Nee maar ik moet mijn keus toch ergens op baseren ![]()
Er zit een kleinschalig AZC op 5 minuten lopen en daar totaal geen last van.
Gelukkig ook geen aso’s in de omgeving
Ineens zijn die puma’s zo erg niet.
Haha echt he omg, wat een gedrochten. Ik dacht wat is in godsnaam le coq sportif? Toen bedacht ik me dat ik ooit via de ellegirl website le coq sportif sneakers heb gewonnen
je kon volgens mij elke maand iets winnen dus wij deden daar altijd random aan mee.
Wie vind je leuker
- Donald Duck
- Mickey Mouse
0 stemmers
- Ik ben Europees
- Ik ben niet Europees
0 stemmers
Als personage of de verhalen om het personage heen? Want ik vind Donald fucking irritant, maar zijn verhalen in de Donald Duck waren wel altijd beduidend leuker dan de Mickey Mouse verhalen
Ik vind Mickey Mouse een eigenwijs apparaat echt dikke betweter. Goofy maakt wel veel goed in die verhalen
Ja Goofy is leuk! Maar mijn favoriet is Darkwing Duck.
Oeh jaa wappert met cape
Laten we lekker link gaan doen ![]()
- Je woonkamer staat ramvol met allerlei Jellycats
- Aan je tas naar school/werk hangen minstens vijftien labubu’s
- Jouw hele garderobe bestaat uit kleding met allerlei Disney figuren erop
0 stemmers
God ja wat is die trend, in japan zie ik tassen met soms wel 5 dingen eraan hangen, tas meteen dubbel zo groot… wat een trend
Doe mij die garderobe dan maar, kun je tenminste nog normaal door je huis lopen
Maar niet buitenshuis
Met je handen (zonder handschoenen oid):
- Nagels van iemand anders opruimen
- Doucheputje vol haar opruimen
0 stemmers
Ik ben meer in huis dan ergens anders dus dan shine ik met mijn Rapunzel in de supermarkt
Droog > nat
Maar als het van onbekenden moet zijn en nagels ook teennagels zijn dan maar liever doucheputle +o(
- Een dagje naar de kermis
- Een dagje naar de Efteling
0 stemmers
De laatste keer dat ik met mijn neefjes op de kermis was, zat ik al uit de rekenen dat dw Efteling uiteindelijk goedkoper is. 3 euro voor een ritje in een lelijke draaimolen! 8 euro voor eendjes vissen! Ik ben normaal helemaal niet zo’n mopperaar over geld, maar hier zat ik intern echt te denken waarom 2 uur op een lelijke kermis met takkeherrie evenveel kost als de hele dag in de Efteling.
Ja het is duur en ik wil altijd mensen neersteken op de kermis, echt hels volk daar altijd te vinden