Je moet kiezen-topic #2

Ligt het aan mij of klopt dit niet echt? Klinkt niet echt als een dilemma, tenzij je relaties haat

19 likes
  • Nooit meer geldzorgen maar geen relaties
  • Relaties maar daarbij ook geldzorgen

0 stemmers

2 likes

Geef mij geld :money_mouth_face:

4 likes

Een relatie vind ik meer een leuke extra (als het een leuke partner is althans) in mijn leven maar geen must, geen geldzorgen daarentegen vind ik veel meer een basisvoorwaarde. Zonder relatie kan ik prima een leuk leven hebben, maar geldzorgen zijn zo veelomvattend, dat beheerst je halve leven.

22 likes

Ik ging voor relaties want vriendschappen/familie banden zijn ook relaties toch?

4 likes

Dit heb ik bewust vrij interpretabel gelaten omdat dat in de eerste poll die geplaatst werd ook niet gespecificeerd werd :joy:

3 likes

Kies je dagelijkse route naar huis vanaf de bushalte

• Vanaf de halte 4 minuten lopen in het bijna pikkedonker naar huis, klein stukje donker bos
  • Vanaf de halte 11 minuten lopen op een verlichte weg

0 stemmers

Sowieso de verlichte weg, en ik haat mezelf echt dat ik me zelfs dan niet veilig zou voelen. Ben zo snel bang als ik buiten alleen ben en het donker is. Soms zelfs overdag als ik ergens afgelegen moet lopen. Echt stom want de kans dat er dan iets gebeurt is super klein

2 likes

Antibiotica,paracetamol (of naja ik ga altijd overgeven een uur na het innemen) nuvaring (werd er zelfs zwanger door dankjewel maar helemaal niet) , de pil.
Gelukkig geen fruit want dat lees ik hier vaak. Ik vind fruit in nederland zo kut he bleh.

Als je moest kiezen tussen een fruit en je MOET elke dag 1 van deze 2 eten, welke wordt het dan?

• Appel
  • Banaan

0 stemmers

4 likes

Ik mis even de link tussen medicatie en fruit maar sowieso bananen! Van appels krijg ik alleen maar trek.

5 likes

Ja lula heeft mn poll verplaatst. Het ging over waar je allergieen voor had. Ik verafschuw banaan. Stond ik het stel je persoonlijke vraag topic.

1 like

Er zijn zoveel verschillende soorten appels met eigen smaken en texturen. Banaan is maar gewoon banaan…

6 likes

Ja, maar banaan kan je wel makkelijker in verschillende gerechten verwerken. Smoothies, ijs, bananenbrood, pannenkoeken.

4 likes

Kun je met appels ook doen. Afgezien van het ijs, maar daar tegenover staat appelmoes, appeltaart, appelstroop (als je weet hoe dat moet), appelsap etc.

1 like

Ja is zo, maar dat is allemaal veel meer werk (denk ik)

2 likes

Ik eet al vrijwel elke dag banaan dus geen probleem :relieved:

Wat is de slimme keuze? Ideaal is natuurlijk beide, maar wat is beter om te doen.

• Trouwen met verstand (zelfde visie, normen en waarden, eigenschappen waarnaar je zoekt)
  • Trouwen uit verliefdheid (intens verliefd, vlinders in je buik, gaan ook niet weg: je blijft verliefd of houden van)

0 stemmers

2 likes

Niet trouwen en dus never je snacks hoeven delen

32 likes

Trouwen met verstand… dat zijn die boomers die nadat de kinderen uit huis zijn alleen maar op elkaar lopen te zeiken, omdat er geen liefde meer is en ook al lang niet meer is geweest, maar op papier klopt alles wel. Nee doe mij dan maar verliefdheid en houden van.

13 likes

Trouwen met verliefdheid is ook niet alles. Iedere week kneiterharde ruzie omdat jullie te veel verschillen. Zullen de kinders vast ook leuk vinden.

Beide hebben voordelen en nadelen

2 likes