Ja gaat sowieso om de jonge versie, de oude versie is wel redelijk snel duidelijk denk ik
De voluntourist is het naarst maar de japanfreak is wel meer cringe
Wat gebruik je over het algemeen liever?
- Zelfscan
- Bemande kassa
0 stemmers
in Nederland zelfscan maar waar ik woon heb je alleen maar van die hysterische zelfscan apparaten die continu het gewicht van je producten checken waardoor je eigenlijk altijd minimaal 2x controle krijgt en dan moet van de caissièr van een normale kassa komen helpen
vreselijk
De Jumbo zelf scan is echt een bitch, als je geen saldo op je pas hebt schreeuwt dat ding het hardop uit
oh dat is hier niet hahaha wat kut
Alle momenten om niet met een persoon in contact te hoeven komen is fantastisch
Die van de Lidl vind ik ook zo agressief, als het twee seconden duurt voordat je een volgend artikel scant (als ik bijvoorbeeld ondertussen mijn tas inpak) is het meteen ‘SCAN EEN ARTIKEL’
En wat ik bij Lidl ook niet snap: de zelfscan is sowieso het eerste uur na opening dicht :’) Dus dan sta je 's ochtends voor werk dus alsnog met allerlei mensen met kleine boodschappen 10 min in de rij omdat er maar één kassa bemand is. Zit echt geen logica in.
In de jumbo app kun je het volume laag zetten! Ik heb hem zo zacht mogelijk staan haha, de allereerste keer schrok ik me dood van die stem
Precies dit, net weer een trauma ervan opgelopen
ja en geen trage oude mensen voor je <3
Dit is echt de tip van de eeuw
Niet de jumbo extra app zeker? Ik kom er maar sporadisch maar da’s de enige app die ik heb van jumbo haha!
Wat zou voor jou de doorslaggevende factor zijn bij een koophuis? Verschil is 20m2, dus wel flink. Buurten zijn allebei prima. Alleen buurt van grote woning is met allemaal flats. Wel veel groen. Kleinere huis is met rijtjeswoningen en appartementen. Ook veel groen. Gaat om 75m2 of 55m2.
- Grotere oppervlakte, minder leuke buurt, 30 minuten van vrienden/familie vandaan
- Kleinere oppervlakte, leuke buurt, zelfde woonplaats als vrienden/familie
0 stemmers
Ik geloof niet zo in groter is beter bij een woning. Zolang je voldoende ruimte hebt voor je huidige situatie (en als je er lang verwacht te wonen, de geplande toekomstige situatie) zie ik het nut niet in van nog meer kamers of grotere kamers.
Ik heb inderdaad een kind van 2 jaar. In beide woningen zijn twee slaapkamers. Bij de ene woning zijn dit twee grote slaapkamers en bij de andere 1 grote (zou slaapkamer kind worden) en 1 hele kleine.
Ik geef niks om buren, zolang ze stil zijn en alleen gedag zeggen vind ik het prima. Wil er geen band mee hebben ofzo. En 30 minuten lopen/fietsen/ auto/ov? . Oke lopen ga ik niet vanuit want dat is natuurlijk niks. Ik ging uit van een halfuurtje rijden. Valt te doen en ik wil toch niet vaak vrienden/familie om me heen. 1 keer a 2 keer per week is genoeg. Dus ja het ligt er heel erg aan waar je zelf behoefte aan hebt.
Met een klein kind zou ik zeker voor dichted bij vrienden en familie gaan. Ik ga uit van een half uur met de auto en dat is voor veel mensen toch alwel ver (want toch uur reizen in totaal). Wie weet wat de toekomst brengt toch?
Ik ga zaterdag / zondag een nachtje weg, maar kan niet kiezen waarheen. Ken beide steden wel, maar niet supergoed. Voorivan Haarlem vind ik dat je het kan combineren met het strand, voordeel van Den Bosch zijn Bossche bollen en de accommodaties zijn wat goedkoper. Wat zouden jullie kiezen?
- Haarlem
- Den Bossc
0 stemmers
Bossche bollen, duh