Je moet kiezen-topic #2

Op mijn werk hebben ze hele lekkere verse tosti’s, altijd met wat anders erop. Gisteren zag ik een “club tosti” en vanaf een afstandje zag ik kipfilet, kaas, avocado en tomaat dus dacht lekker. Uiteindelijk bleek er vooral heel veel kant-en-klare eiersalade op te zitten ipv lekker gesmolten kaas. Heb t wel gegeten maar was echt teleurgesteld.

Eiersalade op een tosti

• Nah, niet voor mij
  • Bah, wat een scam
  • Jah, kom maar door

0 stemmers

1 like

Warme avocado :nauseated_face:

9 likes

Haha die kan ik juist wel weer goed hebben!

Wat een duivels dilemma

1 like

Als de keuze makkelijk is, is dat ook niet leuk

• Elke dag een kleddernatte spijkerbroek aantrekken en de hele dag aanhouden. De broek blijft nat
  • Elke dag kleddernatte sokken aandoen en de hele dag aanhouden. De sokken blijven nat

0 stemmers

Een brie + avocado tosti is echt :ok_hand:t2:

1 like

Langer slapen :heart_eyes:

1 like

Ohh dat was niet de deal die ik aan wou gaan :joy: dacht dat je zelf mocht kiezen.

9 likes

nieuwe poll zonder lelijke spelfouten aub :rage:

3 likes

Mwa mss interpreteer ik die poll dan verkeerd, ik krijg vooral diarree van het woord stabiel. Betekent niet dat ik in een camper (god no) heel de wereld over wil reizen. Meer dat ik niet wil eindigen in een saaie buurt, in een saai rijtjeshuis met allemaal saaie mensen om me heen en een heel vaste routine met m’n weekboodschappen en p.atat op vrijdag want dan is t feest.

Meer dat ik geen sleur wil hebben, en het leuk zou vinden om hier en daar een aantal maanden in het buitenland te willen wonen. Komt erop neer dat ik eigenlijk hoop heel rijk te zijn zodat dat comfortabel kan :joy:

5 likes

Je weet wat ik heb gekozen he :laughing:
Ik vind het wel leuk dat er een speciale poll wordt aangemaakt hahaha

Edit: en ik vat het zeker niet lullig op!

2 likes

Gaan mensen serieus liever op een festivaldixi dan dat ze tegen mensen zouden moeten zeggen dat ze moeten poepen?! Dit zijn vast ook de mensen die geen scheten of boeren laten voor hun partner (waar ze wel zonder problemen lichaamssappen mee uitwisselen)…

1 like

Hahaha, dit doe ik ook niet hoor, zo’n ongelikte beer ben ik nou ook weer niet.

2 likes
  • Queeny als voornaam
  • Tweede Kamerlidmaatschap voor VVD

0 stemmers

2 likes

Ik poep echt overal dus het maakt mij niet uit. Maar ik werk met 50 collega’s op de verdieping dus het lijkt me nogal afleidend als je dan de hele tijd hoort: ik ga poepen!

2 likes

Ik vind het een leuke naam! Bij mijn dochter zit een Queeny op school. In het begin moest ik aan die naam wennen maar dat is echt een leuk en lief kind. Denk dat je daardoor al gauw de naam ook leuk vind.

4 likes

Ik kan alleen maar denken aan Queenie van Fantastic Beasts en Kingsley Shacklebolt van Harry Potter. Zijn deze mensen groot Harry Potter fan?

6 likes

Ooh ik heb HP en ST nog nooit gezien en dacht daarom dat zij deze zelf hadden verzonnen. Kan inderdaad qua leeftijd van de kinderen dat zij de namen daarvan hebben of misschien echt zelf verzonnen. Zij komen niet oorspronkelijk uit NL. Misschien komt het meer voor waar zij vandaan komen.

1 like

Over haar naam heb ik geen mening maar ik vind het wel erg grappig dat ze ‘Gek op spekkoek en crossfit’ onder haar expertises schaart. Wat hebben we toch een goede volksvertegenwoordigers hè.

Als je nou een huis zou mogen bouwen en je hebt de keuze tussen de gewone bakstenen kleur of wit. Wat zou je kiezen?

• Wit
  • De gewone bakstenen kleur

0 stemmers

1 like