Denk wel minder dan een wenkbrauwpiercing haha.
Vast niet iedereen, maar sommige mensen vinden dat juist leuk volgens mij
Ik sta voor de klas, dan zou ik het toch te risky vinden, vandaar dat ik het vroeg
Mwah als je een beetje zware stofjes draagt valt dat wel mee, hoor! Ringetje zie je sowieso niet, minder dan je tepels zelf. Denk niet dat je überhaupt zonder bh in dun zijden ofzo voor de klas staat!
- Altijd een winterjas dragen wanneer je naar buiten gaat
- Altijd een korte broek en hemdje aanhebben (en geen jas) wanneer je naar buiten gaat
0 stemmers
- Er wordt extreme krimpinflatie toegepast op al het eten dat je regelmatig koopt, waardoor feitelijk alles 50% duurder is.
- Je verliest 10 cm aan lichaamslengte.
0 stemmers
Ik kan wel leven met 1.56
Hahaha nou dit is geen moeilijke keuze, ik zou heeeel graag 10cm kleiner willen zijn
Ik denk dat ik praktisch gezien wel moet kiezen voor 10cm minder lengte, maar niet van harte want dan blijft er wel erg weinig over
Ik hou dan 1.82 over dus ja graag
En ik waardeer eten te veel om daar minder van te willen dus win win
Met 1.53 wordt broeken kopen dan wel een extra uitdaging vrees ik⦠moet nu al lengtemaat 28 eigenlijk hebben
Kinder afdeling kan altijd nog. Of broeken laten innemen
Ik klikte meteen op 10 cm kwijt maar ik besefte daarna dat ik wel hƩƩl snel bereid ben een stuk van mijn lichaam weg te geven voor krimpflatie???
10cm in de breedte zou me helemaal wel goed uitkomen
Voor de lengte prima, maar kinderen hebben over het algemeen geen heupen/billen. Heb het laatst geprobeerd, omdat dezelfde kinderbroek goedkoper was. Maar hij kwam dus niet over mijn heupen en billen heenš
Wat heb je liever prijken op een enigszins anonieme grafzerk?
āHier ligt 3500 gramā
āHier ligt een citoscore van 539ā
- Je geboortegewicht
- Je citoscore
0 stemmers
Maar vooral omdat ik meer dan 5 kilo woog
Je arme moeder
En dan kwam er later nog een kind van 9 pond in een stuitligging, ze wilde eigenlijk drie kinderen toen niet meer