Ik ben een tijdje terug geswitcht van de overheid (gemeente) naar werk in de commerciële sector en ik vind het zo’n verademing dat we zoveel minder praten en veel meer gewoon doen! Had zo vaak eindeloze vergaderingen, en dan ging het een half jaar later nog steeds over hetzelfde omdat alles ook gewoon zo traag liep omdat er geen knopen doorgehakt werden. Dat mis ik echt niet.
Ik heb 1 vergadering van 4 uur per maand, vind ik eigenlijk al te veel.
Haha 2 vergaderingen van een uur is voor mij echt een rustige dag. Denk dat ik gemiddeld 5 uur vergaderingen heb (maar dan tel ik ook 1-op-1 en kleine groepjes mee). Nooit vergaderingen lijkt me saai.
Ik heb bij mijn nieuwe baan veel vergaderingen met ambtenaren en moet er echt aan wennen. Vandaag ook weer zo’n bijeenkomst van een uur die ook prima in een mail van drie zinnen gekund. Ben blij dat ik zelf in de commerciële sector werk.
Ik vind vergaderingen echt leuk en nuttig, maar het tijdstip is voor mij (nog) niet ideaal. Ik sta voor de klas en die uren verbruik ik grotendeels mijn energie en hersencapaciteit. En dan heb ik weinig over voor een vergadering van 16:00-18:00, terwijl ik echt het nut en de waarde ervan inzie.
Huiskamer is een term om klinieken wat gezelliger te krijgen en daar mag het bij blijven wat mij betreft
Welke van deze is vanaf nu je signature lipstickkleur, die je altijd draagt.
Ik vind dit echt heel lastig. Even tussen de vergaderingen door wat rapporten schrijven gaat bijna niet. Dus eer je tijd hebt om je computer op te starten en koffie hebt moet je alweer voorbereiden voor de volgende vergadering. Ik zone ook echt vaak uit tijdens vergaderingen, heel genant als iemand dan ineens wat vraagt
Ik moet een beetje huilen van deze poll
Zonder twijfel, ben echt een Mariah Stan. Ik hoor Whitney ook graag maar ja Mariah
Jammer dan, kiezen Bunny.
Ja Mariah is ook wel goed hoor. Al me faves; Fantasy, One Sweet Day en Always be my Baby. En vergeet de legendarische dem babies niet.
Maar ja, Whitney had wel The Bodyguard met Kev. En How will I know, I wanna dance with somebody…
Maar echt, de hits zijn eindeloos bij deze twee.
Whitney die haar cheating ass husband terecht wijst in It’s not right but it’s okay. Whitney en George Michael in if I told you that. Zo droevig als ik dat liedje hoor, zijn er allebei niet.
Mariah haar pen en muzikaliteit zijn buitengewoon, kan me zo inleven in haar liedjes. 8th grade van haar laatste plaat is een die ik nu vaak afspeel.
Dan deel ik het wel met 5 forumvriendinnen, die kennen het toch al
- Je verliest je pink
- Je mag nooit meer op een smartphone zitten
0 stemmers
Gebruik die pink toch weinig. In verhouding tot m’n smartphone al helemaal