Je moet kiezen-topic #2

Voetbalt nu niet meer, maar als dat ongeluk met z’n kruisband niet was gebeurd, was hij een hele grote geworden.

19 likes

Bedankt voor alle uitleg, ik heb het met m gedeeld, mag hij zelf een conclusie trekken. :joy:

En naar mijn idee wonen de meeste Jeroenen in Zoetermeer, Almere en Nieuwegein.

4 likes

ik zie ook altijd zo’n korte spijkerbroek voor me die al die saaie mannen dragen

2 likes

Hahahahaha :sob::joy:

2 likes

Jaaaaaa! Die dragen sowieso jack en jones :joy:. Jaren geleden werkte een vriend van mij daar. Hij vond zelf de kleding helemaal niks maarja om in de winkel te werken moest hij iig iets van j&j aan. Als ik vrij was kwam ik vaak langs in de winkel om gewoon beetje te kletsen. En altijd jeroenen kwamen daar. Wij maakten altijd grappen dat de jeroenen dan met de moeder 2 keer per jaar langs kwamen en veel kleding gingen inslaan. Want dan konden ze weer een halfjaar vooruit. Dat gebeurde ook echt. 5 truien, 3 broeken, doe maar een riem erbij, wat t-shirts. Klaar.

1 like

Gefeliciteerd je hebt een relatie. Uit deze drie mannen moet je kiezen (ook als je niet op mannen valt):

• Jeroen :soccer:
  • Mitchell :beer:
  • Alexander :field_hockey:

0 stemmers

Ja dit schaar ik ook onder typische Jeroenen :rofl:

1 like

Vergeet Culemborg niet

1 like

Een oud studiegenoot van mij is een rasechte Jeroen en gaat daarheen verhuizen vanuit Almere :joy:

Shit mijn vriend blijkt een Jeroen te zijn :sob:

(Gelukkig voldoet hij niet aan de overige kenmerken)