- Een jaar lang erge apenpokken over je hele lichaam
- de schuld krijgen van Ruttes gewiste sms’jes en dit wordt uitgebreid belicht in de landelijke media
0 stemmers
0 stemmers
Alles omtrent Rutte verdwijnt toch mysterieus in de vergetelheid. Ben je na 1x “ik heb er geen actieve herinnering aan” toch een stuk sneller vanaf dan.
Room Raiders alleen als ik de kamers mag inspecteren
Bij Next kon je ook nog eens geld verdienen. Hoe langer je de date volhield hoe meer geld je op de teller kwam. Aan het einde kon je dan kiezen (mits je je date niet next riep) tussen een tweede date met diegene of het geld.
0 stemmers
Weet echt het verschil tussen deze twee nooit maar Timon gestemd want die had de minste stemmen
Timon is een cynisch stokstaartje en Pumba is een wrattenzwijn die scheten laat.
0 stemmers
Gefeliciteerd! Je hebt een furby gewonnen bij de bingo. Welke neem je mee naar huis?
0 stemmers
Al zou een lange furby wel een leuke gluurpop kunnen zijn…
Haha voor op het balkon om bij de buren naar binnen te kijken.
Ik heb nu al zin om Vader Jacob te spelen op die orgel en de hele buurt te terroriseren met dat geluid.
Leuker
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Lekkerder:
vega uiteraard
Alles is leuker dan Berlijn, ik vind dat echt een grauwe kut stad ![]()
Haha een van mijn favo steden!
Ik heb dat dus met Parijs (niet grauw, wel kut)
Nu heeft mijn innerlijke Mitchel zin in een frikandelbroodje en een energiedrankje
Neee alles is juist beter dan Parijs. Berlijn vind ik top, elk hoekje is weer totaal anders.
Veel mensen hebben dat met Parijs! Er is zelfs een naam voor: