Ijs uit een hoorntje of bakje
- Hoorntje
- Bakje
0 stemmers
Ijs uit een hoorntje of bakje
0 stemmers
Ik vind t vies dat die medewerkers aan dat ijshoorntje zitten dus ik bestel altijd in een bakje.
Zelfde reden als dat ik in de horeca mn drankje altijd zonder ijs bestel. Op best veel plaatsen (vooral kroeg/cafƩ) pakken ze die ijsblokjes met hun handen uit een bak.
Eet je dan sowieso nooit in een restaurant of ergens een broodje of whatever buiten de deur? Overal zitten toch wel mensen met hun handen aan je eten als je buitenshuis iets haalt
Ik vind die hoorntjes naar karton smaken en vind het irritant als het ijs begint te smelten. Gooi ze altijd weg, dus zonde. Bakjes zijn ideaal, vooral voor meer dan 1 bolletje.
Ik haat deze zin zo he. Ik vind jullie allemaal janknekken. Fijne avond!!
Ja hehe, dan kun je inderdaad niks meer. Tuurlijk doe ik dat gewoon. Maar deze twee specifieke dingen zijn me bij gebleven. Was toen een keer een artikel over dat er heel veel e coli bacteriƫn op die hoorntjes zitten omdat snackbar medewerkers hun handen niet goed genoeg wassen.
Als je dat dan eenmaal weet, denk je er steeds bij na als je een ijsje bestelt.
De rest heb ik geen artikel oid over gelezen dus denk ik gewoon niet over na
Pistachevulling in het hoorntje klinkt echt als de hemel. Daar zou ik met liefde een e-coli bacterie voor riskeren.
Met een hoorntje heb ik een hand dat onder de gesmolten ijs zit.
Als jij ewn rots was he zou je dan een rots in het water of boven water willen zijn?
0 stemmers
boven water want onder water komen er allemaal van die slijmerige planten op je wonen
Jaa dat wel maar zo vol in de zon terwijl de stenen onder jou wel lekker afkoelen lijkt me ook niks.
ik word een rots in noorwegen, daar is het niet zo warm
jij in griekenland?
Ik heb geen zin in regen/hagel/onweer op mijn rotsachtige kop
Ja duh ik ga echt niet in koud water liggen.
Een rots die met vloed onder water staat en met eb droogligt, best of both worlds
0 stemmers
Wajow dit is echt een pittig dilemma. Love pompoensoep en PSL maar een groot bord pompoenstamppot elke dag is horror. Maar die schoenen
Nav het aankopen topic en @Soy.peor
Ga je liever vrijwillig mee met een
0 stemmers
Allebei mag ook natuurlijk š«
Liever niet
Ofwel wil je levenslange ptsd of ga je liever dood