Nou ik zie ze toch nog steeds lopen hoor.
Ik zou eerder zeggen met zoân giletje! Wel een rokje inderdaad.
Ik ben er ook over uit dat ik het kind van de Prijsvrij vakantie reclames ofzo met Leo Alkemade wel grotendeels aan de beschrijving vind voldoen.
volgens mij is dat zijn eigen kind en leo alkemade is ook een soort volwassen rgk dus dat klopt wel
ze praat ook nasaal dat vind ik ook rgk kind waardig
Of van die zusjes van verschillende leeftijden maar toch altijd hetzelfde aan hebben. Brr.
Nee dat zie ik niet!
Maar het is me nu wel duidelijk wat een rgk is haha.
Ik dacht âRisico gedrag kindâ ![]()
Ik weet niet wat erger vind, een rgk of jongetjes die zich kleden als volwassenen, met beige loafers enzo
ik hoopte dat iemand anders dit zou uitleggen maar helaas want dit vind ik minder makkelijk te omschrijven
Ohja zag vandaag nog zoân jongetje. Beige en ook met giletje ![]()
@Krelis Ik weet niet of iedereen het zo ziet, maar hoe ik het zie:
- gast met stekeltjes haar zoals ie op de middelbare ook al had
- net niet hippe sneakers van een merk dat niemand kent
- basic blauwe spijkerbroek
- zoân trui met dat ie bij het sailingteam of het racingteam zit OF een PME legend polo
- saaie bril
Met behulp van AI:
Ik vind dat meer een Mitchell. Een Jeroen denk ik eerder aan iemand die veel te lang hockey heeft gespeeld. Maar misschien is dat weer eerder een Alex
Ooooh nee vind ik echt niet. Classic jeroen vind ik wel het bovenstaande idd, al vind ik dit wel een beetje een IT-Jeroen. Jeroen kan ook wel zoân net-niet saaie hollander zijn maar die dan wel zoân soort hip gehaakte polo aan heeft die net niet bij âm past (uitgezocht door vriendin):
Met crĂšmekleurige of witte New Balance
Jeroenen dragen vooral kleding van de Jack & Jones toch? En doen niks in het huishouden maar hebben wel een keer een overkapping gebouwd
Oh die vind ik nog te âhipâ. Ik zie altijd zoiets voor me:

Zat op voetballen, hobby is nu bier drinken. Net niet hippe kleding en als je vraagt of hij een plank kan ophangen kan hij het niet.
Sketchers vind ik ook heel erg Jeroen.
En Jeroenen hebben ook bbqâen als hobby maar kunnen alleen diepvries hamburgers en frikandellen erop âmakenâ.
In mijn hoofd is een Jeroen ook echt een calvinist? Als je een wrap zou maken voor je lunch of er ergens een blaadje sla uit je boterham steekt zegt hij âzo zoâ of âtoe maarâ. Tegelijkertijd snapt hij vegetariĂ«rs niet zo en heeft hij 0 interessante hobbies of interesses. Hij heeft wel een playstation, daar speelt hij alleen maar multiplayer spellen met zijn vrienden op. Hij heeft Ăłf helemaal geen mening over interieur Ăłf zijn smaak is uitgesproken vt wonen en hij is obsessed met rijden in zijn auto. Hij zou zijn tuin misschien wat groener willen maken door 3 tegeltjes eruit te wippen en daar ziet hij het probleem niet van in
ja gewoon idd een doorsnee nederlander met weinig karakter. houdt van bier en voetbal en fifa spelen. draagt kleding van jack & jones en af en toe stone island als hij in een fashionable bui is, altijd met net te strakke jeans. gaat misschien af en toe vissen en een festival. en dan op fotos met zn vrienden altijd zoân pose met een duim opgestoken ter hoogte van hun middel. en zân insta is dan jeroen_netnummer van zijn woonplaats.