Iemand die nu nog geld uitgeeft aan Hp meuk is ook niet iemand die mijn normen/waarden deelt
dus alles beter dan dat.
Ja uitslag verbaast me echt. Ik zou LOTR en Star Wars beiden niet erg vinden denk ik, vaak heel leuke mensen haha.
OkƩ allemaal spullen in huis vind ik kut maar ik houd sowieso niet van de spullen van mijn vriend in ons huis. Maar ik heb toch liever een die hard Star Wars-fan die alles erover weet en de films een paar keer per jaar met me kijkt dan iemand die het maar zo zo vindt.
De rest van de opties lijken me dan weer superkut want dan voelt kinderachtiger en qua HP gewoon ronduit fout.
Een variatie op de poll:
Je moet een relatie hebben met iemand dieā¦:
- Gigantische voetbalfan is. En ook een voetbal hooligan
- Een cryptoboy is. Met een gigantische schuld door verkeerde investeringen
- Een Max Verstappen fan is. Wel op stalker niveau en verder boeit Formule 1 hem niet
0 stemmers
De keuze is reuze ![]()
Bij een die hard fan zie ik iemand met van die light sabers cosplayen in de woonkamer ![]()
Ja ik bedoel meer een die hard-fan als in er heel veel van af weten en graag over praten. Meer interesse in de politiek ervan, wat het goede ook het slechte maakt, karakterontwikkeling enz.
Niet zozeer het actiegedeelte en GEEEEN lightsabers
Als het steeds over hetzelfde gaat heb je het sowieso op een gegeven moment wel gehoord toch? Of je het eerst wel of niet leuk vond zelf, na de 1000e anekdote over hoe je bij de studio stond te posten om een glimp van je favo tv ster op te vangen en hey hij had weer zijn groene petje op! ![]()
Is een ander soort fan dan ik bedoel denk ik. Ik bedoel juist niet heftige interesse in de acteurs, de gadgets, alles er om heen maar juist het verhaal.
Pech gehad. De lightsabers hangen mooi boven de bank
Ja kom maar op dan. Weāll make it work.
Beter lightsabers boven de bank dan een beige vt wonen huis
- Je heenvlucht naar je vakantiebestemming wordt gecanceld en je kan pas een paar dagen later gaan
- Je terugvlucht wordt gecanceld en je zit een paar dagen extra vast op je vakantieadres
0 stemmers
Als je op de heenweg niet kunt gaan hou je amper vakantie over en ik geloof dat ik dan zou denken laat helemaal maar zitten
Ligt eraan hoe lang je op vakantie gaat.
Ik had laatst 2 terugvluchten en allebei werden ze geannuleerd voor verschillende redenen. Dus eerst een nacht extra op de vakantiebestemming en toen nog 2 nachten extra op de tussenbestemming.
Kan soms opgeschoven worden door de maatschappij. Twee jaar terug ging ik een weekendje weg en werd de vlucht op de heenweg geannuleerd door een storm in Europa en we konden toen pas een dag later vliegen.
Heb toen gevraagd of de terugvlucht ook omgeboekt kon worden en dat kon kosteloos.
Edit:
Moet natuurlijk wel met werk, thuissituatie etc kunnen
Ja ok dan is het natuurlijk geen probleem als dat allemaal in te passen valt, maar hier is alles vrij strak gepland ivm thuiszorg en dergelijke dus dan zitten we of thuis of op vakantie zonder hulp
En ik ging er vanuit dat je dan wel gewoon op de oorspronkelijke datum terug gaat @Kauai dus ik dacht voor vier dagen is het voor mij de moeite niet
Ik stond 2 x toe in de rij voor de bagege hardop te zeggen (tegen mijn partner) dat ik hoopte dat mijn vlucht gecanceld wordt en dat is toen ook echt gebeurd! Een keer zat ik al bij de gate. En de andere keer kon bij duty free kopen mijn boarding pas niet gescand worden, zo kwam ik erachter dat het gecanceld was. Ik wil dan steeds langer bij mijn partner in het buitenland blijven, daarom hoop ik altijd op een extra dag. Ik was de enige die blij was ![]()
![]()