Je moet kiezen-topic #2

Ja deurtjes of anders nette mandjes.

Of wat @Xiomara zegt neem dan een andere kast als je de inhoud niet wilt zien!!

6 likes

Zwarte of witte ipv doorzichtige bakken maakt het al 10x beter. Maar misschien ben ik kalax fan met 3 verschillende formaten in dit appartement :sweat_smile:

1 like

Je gaat uit eten. Naast je hoofdgerecht neem je een

• Voorgerecht
  • Dessert

0 stemmers

Voorgerecht behalve als ze creme brûlée hebben

5 likes

Dessert. Altijd. Tenzij ze alleen maar bolletjes ijs hebben ofzo.

Dessert of hoofdgerecht? Ook dessert.

9 likes

Deze kasten halen op de één of andere manier echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik snap echt niet dat ze zo populair zijn bij IKEA. Foeilelijk, schreeuwerig en AliExpress vibes. Sorry!!!:rofl::cry: Mods mogen dit verplaatsen naar het impopulaire meningen topic​:crazy_face:

5 likes

Ja echt lelijke kast. Ziet er mega cheap uit, sfeerloos en daarbij ook nog eens rommelig.

3 likes

Prima voor een studenten kamer toch? Echt bijna iedereen met een studio had deze (jaren geleden, dus iets minder keus in dat goedkope segment denk ik?) @Baron dit idd

2 likes

Haters gonna hate!

Hoe langer ik naar deze foto kijk hoe chaotischer het wordt, wel lekker multifunctioneel te gebruiken als boekenkast/bar/planten houder.

Het was niet mijn eerste keus maar we hadden hem gekocht voor ons vorige appartement omdat hij precies hoog en lang genoeg was voor de plek en we bijna geen budget hadden.

Ik sla nu regelmatig van die DIY tiktok filmpjes op waarbij die kast een make-over krijgt met deurtjes en pootjes enzo maar who am I kidding? Ga ik toch nooit doen :joy: Ooit vervang ik hem wel.

27 likes

Optie 5: andere vloer. Deze maakt alles wanstaltig.

6 likes

Dit doe ik ook. Heb ook zo een kast en haat ‘m uit de grond van m’n hart. Maar ooit jaren geleden gekregen als student. Kijk elke keer upgrade filmpjes die ik toch niet ga uitvoeren. Tegelijk zo lastig om een meubel te vinden met evenveel ruimte en wel mooi.

1 like
Ongeacht het weer

• Elke dag een korte broek aan met een t-shirt en slippers
  • Elke dag een lange broek, snowboots, dikke winterjas, sjaal en muts

0 stemmers

Krijg je als detective de package deal? De duivel als sidekick. Yes please.

4 likes

image

(Serie Lucifer, daar is de duivel dus een consultant van murder detective Chloe Decker)

5 likes

De serie Lucifer denk ik :grin:

2 likes

Ik vind die serie zo’n clichĂ© geworden in het laatste seizoen (okĂ© daarvoor al eigenlijk) maar ik blijf kijken want ZO VEEL hete mannen :hot_face:

4 likes

Inderdaad, al lijkt dit wel met bijna alle series (the 100, flash, supergirl, black lightning, OITNB, PLL) oke grapje, PLL al vanaf de tweede aflevering

3 likes

Ik ben nog steeds boos over die waardeloze finale van PLL. Eventjes in één aflevering een totaal nieuwe verhaallijn erin gooien die nergens op sloeg.

10 likes

Hahaha ja echt lekker je serie uitmelken en dan dikke stress als ze er ineens toch een einde aan moeten maken. Ik denk dat de reputatie van PLL veel beter was geweest als ze gewoon 2 seizoenen hadden en daarna niet verder waren gegaan.

2 likes

Ik kan wel janken zo lelijk vind ik het.

:face_vomiting::weary:

18 likes