Je moet kiezen-topic #2

• Mergpijp
  • Bokkenpoot

0 stemmers

• Frikandel
  • Kroket

0 stemmers

3 likes

Frikandel is echt het enige vlees wat ik regelmatig nog mis :sob:

2 likes

In mijn hoofd zijn een mergpijp en een bokkepoot altijd hetzelfde eigenlijk. En beide vies, want marsepein.

(Ik snap dat het niet identiek is, maar het verschil zou ik niet weten)

1 like

mergpijp is zacht marsepein met creme erin
en bokkepoot hard amandelschuim met creme ertussen
en allebei met chocolade aan de uiteindes

5 likes

Eigenlijk als de mergpijp zonder jam is de mergpijp, maar een mergpijp met jam vind ik echt niet lekker dus dan de bokkepoot!

2 likes

In een bokkepoot zit geen marsepein haha.

24 likes

Nee ik heb het opgezocht inderdaad. Wel een amandelkoekje. Ik vind zoete amandel gewoon echt niet lekker, vandaar de marsepein associatie

2 likes

Maar er bestaan juist hele goede vegan frikandellen

6 likes

Welke dan? Ik vond dat er vroeger een hele lekkere was maar al jaren geen goede op!

1 like

De mergpijp van van der Linde is alsof er een engeltje op je tong piest

6 likes

Geen grap, ik droom soms over Nederlands eten en dan zit deze mergpijp soms in mijn droom :joy: (ook heel vaak over friet en kroketten :sob:)

13 likes

Oh dat kan ik me helemaal voorstellen! Die mergpijp smelt ook echt op je tong :heart_eyes: en een lekkere holtkamp kroket haha

1 like

Wat vind je lekkerder van deze 2?

• Bitterballen
  • Een kroket

0 stemmers

1 like
  • groene curry
  • rode curry
  • gele curry

0 stemmers

2 likes

Zo lang het maar heeeel pittig is

4 likes

Je moet een relatie hebben met:

• Een Disney adult
  • Lord of the rings/hobbit fanaat
  • Star Wars nerd
  • Een Harry Potter fan

0 stemmers

Overigens staat hun hele huis vol met deze hobby en geven ze regelmatig aanzienlijke bedragen eraan uit

En ja ik weet dat Star Wars tegenwoordig van Disney is. Maar ik vind Winnie de Pooh toch echt wat anders dan een stormtrooper

3 likes

Ik heb een relatie met een lotr/Hobbit/Star Wars nerd. Liever dat dan voetbal of Formule 1 :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Nou een relatie met @Acquiesce zit er dus niet in

2 likes

Heeee niet overdrijven, voetbal kan ik ook niets mee

Maar moet idd wel iemand hebben die het niet erg vindt als ik de neiging krijg Charles Leclerc posters boven mn bed te hangen

5 likes

Dit is allemaal de hel