Je moet kiezen-topic #2

Antibiotica,paracetamol (of naja ik ga altijd overgeven een uur na het innemen) nuvaring (werd er zelfs zwanger door dankjewel maar helemaal niet) , de pil.
Gelukkig geen fruit want dat lees ik hier vaak. Ik vind fruit in nederland zo kut he bleh.

Als je moest kiezen tussen een fruit en je MOET elke dag 1 van deze 2 eten, welke wordt het dan?

• Appel
  • Banaan

0 stemmers

4 likes

Ik mis even de link tussen medicatie en fruit maar sowieso bananen! Van appels krijg ik alleen maar trek.

5 likes

Ja lula heeft mn poll verplaatst. Het ging over waar je allergieen voor had. Ik verafschuw banaan. Stond ik het stel je persoonlijke vraag topic.

1 like

Er zijn zoveel verschillende soorten appels met eigen smaken en texturen. Banaan is maar gewoon banaan…

6 likes

Ja, maar banaan kan je wel makkelijker in verschillende gerechten verwerken. Smoothies, ijs, bananenbrood, pannenkoeken.

4 likes

Kun je met appels ook doen. Afgezien van het ijs, maar daar tegenover staat appelmoes, appeltaart, appelstroop (als je weet hoe dat moet), appelsap etc.

1 like

Ja is zo, maar dat is allemaal veel meer werk (denk ik)

2 likes

Ik eet al vrijwel elke dag banaan dus geen probleem :relieved:

Wat is de slimme keuze? Ideaal is natuurlijk beide, maar wat is beter om te doen.

• Trouwen met verstand (zelfde visie, normen en waarden, eigenschappen waarnaar je zoekt)
  • Trouwen uit verliefdheid (intens verliefd, vlinders in je buik, gaan ook niet weg: je blijft verliefd of houden van)

0 stemmers

2 likes

Niet trouwen en dus never je snacks hoeven delen

32 likes

Trouwen met verstand… dat zijn die boomers die nadat de kinderen uit huis zijn alleen maar op elkaar lopen te zeiken, omdat er geen liefde meer is en ook al lang niet meer is geweest, maar op papier klopt alles wel. Nee doe mij dan maar verliefdheid en houden van.

13 likes

Trouwen met verliefdheid is ook niet alles. Iedere week kneiterharde ruzie omdat jullie te veel verschillen. Zullen de kinders vast ook leuk vinden.

Beide hebben voordelen en nadelen

2 likes

Heftige emoties? Maar het kunnen ook gewoon ellenlange vervelende discussies zijn waarom de een op de pvv stemt en de ander op GroenLinks. Of de een kinderen wilt en de ander niet.

5 likes

Huh ik snap ff de keuze niet. Word er met trouwen uit verliefdheid snel trouwen in de date fase bedoelt? Want je kunt toch ook na een aantal jaar trouwen uit verliefdheid nog.

Waar maak ik me druk om eigk ik vind trouwen zo 1900

8 likes

Zo verliefd zijn dat je trouwt terwijl je denkt dat het qua eigenschappen en toekomstvisie niet per se een match is

2 likes

Je kan toch ook verliefd zijn en geen grote verschillen hebben?

5 likes

Ja tuurlijk kan dat, maar het is denk ik een of-of situatie in deze pol. Dus OF super verliefd maar eigenlijk op lange termijn geen match, OF minder verliefd maar wel op papier geweldig bij elkaar.

1 like

Niet voor niets heeft Jane Austen daarom Sense and Sensibility geschreven :joy:

4 likes

Op m’n laatste vriend was ik na 1,5 jaar nog teeeeering verliefd maar toch zijn we uit elkaar gegaan omdat we zo verschilden op veel standpunten en dat brak me steeds meer op. Dus nu zou ik stemmen op verstandelijk trouwen maar vraag het me over een jaar nog maar een keer want ik vind uit pure liefde trouwen wel het mooiste

4 likes

Mwah, het is heel goed mogelijk dat mensen matchen met dezelfde achtergrond en interesses de reden is dat dit werkt, maar vaak wordt er wel als kanttekening bij dit soort onderzoeken geplaatst dat scheiden (vooral vaak voor de vrouw) geen optie is. Dus hangt er vanaf wat je definitie is van een succesvol huwelijk. In mijn moeders cultuur is het nog heel erg not done om te scheiden. Dan heb je dus wel huwelijken van tig jaar, maar of die gelukkig zijn, nope.

5 likes