Trouwfoto’s in de bergen of op het strand?
0 stemmers
Je moet iedere dag minstens een uur onafgebroken naar kijken. En nee, je mag het geluid niet uitzetten.
0 stemmers
Tiktak is heerlijk rustgevend, dus uur verplichte mindfulness zeg ik geen nee tegen. Kom maar op met die schaduwmannekes.
Iedereen met een account
0 stemmers
Definieer iedere FF’er: iedereen met een account? Iedereen in MO? Iedereen die minstens 1 post heeft? Inclusief alle meelezers wordt het wel een watertje voor iedereen denk ik, anders ben ik blut.
Iedereen met een account
Wow, dit zijn er 3,9k! Had ik niet verwacht
Karige Hollander.
Zou ik niet eens kunnen betalen dus heb geen keuze
Ja geven jullie echt liever 10.000 euro uit aan mensen die je niet kent? Zo leuk vind ik jullie nou ook weer niet
Ik heb mijn stem aangepast toen ik zag dat er 3900 accounts zijn.
Welke Kate Bush ben jij vandaag?
0 stemmers
wow wat
Je hebt zo’n 500 euro gespaard om uit te kunnen geven aan een luxe product. Je twijfelt tussen de Dyson Airwrap of een mooie handtas die je al een tijd op het oog hebt. De prijzen zijn gelijk, voor welke zou je eerder gaan?
0 stemmers
Als je moet kiezen, wat vind je dan minder erg als je het voortaan moet luisteren
0 stemmers
Als je een van deze apparaten mocht hebben, waar kies je dan voor?
0 stemmers
O dit is echt de ultieme clash tussen mijn 2 culturen. Aan de ene kant wil ik gewoon mijn perfecte rijst en aan de andere kant kan ik niet meer terug naar slappe bitterballen uit de oven.
Kies de rijstkoker. Er staat niets over een frituurpan
Ben echt jaloers op mensen met een rijst cultuur, ik ben opgegroeid met de meest smakeloze rijst die dan ook nog afgegoten werd.
Was iets van 20 toen mijn beste vriendin zag hoe ik rijst kookte en ze ingreep, heb gewoon 2 decennia ranzige rijst gegeten.
Wat zijn nu je tips? Had t er gister nog over dat ik rijst heel saai vind als ik het zelf maak, Turkse vind ik dan wel weer heel lekker