Daar zit iig boter doorheen
Mexicaanse rijst is ook heel lekker!
Mexican Red Rice | RecipeTin Eats Dit recept is niet authentiek, maar wel makkelijk, snel en met dingen die gewoon in onze supermarkt liggen.
- In een overvolle tram staan met 30 graden
- In een overvolle trein staan met 30 graden
0 stemmers
Subtiel verschilletje
Tram is vaak een stuk kortere reis, voor mij dan. Liever 5 min in 30 graden met mijn neus in iemands stinkoksel dan 50 min.
Ik kies eerder voor de trein, want in de tram heb je vaak veel scherpere bochten waardoor je tegen iemand aanknalt. Ook staat de verwarming vaak op standje moordend heet in de tram wanneer het warm buiten is.
Precies dit, en de deuren gaan vaker open tussendoor wat hopelijk een mini beetje verkoeling geeft
- Achtergrondzangeres zijn voor Suzan en Freek en 10 maanden meetouren
- Achtergronddanseres zijn voor die ene Nette van het songfestival (Israel I’m not your toy you stupid boy) en 10 maanden meetouren
0 stemmers
Je gaat naar burning man en dan is de brandende vraag wat draag je op de belangrijkste dag?
Spa
- Rood
- Blauw
0 stemmers
Vind spa rood zooo vies, houd sowieso niet zo heel erg van drankjes met prik, maar spa rood is gewoon een bek vol prik en verder 0 smaak??
Hoe verzin je dit allemaal?
Ik herkende sowieso de pannenkoek ja hahah
Treurig en hilarisch tegelijk
Vittel smaakt pas naar ijzer, dat is het vieste bronwater in heel Europa.
Feit.
Ik ken dit niet, lijkt wel een sketch. Ik ga nu de hele middag dit soort filmpjes kijken op Youtube.
Hahah daarom vind ik het juist zo lekker beste is een nieuwe fles waar nog lekker veel prik in zit, en dan ijskoud. Love it
4 maar alleen voor de zee. Zou liever 2 hebben, als dat strand erbij zou zitten!
Twee lijkt me echt mega leuk, waar is dat?
Oh oh oh wat moeilijk kiezen