Je moet kiezen-topic #2

FF is 5 jaar wat zou je haar cadeau doen?

• Spel met woorden
  • Rolschaatsen
  • Eenhoorn oorbellen
  • Ministeck van AliExpress

0 stemmers

cadeauinspiratie via ‘mamameisje

En nog eentje:

• kindercamera
  • kangaroeknuffel
  • winxclubwannabe
  • koptelefoon
  • paardenprullaria

0 stemmers

Cadeauinspiratie via Jongens en Meiden

1 like

Geïnspireerd hierdoor:

Bezorgbeer

• OUD
    image

• NIEUW
    image

0 stemmers

Een nest op je dak/balkon/tuin van

• Duiven
  • Meeuwen

0 stemmers

1 like

Sowieso die met de blauwe lijn, want nostalgie.

1 like

Ik ben zo bang voor meeuwen en hun dodelijke blikken :sob:
En ik wil mijn patatjes rustig eten zonder dat een meeuw naar me staart

1 like

Wat doe je het liefst?

• Elk jaar 2.5% van je bezit afstaan en eigenlijk daarnaast regelmatig nog meer
  • 5 keer per dag moeten mediteren
  • Alcohol en drugs opgeven

0 stemmers

3 collega’s zijn om verschillende redenen vrij. Er is op werk een crisissituatie waardoor 1 van deze collega’s gebeld moet worden om antwoorden te geven. Welke van deze collega’s zou je kiezen om lastig te vallen?

• de collega die met vakantie is
  • de collega die ziek is (griepniveau dus niet dodelijk)
  • de collega die met zwangerschaps of vaderschapsverlof is

0 stemmers

1 like
  • Brusselse wafel
  • Luikse wafel

0 stemmers

3 likes

Me: wat is het verschil🤪

18 likes
4 likes

Zo een warme Luikse van zo een kraam, waar de suiker aan de randen licht crispy is en je ook 9 vd 10 x je bek verbrandt omdat je geen geduld hebt is echt 10/10. Kraampje waar ik eerst ging deden ze eerst ook nog zelfgemaakte chocohazelnootpasta erop, gleed er helemaal zo af. Echt heerlijk. Poedersuiker was een minder groot succes, want toen ik bij het stoplicht stond met m’n wafel kwam er een windvlaag en zat alles op de (zwarte) jas van mijn moeder.

6 likes

Op pancakes na, moeten mijn pannenkoeken zoet zijn.

3 likes

Ooo crepe suzette is zooo lekker echt mn fave

3 likes

Ja american pancakes kan ik met spek en een spiegelei met jonge ui erbij eten en dan een beetje ahornsiroop over :drooling_face::drooling_face:Neem zelden de zoete versie maar galettes en hartige pannenkoeken kunnen mij minder boeien.

2 likes

Beiden zo lekker maar ik eet het alleen als ik zeker weet dat de kip perfect gefrituurd is. Bij luvloeuf in Gent heb je de beste (in België) en Woodpecker in Brussel voor de beste pancakes

6 likes

Omg crepe Suzette :heart: zo lang al niet meer ergens op de kaart zien staan. Als ik t zie ga ik t meteen bestellen helemaal zin in

3 likes

Ugh ik ben echt zo’n enorme pannenkoeken fan, voor mij geen moeilijke keuze

4 likes

Crepes Suzette bij La Coupole in Parijs :heart_eyes:

1 like

wat is meer cringe

• een voluntourist die gaat ‘vrijwilligen’ in een weeshuis in afrika en terugkomt met een fotoalbum van lachende zwarte kindjes
  • een japanfreak waarvan het hele huis is ingericht met japanse artefacten (hello kitty), alleen maar manga leest maar stiekem vooral een fetish heeft voor japanse meisjes

0 stemmers

3 likes

Een Frans-Luxemburgse influencer ligt nu onder vuur omdat hij toch niet het licht heeft gezien maar aan kinderhandel doet. Voor 100.000 euro krijg je een zwart kind in Frankrijk. Echt een prijsje!

3 likes