Het was een kunst project haha. Het is best wel mooi in elkaar gezet vind ik.
Wat zou je kiezen?
- Refurbished iPhone 11 licht gebruikt voor 480 euro
- Refurbished iPhone XR zgan voor 369 euro
0 stemmers
- Je hebt altijd rughaar van 5 cm
- Je hebt altijd teennagels van 5 cm
0 stemmers
- Je collectie seksspeeltjes staat standaard in je vitrinekast uitgestald
- Je zit in het vibrator team van Easytoys en moet elke dag een nieuw model testen
0 stemmers
- Alles wat je zegt moet je schreeuwen
- Alles wat je zegt moet je fluisteren
0 stemmers
Ik kan niet schreeuwen
Als ik mijn moeder geloof schreeuw ik nu ook altijd al😅
Dan maak ik er een YouTube-kanaal van en plaats ik er takkeherrie onder met als eerste upload het bekende dodenherdenkingnummer.
Ik kan niet fluisteren
- Een tuin met alleen maar tegels
- Een tuin met alleen maar plastic kunstgras
0 stemmers
Met opblaasbank en felgekleurde potten met nepbloemen. 90ssss baby
Alleen maar tegels lijkt me super deprimerend. Maar dat kunstgras gaat voor allemaal microplastic zorgen. Dus dan liever de tegels en hopen dat er onkruid tussen de randen gaat groeien.
- Een jaar lang erge apenpokken over je hele lichaam
- de schuld krijgen van Ruttes gewiste sms’jes en dit wordt uitgebreid belicht in de landelijke media
0 stemmers
Alles omtrent Rutte verdwijnt toch mysterieus in de vergetelheid. Ben je na 1x “ik heb er geen actieve herinnering aan” toch een stuk sneller vanaf dan.
Room Raiders alleen als ik de kamers mag inspecteren
Bij Next kon je ook nog eens geld verdienen. Hoe langer je de date volhield hoe meer geld je op de teller kwam. Aan het einde kon je dan kiezen (mits je je date niet next riep) tussen een tweede date met diegene of het geld.
- Timon
- Pumbaa
0 stemmers
Weet echt het verschil tussen deze twee nooit maar Timon gestemd want die had de minste stemmen
Timon is een cynisch stokstaartje en Pumba is een wrattenzwijn die scheten laat.
- Je gaat (weer) trouwen en jij en je (toekomstig) partner verlaten de trouwlocatie op een scooter inclusief helm met berenoren om vervolgens met alle bruidsgasten te eten bij een de Berenrestaurant.
- Thierry vernoemt zijn dochter naar jou en wijdt hier hele pagina’s in die roddelbladen zoals Story en Privé. Als toekomstige werknemers etc. dit googlen vinden ze eerst deze info.
0 stemmers