Ik kies liever voor geweld
Dan ga je voor de nekhijger. Die kun je makkelijker hoeken
- Leven in een goed geĆÆsoleerde studio van 20 m2
- Ruim appartement met voldoende kamers, maar wel gehorig en een luidruchtig gezin onder/boven je hebben wonen
0 stemmers
Hahah komt deze vraag voort uit je eigen burenergenissen? ![]()
Jup
Dan geen kind hoor
Even voor jouw beeldvorming, dit is een 10 jarige Jan Smit

Niet aan mijn tiet.
Zoān tandenbekkie wil je toch niet aan je tepel hebben zitten lurken
Een beetje appels met peren maar als je moest kiezen:
Evenveel uren en (relatief) evenveel salaris.
- Een managersfunctie in loondienst
- Freelancen (in dezelfde branche) /eigen bedrijf
0 stemmers
Ja dat laatste indd, om het beter met elkaar te kunnen vergelijken.
Voor jezelf meer in de vorm van adviseren aan verschillende bedrijven.
De keuze is dus niet alleen voor vrijheid/zekerheid maar ook met collegaās, juist wel of niet thuis werken etc. Het managen van een team of juist zelf die verantwoordelijk dragen etc.
Ik weet dat het heel persoonlijk is hoor, maar ben toch benieuwd.
Dit heeft mijn keuze voor loondienst inderdaad bepaald in je poll, @Tubing. Ik moet er niet aan denken om een team te leiden, maar ik moet er nog minder aan denken om freelancer te zijn. Ik wil gewoon als ik klaar ben met werken de deur achter me dicht kunnen trekken en er klaar mee zijn, en als ik mensen om me heen zie die freelancen/zzpāer zijn/een eigen bedrijf runnen dan is dat echt nooit een optie, dus nee bedankt. Maar gelukkig zijn er mensen die dat wel graag willen en goed kunnen en leuk vinden, dus het is inderdaad ontzettend persoonlijk
Nibbits
- Sticks
- Rings
0 stemmers
Rings als ze goed zijn. Er zit altijd zoveel verschil in die chips. Als er een goede batch is dan kan ik echt tientallen zaken opeten omdat ze dan zoveel lekkerder zijn.
Goed = die witte zijn dan wat minder crunchy dan de gele en rode. Lastig uit te leggen. Als ik een keer een goede zak heb probeer ik het op de foto te zetten.
Sowieso zijn de gele en witte beter dan de rode. Weigerde vroeger ook echt de rode op te eten
Geef mij de rode dan maar! Dat zijn echt mn favo ![]()
Rings alleen aan een dropveter
niet dat ik dat de afgelopen vijftien jaar gegeten heb overigens
It can happen to anyone of usssssss
Sws Westlife 4 evah
Ik heb Will Young gequote in het jaarboek van mijn middelbare school.