Dat sowieso
Beenhaar vind ik wel prima om met een pincet te doenā¦schaamhaar daarentegen dan vind ik je echt geen zwakkeling hoor!
Heb op mān buik ook een paar haartjes en die eruit trekken is echt zo heerlijk
Ja schaamhaar is niet te doen, al vind ik het wel interessant hoe diep die haren nog gaan en die worteltjes enzo en soms wel 2 uit een zakje.
Ja eens. Ik krijg alleen altijd nekpijn na een tijdje van het voorover gebogen zitten. Anders zou ik prima een dag epilerend door kunnen brengen.
Ik heb wel eens gehad dat ik ergens naartoe ging voor een brazilian en die vrouw vroeg wat er met mijn schaamhaar was. Toen moest ik haar uitleggen dat ik soms delen epileerde met een pincet omdat ik dat rustgevend vond. Kon ze zich echt niet in verplaatsen.
Hoe ziet die vrouw dat dan?
Zie nu helemaal voor me hoe @Infidel allemaal kekke vormpjes in haar schaamhaar heeft geƫpileerd
Gaten van waar haar niet meer teruggroeit?
Tien jaar later deze reply, maar het is ook echt lekker. Mijn moeder maakt altijd bij shepherds pie knoflookboter stokbrood uit de oven. Ik schep daar ook altijd wat van de aardappelpuree op. Vet lekker.
Ligt wel aan de inhoud hoor
Bij deze inhoud 2, maar stel boeken of vinyl dan liever 1
Hahaha ik keek niet goed en dacht eerst dat het boeken waren, dus ik had in eerste instantie juist op 1 gestemd. Boeken mogen gezien worden. Vooral als ze op kleur staan, echt prachtig.
Kinderen slopen dit na 30 seconden, doe geen moeite met je gordijn
haha nee ik heb geen kinderen is een voorbeeldfoto van internet maar we hebben zoān soort kast gekocht en mān partner wil er graag een plissĆ©gordijntje voorhangen maar dat lijkt me zo lelijkkk
Ja was ook meer op de make over zelf hahaha
Ben het met je eens. Had zelf dan gewoon een kast met deuren gekozen. Maar je kan altijd nog zelf t gordijn āāāper ongelukāāāā slopen
2, want geen stof!
Ik ben echt in shock dat de meeste optie 2 kiezen. Als het een deur ervoor was geweest oke maar zoān soort gordijntje? Echt heel lelijk, sorry
Ik vind die gekleurde troep nog pijnlijker voor mān ogen dusja, optie 2 it is
Stiekem zou ik ook voor de niet bestaande poll optie 3 gaan aka deuren
Ja of optie vier, geheel andere kast