Je moet kiezen-topic #2

Mag ik vragen hoe oud ie (ongeveer) is? Ik vind Kevin best een moderne naam voor een schoonvader ofzo :joy:

7 likes

Wauw we hebben hier te maken met een OG Kevin.
En gelukkig neemt het aantal af :joy:

16 likes
  • Je krijgt een programma op RTL4 waarin je mensen ontdoet van hun Ibiza-stijl en daarvoor in de plaats komt voor de (an)tarticastijl (denk aan veel nepbont, kitischerige ijsbeerdecoratie, (nep) ijsschotsen). Dit kan zowel betrekking hebben op hun kledingstijl als inrichting en wordt gedaan om meer aandacht te krijgen voor de opwarming van de aarde.
  • Je krijgt een programma waarin BN’ers worden omgeschoold tot ‘Fries’ in de meest uitgebreide betekenis van dit woord. Ze volgen uitgebreid taallessen, leren skûtsjesilen en moeten meedoen met het WK fierljeppen en de bekroning van de beste Fries vindt plaats tijdens de Strontweek met onder meer de Strontrace.

0 stemmers

Je bio op social media bevat altijd:

• het gewicht van de laatste drol die je hebt gelegd
  • hoe lang je laatste orgasme duurde

0 stemmers

Het Koninkrijk der Nederlanden is verleden tijd. Willem-Alexander gebruikt een volksraadpleging om te bepalen wat hij gaat doen tot zijn pensioen. Jij kiest voor de optie:

• Toiletmeester van het Binnenhof
  • Hondenuitlater van een dierenasiel in Den Haag

0 stemmers

1 like

Ik heb al de perfecte titel voor het programma:
Van ongelikt naar gelikte beer :bear:

2 likes

Je mag een winkel beginnen in de Kalverstraat, welke winkel begin je?

• Dizz-nie - een winkel van Bond tegen het vloeken in Disney-achtige stijl die vooral spullen met spreuken bevat om al het gevloek tegen te gaan
  • La Putin - Een winkel waar je poutaine, een Canadaas gerecht van friet, kaas etc. kan eten op een bordje in de vorm van de Russische heerser die en vies gezicht trekt

0 stemmers

Ik snap geen drol van deze poll

8 likes

Sowieso eten

2 likes

Poutine, maar dan wel de vega variant :yum:

4 likes

Het thema van het MET gala in 2050 is Covid-19 en jij bent uitgenodigd. Welke van deze jurken zou jij aantrekken?

• A.
  • B.
  • C.
  • D.

0 stemmers

1 like

Ik wil alleen nog een dramatische lange sleep en zelftest oorbellen erbij.

4 likes

En QR plaktattoos

3 likes

Krijg je deze er gratis bij?

7 likes

Ik heb hier al te veel tijd aan besteed, maar laten we het onderzoeken. :joy:

Welke covid sieraden/accessoires zou je bij je jurk kiezen? Je mag maximaal twee kiezen.

A.

B.

C.
afbeelding

D.
afbeelding

E.

• A.
  • B.
  • C.
  • D.
  • E.

0 stemmers

2 likes

Je gaat een nieuwe musical financieren a la Joop van den Ende. Je hebt keuze uit deze twee opties:

• Dodenherdenking the musical
  • Pim Fortuyn the musical

0 stemmers

1 like

Pim Fortuyn is wel echt musical waardig, alleen al zijn persoonlijkheid! Extravagante dandy.

2 likes

Hahah stond dit serieus in het ziekenhuis? Ben wel benieuwd waarvoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Om voort te borduren op de vorige vraag:

Voor de Pim Fortuynmusical wordt een bekend nummer in een nieuw jasje gestoken (dus volledig in het Nederlands gezongen met wat aanpassingen en met overdreven articulatie) en de hitparade ingeslingerd. Welk nummer ondergaat deze behandeling:

• Baha Men - Who Let The Dogs Out (voor een scene waarin Pim zijn Cavalier King Charles Spaniels gaat uitlaten)
  • Right Said Fred - I’m Too Sexy (voor een scene waarin hij zich klaarmaakt voor een belangrijk speech)

0 stemmers

4 likes

Ik heb nu zoveel foute nummers in mijn hoofd voor deze musical. Cherry pie - Warrant kan ook prima in die musical.

Maar ik moet een beetje uitkijken met mijn zwartgallige humor

2 likes

Wat vind je erger?

• Je partner heeft verborgen dat die gokverslaafd is en heeft 20.000 schuld gemaakt
  • Je partner heeft een affaire gehad en dit verborgen

0 stemmers

Ooh god nu heb ik dit weer in mijn hoofd.

‘WAAROM? je bent een jooood.’

2 likes