Je moet kiezen-topic #2

Die 1e heb ik helaas al regelmatig in mijn hoofd :smiling_face_with_tear: ik kies voor de derde

1 like

Ik ken de helft van de melodie en tekst niet, dus dat zakt snel weg

Nog erger juist, dan heb je de hele tijd dat mini loopje achter elkaar in je hoofd

Of baby Shark…

2 likes

Ik krijg dus alleen JE BENT ZO nanana en nog wat woorden in mijn hoofd. Liever dat dan het hele nummer van Frans Bauer.

3 likes

Nog beter: dat hele album van Jeroen :smiling_face_with_tear:

Een echte tijgeeerrrr is niet te temmen

Kan ik wel mee leven

5 likes

ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een realistisch scenario is waarbij je denkt ā€œals ik die man nu snel van de brug gooi is iedereen geredā€, alhoewel ik dit nu neertyp het beginscenario ook niet realistisch is maar bij het derde gaat mijn ongeloofwaardigheid echt in overdrive :’)

1 like
  • Je moet elke ochtend een warme fristi drinken
  • In plaats van ontbijt begin jij elke ochtend met een warme maaltijd

0 stemmers

Havermout, gebakken eitje, wafels, banaan-ei pannenkoek of moet het echt een avg’tje zijn?:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Echt een avgtje!

2 likes
  • Kerstpakket doneren aan de voedselbank
  • Kerstpakket voor jezelf

0 stemmers

Je weet van te voren niet wat erin zit

(En ja, dit is een keuze die ik moet maken)

Wel afhankelijk van de werkgever, vorig jaar kreeg ik een zeer matig cadeau (staat nog steeds ongebruikt achterin de kast) dat ik bij diezelfde werkgever nu wel zou kiezen voor doneren. En dan hoop ik dat ze het bedrag doneren en niet het daadwerkelijke cadeau want het was echt heel erg lelijk

3 likes

Vorig jaar was het echt een matig pakket helaas, vol met van die semi luxe, maar niet lekkere dingen. Dus ik heb er toch voor gekozen het pakket te doneren! En nu hoop ik dat mijn vriend met een kerstpakket thuiskomt, zodat er in ieder geval iets uit te pakken is.

Nu hoop ik wel dat ze het bedrag doneren, dat er niet zometeen gezinnen met borrelplank met werklogo zitten.

5 likes

Je baas komt naar je toe en bied je een bonus van €5000,- aan. Je kunt er ook voor kiezen dat dit bedrag verdubbelt en naar een willekeurige collega gaat. Wat doe je ?

• Ik hou zelf €5000,-
  • Ik gun een collega €10.000,-

0 stemmers

3 likes

Ja doei, heb leuke collega’s maar echt niet leuk genoeg om ze zoveel geld te geven :joy:

15 likes

MIJN geld dan nog haha, ga met mijn leuke collega’s eens gaan eten.

3 likes

Hoe is dit een dilemma

14 likes

Alleen als ik de collega mag kiezen!

1 like

Je kan toch gewoon met die collega daarna afspreken dat jullie die10.000 splitten?

2 likes