- Een half jaar in een trekkershut verblijven met Caroline (BBB)
- Zingend uit de kerk gaan met een SGP’er
0 stemmers
Kies een Ellie Goulding
0 stemmers
Kies een Ellie Goulding
ik durf niet te stemmen
kut wel gedaan nou zie jullie over 3 maanden
Even schaamteloos een eigen vraagstuk:
Binnenkort ga ik vliegen vanaf Schiphol. Vertrek even voor 8 's ochtends, gate sluit even voor half 8. Inchecken is al gedaan, alleen handbagage mee. Is het dan vroeg genoeg om rond half 7 door security te gaan? Stel het is druk op dat tijdstip, zou je een half uur eerder gaan of is 1 uur lang genoeg? Ik lees nu ook over gratis timeslots boeken voor security.
0 stemmers
Ik ben graag 3 uur voor vertrek op het vliegveld dus krijg plaatsvervangend stress van 7 uur
Het boarden stopt waarschijnlijk pas vijf minuten voor vertrek, heb echt nog nooit meegemaakt dat het echt gesloten werd op de tijd die ze van tevoren hadden gezegd. Dus al online ingecheckt en met alleen handbagage is half zeven echt prima, anders zit je alleen maar lang te wachten bij de gate
Waar vlieg je heen? Als het een europese vlucht is red je dat makkelijk. Ik ben ooit naar ny gevlogen en was er toen maar een uurtje van te voren en heb t toen precies gered had volgens mij nog een kwartiertje voordat we gingen boarden.
@Spaarlamp haha 3 uur van tevoren zou ik normaal wel doen als ik ter plaatse moet inchecken, bagage moet afgeven en als het echt een heel druk moment is. Bijvoorbeeld in een vakantieperiode. Maar dat geldt allemaal niet.
@kika 5 minuten voor vertrek nog boarden daar ga ik niet vanuit Vanaf 40 minuten voor vertrek begint het boarden en er staat dat 10min later de gate sluit, dus een half uur voor vertrek. Wij plannen dus nu om ongeveer 40 minuten vóór het boarden door security te gaan.
@Soy.peor het is een Europese vlucht inderdaad! Dus ik verwacht eigenlijk dat we het ook makkelijk kunnen redden maar ik vraag nog even aan mijn reisgezelschap of zij niet liever een half uur eerder met de trein willen gaan. En 3 dagen vooraf kan ik een timeslot boeken voor security en dan kan ik ook zien welke tijdstippen mogelijk zijn.
Thanks allemaal en ook voor het stemmen! De meerderheid is duidelijk fan van iets meer speling hebben. Dus nog even iets om te overwegen voor we vertrekken.
Ik haat minimalisme in logo’s. Ik mis echt de persoonlijkheid van merken. Own gewoon dat je als De Beren een familierestaurant bent met simpele gerechten. Doe je niet beter voor. Bovendien vind ik dat nieuwe logo minder tijdloos. Ik mis ook de tijden dat iedere restaurant een eigen naam had
Net als CenterParcs. Iedereen weet al wat die van jouw huisjes kan verwachten. Een logo verandert daar niks aan. Hou die vogel en knap eerst je product op voordat je je druk maakt om een logo
/ Einde rant
Ik kom er door deze reactie dus voor het eerst in mijn leven achter dat die blaadjes van center parks een vogel moeten voorstellen.
Ik zou vooral een half uur eerder gaan omdat de trein ook kan uitvallen. Als dat gebeurt heb je anders gelijk een probleem.
Ik ook! Uiteindelijk wel gered maar wat een stress.
Hahaha en ik andersom! Tot jouw opmerking heb ik nooit gezien dat die vogel van blaadjes is
FF is 5 jaar wat zou je haar cadeau doen?
0 stemmers
cadeauinspiratie via ‘mamameisje’
En nog eentje:
0 stemmers
Cadeauinspiratie via Jongens en Meiden
Geïnspireerd hierdoor:
Bezorgbeer
OUD
NIEUW
0 stemmers
Een nest op je dak/balkon/tuin van
0 stemmers
Sowieso die met de blauwe lijn, want nostalgie.
Ik ben zo bang voor meeuwen en hun dodelijke blikken
En ik wil mijn patatjes rustig eten zonder dat een meeuw naar me staart
Wat doe je het liefst?
0 stemmers