Sadist
Can you hear can you hear the thunder???
Het is tenminste geen Toto
Je gaat naar een feestje (hoera) waar veel mensen komen die je nog niet zo goed kent, maar in de toekomst wel graag beter wil leren kennen.
Je moet een van deze makeup looks op, en je mag het er niet afboenen, camoufleren, minder erg maken door in het donker te gaan zitten etc.
Welke kies je (ga ervan uit dat het, ongeacht je haarkleur of huidskleur etc, bij jou net zo mooi staat als op het model)
C laat toch wel zien wat voor een creatieve mua ik ben
A want die kun je als minste interpreteren als blackfishing
Ik zou dit best grappig vinden voor 1 april. ‘Mevrouw, draagt u een keer make-up?’ ‘Ja, ik heb er echt mijn best op gedaan.’ 'Oké ’
Oh vind ik allebei echt hele leuke nummers, lastig kiezen.
Ik zat alleen in een vuile kameel
Ik moest die even googlen en toen kwam ik op een YT-video met een link naar deze personal blog van iemand uit 2011/2012 en het is net alsof je in een tijdscapsule bent gestapt. I love the internet.
- Appelflap
- Appelsap
0 stemmers
Ligt het aan mij of klopt dit niet echt? Klinkt niet echt als een dilemma, tenzij je relaties haat
- Nooit meer geldzorgen maar geen relaties
- Relaties maar daarbij ook geldzorgen
0 stemmers
Geef mij geld
Een relatie vind ik meer een leuke extra (als het een leuke partner is althans) in mijn leven maar geen must, geen geldzorgen daarentegen vind ik veel meer een basisvoorwaarde. Zonder relatie kan ik prima een leuk leven hebben, maar geldzorgen zijn zo veelomvattend, dat beheerst je halve leven.
Ik ging voor relaties want vriendschappen/familie banden zijn ook relaties toch?
Dit heb ik bewust vrij interpretabel gelaten omdat dat in de eerste poll die geplaatst werd ook niet gespecificeerd werd
Kies je dagelijkse route naar huis vanaf de bushalte
- Vanaf de halte 4 minuten lopen in het bijna pikkedonker naar huis, klein stukje donker bos
- Vanaf de halte 11 minuten lopen op een verlichte weg
0 stemmers
Sowieso de verlichte weg, en ik haat mezelf echt dat ik me zelfs dan niet veilig zou voelen. Ben zo snel bang als ik buiten alleen ben en het donker is. Soms zelfs overdag als ik ergens afgelegen moet lopen. Echt stom want de kans dat er dan iets gebeurt is super klein