Menatruatiecups spoel je ook eerst af neem ik aan
Dit geldt trouwens ook voor oliebollen frituren
Dat hoop ik wel.
- shakira’s disstrack
- miley’s disstrack
0 stemmers
Ja helemaal eens, alleen vind ik die van Shakira (hoewel cringe) wel de enige disstrack, daarom had ik erop gestemd.
Die van Miley kan ik echt geen diss in ontdekken
Ik vind dit altijd wel raar. Honderd procent dat haar ex de hoofdverantwoordelijke is, maar je bent echt niet heilig als je bewust een relatie aangaat met iemand met vrouw en kinderen.
Mwa. Ik ben wat minder van de women-support-women kant in deze. Het is muziek, gemaakt door de persoon die in de situatie zelf zit en ik spreek geen Spaans dus ik versta er te weinig van om er echt om te cringen.
Ze had wel Shakira’s speciale jam opgegeten, die in een aparte koelkast stond.
Dat is erger dan iemand die alleen maar je man neukt.
Liever geen van beide
We hebben nu een hond (13) en een kind (1,5) en vinden het kind steeds makkelijker worden dan de hond eigenlijk. Dus ook wel besloten na deze hond de komende jaren niks meer in huis te halen (op kind na, die mag blijven).
Vooral de puppytijd. Mensen maken zichzelf wijs dat pups leuk zijn, maar mijn hemel wat een terroristen zijn dat. Nooit meer een pup voor mij.
Edit: overigens zijn honden ook wel intens leuk als ze eenmaal opgevoed zijn hoor, houd echt heel erg veel van m’n hond. Ze is al 13 jaar bij me en ik ga dr extreem missen als ze er niet meer is.
Als honden gaan peuteren en tanden gaan wisselen. Mijn hond was echt een draak toen.
Een menstruatiecup is qua hygiëne toch een stuk schoner dan bijv rauwe kip? En van kip ‘weet’ je ook dat alle bacteriën doodgaan door het kookproces.
Please niet weer deze discussie ![]()
Heb je het liever dat we het hebben over kotsen in een wasbak?
Als je daar je eten in bereid wel
- In elke rij waarin je staat heb je een nekhijger (iemand die te dicht bij je staat) direct achter je
- In elke rij waarin je staat heb je iemand direct achter je die staat te steunen en te kreunen
0 stemmers
Helse poll trouwens. Voor nekhijger gekozen want kreunen is trauma trigger. ![]()
In welke kleur zou je een corrigerende body eerder kopen?
- In een kleur dichtbij mijn huidskleur
- In het zwart
0 stemmers
Puur omdat al mijn kleding toch zwart is