Je moet kiezen-topic #2

Ik heb hier al te veel tijd aan besteed, maar laten we het onderzoeken. :joy:

Welke covid sieraden/accessoires zou je bij je jurk kiezen? Je mag maximaal twee kiezen.

A.

B.

C.
afbeelding

D.
afbeelding

E.

• A.
  • B.
  • C.
  • D.
  • E.

0 stemmers

2 likes

Je gaat een nieuwe musical financieren a la Joop van den Ende. Je hebt keuze uit deze twee opties:

• Dodenherdenking the musical
  • Pim Fortuyn the musical

0 stemmers

1 like

Pim Fortuyn is wel echt musical waardig, alleen al zijn persoonlijkheid! Extravagante dandy.

2 likes

Hahah stond dit serieus in het ziekenhuis? Ben wel benieuwd waarvoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Om voort te borduren op de vorige vraag:

Voor de Pim Fortuynmusical wordt een bekend nummer in een nieuw jasje gestoken (dus volledig in het Nederlands gezongen met wat aanpassingen en met overdreven articulatie) en de hitparade ingeslingerd. Welk nummer ondergaat deze behandeling:

• Baha Men - Who Let The Dogs Out (voor een scene waarin Pim zijn Cavalier King Charles Spaniels gaat uitlaten)
  • Right Said Fred - I’m Too Sexy (voor een scene waarin hij zich klaarmaakt voor een belangrijk speech)

0 stemmers

4 likes

Ik heb nu zoveel foute nummers in mijn hoofd voor deze musical. Cherry pie - Warrant kan ook prima in die musical.

Maar ik moet een beetje uitkijken met mijn zwartgallige humor

2 likes

Wat vind je erger?

• Je partner heeft verborgen dat die gokverslaafd is en heeft 20.000 schuld gemaakt
  • Je partner heeft een affaire gehad en dit verborgen

0 stemmers

Ooh god nu heb ik dit weer in mijn hoofd.

‘WAAROM? je bent een jooood.’

2 likes

Het was een kunst project haha. Het is best wel mooi in elkaar gezet vind ik. :relaxed:

1 like

Wat zou je kiezen?

• Refurbished iPhone 11 licht gebruikt voor 480 euro
  • Refurbished iPhone XR zgan voor 369 euro

0 stemmers

3 likes
  • Je hebt altijd rughaar van 5 cm
  • Je hebt altijd teennagels van 5 cm

0 stemmers

• Je collectie seksspeeltjes staat standaard in je vitrinekast uitgestald
  • Je zit in het vibrator team van Easytoys en moet elke dag een nieuw model testen

0 stemmers

• Alles wat je zegt moet je schreeuwen
  • Alles wat je zegt moet je fluisteren

0 stemmers

1 like

Ik kan niet schreeuwen :pleading_face:

2 likes

Als ik mijn moeder geloof schreeuw ik nu ook altijd al😅

6 likes

Dan maak ik er een YouTube-kanaal van en plaats ik er takkeherrie onder met als eerste upload het bekende dodenherdenkingnummer.

Ik kan niet fluisteren

4 likes
  • Een tuin met alleen maar tegels
  • Een tuin met alleen maar plastic kunstgras

0 stemmers

1 like

Met opblaasbank en felgekleurde potten met nepbloemen. 90ssss baby

2 likes

Alleen maar tegels lijkt me super deprimerend. Maar dat kunstgras gaat voor allemaal microplastic zorgen. Dus dan liever de tegels en hopen dat er onkruid tussen de randen gaat groeien.

3 likes