsnog de duurdere kunnen kiezen.

1 like

In de trein kan je wel makkelijker naar de wc

3 likes

Als de 5 uur Flixbus is zou ik er wel geld voor overhebben om die niet te nemen. Het is al wel even geleden dat ik een paar keer Flixbus heb gebruikt (vooral naar Parijs/Brussel) en echt iedere keer schreeuwende mensen, ongeplande tussenstops in rare buurten, supervieze dingen die ik niet zal beschrijven. Maarja, je vergeet het vast weer als je 50 euro extra hebt voor lekkere drankjes of een uitje op bestemming.

10 likes

Echt, ik blijf nog liever thuis dan ooit weer voet in een Flixbus te zetten. Paar keer gedaan en echt elke keer gezeik en asociale lui

3 likes

Ik voel me soms zo wereldvreemd. Ik wist niet van het bestaan van een flixbus af.

1 like

huh maar zie je zo ook nooit rijden dan? wist je echt niet wat het was ook? i’m confused

2 likes

Ligt eraan waar je woont denk ik, maar ik zie die bussen ook echt nooit rijden.

2 likes

Ik zwlf ken het via hier en 1 keer gezien bij een stop op de snelweg bij eem benzinepomp. Verder nooit van gehoord/gezien. Denk misschien dat het er aan ligt waar je woont en hoe je altijd reist?

1 like

Hier in de buurt ook niet :joy:

Gelukkig bestaat het forum en weet ik daarom wat er in de steden bestaat hahaha

1 like

Als je er niet op let is het gewoon de zoveelste touringbus. Alleen is de flixbus een lelijke kleur.

1 like

Ik woon echt in een dorp in een uithoek van Nederland maar ik zie ze echt vaak rijden. Maar misschien juist omdat ze dan onderweg zijn van en naar Duitsland waar ik vlakbij woon😂

naast wie sta je liever op de camping

• een willekeurige buur
  • een willekeurige collega

0 stemmers

2 likes

Ik heb zoveel kutburen dat ik dan liever een collega naast me heb. Die snappen tenminste wanneer ze me met rust moeten laten

5 likes

Ik denk dat een willekeurige buur meer de noodzaak voelt om samen op te trekken dan een willekeurige collega

3 likes

Oh ik juist andersom! Ik heb ook niet zo’n hechte buurt. Zal ook op de camping niet meer dan “oh wat toevallig jij ook hier” worden :joy:

8 likes

Een autovakantie:

• Liever 4 uur langer onderweg maar langs mooie routes
  • Liever korter onderweg dus de snelste route

0 stemmers

Ik vind het nog steeds zo bizar dat mn ouders met de auto naar dubrovnik zijn gereden toen ze nog maar 19 en 24 waren in die tijd. Wat een roteind. En waarschijnlijk ook een hele slechte auto.

1 like

Zowel mijn man en ik als onze kinderen vinden autorijden leuk. We rijden zonder problemen voor een weekendje naar Parijs ofzo. En we kiezen ook liever een mooie dan een snelle route. Alleen voor de zomervakantie wel het liefst de Route du Soleil want dat is zo gezellig met alleen maar vakantiesgangers onderweg :sweat_smile:

2 likes

Ik neem aan dat je kinderen nog jong zijn? Mn moeder had het wel goed voorgereid met heel veel spelletjes en echt alles wat we maar konden bedenken.

Nu ga ik even iets goors vertellen waar mn ouders, voornamelijk mn vader haha denk ik nog een trauma aan heeft. Ik was nog echt heel klein en zo’n vieze vent kwam eraan in zuid duitsland op het tankstation en wilde mij een" bosje" bloemen geven op de parkeerplaats. Letterlijk uit het gras getrokken.
Zelfs mn moeder dacht dat hij aardig was. Wtf!! Toen mn vader eraan kwam terug van de wc. Hij wist niet wat er was gebeurd. Weet wel dat toen hij het verhaal hoorde enorm kwaad werd . Ook zo raar, als moeder zie je dan toch dat het een smerige kinderlokker denk is. Heel naar. Daarna zeiden ze beide tegen mij ik was nogal geschrokken. “Hij wilde je gewoon leuke bloemetjes geven”. Jaren later maakt me dat echt misselijk.

Denk jij dat je het door hebt als je kind misschien in handen is van een kinderlokker?

• Ik denk het wel
  • Het lijkt me lastig
  • Ja sowieso

0 stemmers

Vanaf toen mocht ik nooit meer alleen met mama “on the road” zijn. Pap ging altijd mee.

2 likes

Ze zijn 8 en 11. Eerst sliepen ze altijd in de auto en dat is overgegaan in het gezellig hebben.

2 likes

Je moet een boek lezen hiervan, welke kies je

• image
  • image
  • image
  • image

0 stemmers

1 like