Je moet kiezen-topic #2

Jij en je wedding party komen er zo uit te zien.

A.

B.

C.

D.

Even inspo op doen hoor.

• A.
  • B.
  • C.
  • D.

0 stemmers

1 like

Sowieso B, die hebben een penguin en roze poedel in de wedding party

3 likes

Ik ga voor C. Gezellige bloemenjurkjes :heart_eyes:
Hoop niet dat mn gasten er allemaal zo uitzien volgende week :joy::joy:

5 likes
  • Iedere ochtend een boerenkoolsmoothie
  • Iedere ochtend een halve (al dan niet vega/vegan)shoarma pizza opeten

0 stemmers

4 likes

patatten

3 likes

Veel plezier volgende week. :smile:

1 like

Dankje!!

Liever iets anders, namelijk andere persoonlijkheid met dezelfde interesses. Dat vind ik het meest interessant, denk ik.

Maar als ik moet kiezen, dan liever iemand die een beetje hetzelfde is als ik qua persoonlijkheid en interesses.

6 likes

Vakantie draait voor jou vooral om

• Iets doen
  • Niets doen

0 stemmers

4 likes

Ligt eraan waar ik mijn vakantie houd
Thuis: niets doen
In een ander land; iets doen

16 likes

De perfecte balans hiervan.

10 likes

Wat is niets doen? Ik vind het prima om op vakantie te slenteren en lekker eten op te zoeken. Of ik nu in een grote stad ben of op een of ander eiland. Of dat collega’s daarna zeggen: “nou ben je daar en daar niet geweest?” Nee!

Ben niet het type dat iedere minuut (spannende) activiteiten wil doen, en kan dus echt een hele city trip of zomervakantie niks boeiends doen, maar wil er zeker op uit

3 likes

Doen waar ik op dat moment zin in heb

3 likes

Voor mij is niets doen op vakantie letterlijk de hele dag met een boek, puzzel, spelletje ect bij mijn tent/op het strand/bij het zwembad zitten, af en toe zwemmen of ergens heen dobberen/varen, niet elke dag douchen, een drankje drinken bij een sterrenhemel, elke dag slapen tot ik vanzelf wakker word en vooral niets doen waar ik op dat moment niet 100% zin in heb

12 likes

Wanneer gaan we lets go

1 like

Liever een baan met:

• Elke dag minstens twee vergaderingen van één uur
  • Nooit vergaderingen

0 stemmers

Ik heb een baan met soms 7 vergaderingen op een dag. Soms zelfs twee uur. Eigenlijk ís mijn werk vergaderingen bijwonen als ik dit zo uitschrijf.

9 likes

Wow fascinerend. Hoe kun je dan werk verzetten als je alleen maar vergadert? Gewoon interesse, no judgement

2 likes

Ja, op vrijdag plan ik wel werktijd voor het uitwerken van plannen. En soms blok ik midden op de dag uren uitwerktijd. Of juist in de ochtend. Het is wel echt een probleem van de Corona-tijd-hybride werken. Voorheen had ik soms maar twee vergaderingen in de week en veel 1-op-1 contact. Moet zeggen dat het vele vergaderen ook komt door het algehele werkethos (ambtenaar), want mensen pakken slecht door en/of taken op.

2 likes

Ik heb werk met veel vergaderingen, maar nu is t vakantie dus bijna geen vergaderingen. En ik verveel me gewoon, die vergaderingen houden het werk spannend en interactief. Zou ze echt missen

2 likes