Jonathan Bailey is dit.
@Oprah ik ben sinds die bakkebaarden weg zijn ook echt om haha
Sowieso huren. Wil 0 verantwoordelijkheid hebben
Sorry vijf dagen later maar ik ga hier heel goed op, die van mij zou dan Willem de Worm heten ![]()
Dit is: kiezen uit moderne kunst, de stoelen editie. Welke zou jij kopen voor in je huis?
A.
B.
C.
D.
0 stemmers
Stoel A ziet eruit alsof je hem elke dag kan swifferen en er nog stof in de hoekjes blijft zitten.
Je kan met die stoel gewoon zelf swifferen
Of swaffelen. ![]()
In een winkel werken waar constant wordt gedraaid:
0 stemmers
Sadist ![]()
Can you hear can you hear the thunder???
Het is tenminste geen Toto

Je gaat naar een feestje (hoera) waar veel mensen komen die je nog niet zo goed kent, maar in de toekomst wel graag beter wil leren kennen.
Je moet een van deze makeup looks op, en je mag het er niet afboenen, camoufleren, minder erg maken door in het donker te gaan zitten etc.
Welke kies je (ga ervan uit dat het, ongeacht je haarkleur of huidskleur etc, bij jou net zo mooi staat als op het model)
C laat toch wel zien wat voor een creatieve mua ik ben
A want die kun je als minste interpreteren als blackfishing
Ik zou dit best grappig vinden voor 1 april. ‘Mevrouw, draagt u een keer make-up?’ ‘Ja, ik heb er echt mijn best op gedaan.’ 'Oké
’
Oh vind ik allebei echt hele leuke nummers, lastig kiezen.
Ik zat alleen in een vuile kameel
Ik moest die even googlen en toen kwam ik op een YT-video met een link naar deze personal blog van iemand uit 2011/2012 en het is net alsof je in een tijdscapsule bent gestapt. I love the internet.
0 stemmers