Heftige emoties? Maar het kunnen ook gewoon ellenlange vervelende discussies zijn waarom de een op de pvv stemt en de ander op GroenLinks. Of de een kinderen wilt en de ander niet.
Huh ik snap ff de keuze niet. Word er met trouwen uit verliefdheid snel trouwen in de date fase bedoelt? Want je kunt toch ook na een aantal jaar trouwen uit verliefdheid nog.
Waar maak ik me druk om eigk ik vind trouwen zo 1900
Zo verliefd zijn dat je trouwt terwijl je denkt dat het qua eigenschappen en toekomstvisie niet per se een match is
Je kan toch ook verliefd zijn en geen grote verschillen hebben?
Ja tuurlijk kan dat, maar het is denk ik een of-of situatie in deze pol. Dus OF super verliefd maar eigenlijk op lange termijn geen match, OF minder verliefd maar wel op papier geweldig bij elkaar.
Niet voor niets heeft Jane Austen daarom Sense and Sensibility geschreven ![]()
Op m’n laatste vriend was ik na 1,5 jaar nog teeeeering verliefd maar toch zijn we uit elkaar gegaan omdat we zo verschilden op veel standpunten en dat brak me steeds meer op. Dus nu zou ik stemmen op verstandelijk trouwen maar vraag het me over een jaar nog maar een keer want ik vind uit pure liefde trouwen wel het mooiste
Mwah, het is heel goed mogelijk dat mensen matchen met dezelfde achtergrond en interesses de reden is dat dit werkt, maar vaak wordt er wel als kanttekening bij dit soort onderzoeken geplaatst dat scheiden (vooral vaak voor de vrouw) geen optie is. Dus hangt er vanaf wat je definitie is van een succesvol huwelijk. In mijn moeders cultuur is het nog heel erg not done om te scheiden. Dan heb je dus wel huwelijken van tig jaar, maar of die gelukkig zijn, nope.
Voor altijd:
- Alleen maar films mogen kijken
- Alleen maar series mogen kijken
0 stemmers
Life of Yvonne of Roddelpraat?
- Life of Yvonne
- Roddelpraat
0 stemmers
Heel algemeen wie je het liefste hebt. Zeg maar welke van de twee je het minst graag opgedoekt ziet worden.
Wat zou je liever willen zijn?
- Piraat
- Ninja
0 stemmers

John Silverrrr
Moet echt eens die serie opnieuw gaan kijken
Ik vind het kut dat die serie van Netflix af is. ![]()
Het is echt mijn favo serie.
Neeee, dat meen je niet. Wilde net Netflix opstarten. ![]()
Nee en vind 3 streamingsdiensten meer dan genoeg. ![]()
Ik vind series echt kut om te kijken. Zeker als ze seizoenen van meer dan 10 afleveringen hebben. Geen enkele serie is na de tiende aflevering nog interessant