- Je verdrietig voelen
- Je leeg en vlak voelen
0 stemmers
0 stemmers
Hoe kut het ook is om verdrietig te zijn, ik kan er soms wel van genieten, om even een emotie zo hevig te voelen. Heb ook een tijdje gehad dat ik vrij weinig voelde, dus doe me liever dat verdriet maar.
Eens, toen het niet zo goed met me ging keek ik vaak zielige filmscĂšnes op youtube om mezelf aan het huilen te maken en zo in ieder geval nog iets te kunnen voelen. Verdrietig zijn kan echt zwaar kut zijn, maar mezelf moeten dwingen om ĂŒberhaupt emoties te voelen vond ik erger.
Oh jaaa lekker! In Griekenland doen ze vaak een paar frietjes in de pita gyros/souvlaki, dat vind ik echt zooo lekker 
In het Duitse zwembad waar ik vroeger vaak kwam verkochten ze een hippie brötchen, was een broodje met patat ertussen haha, weet niet of dit nou iets typisch Duits is of typisch iets van dat zwembad maar lekker was het wel
0 stemmers
Op vakantie naar
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
China daar hoef ik de aankomende 10 jaar niet naartoe.
Ik woon liever bij Gertje en naast een hertje 
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Elke keer wanneer er nieuw haar groeitâŠ
0 stemmers
Maar ik wil mn hele lichaam epileren met een pincet. Zo rustgevend!
Rustgevend?!? Doet teringveel pijn
Zwakkeling!
Dat sowieso 
Beenhaar vind ik wel prima om met een pincet te doenâŠschaamhaar daarentegen
dan vind ik je echt geen zwakkeling hoor!
Heb op mân buik ook een paar haartjes en die eruit trekken is echt zo heerlijk 
Ja schaamhaar is niet te doen, al vind ik het wel interessant hoe diep die haren nog gaan en die worteltjes enzo en soms wel 2 uit een zakje.
Ja eens. Ik krijg alleen altijd nekpijn na een tijdje van het voorover gebogen zitten. Anders zou ik prima een dag epilerend door kunnen brengen.
Ik heb wel eens gehad dat ik ergens naartoe ging voor een brazilian en die vrouw vroeg wat er met mijn schaamhaar was. Toen moest ik haar uitleggen dat ik soms delen epileerde met een pincet omdat ik dat rustgevend vond. Kon ze zich echt niet in verplaatsen.
Hoe ziet die vrouw dat dan?
Zie nu helemaal voor me hoe @Infidel allemaal kekke vormpjes in haar schaamhaar heeft geëpileerd