Min of meer ja
- Naast iemand in de trein zitten met een penetrante zweetlucht
- Naast iemand in de trein zitten die haar/zijn nagels (handen en voeten) aan het lakken is
0 stemmers
- Ryan Gosling
- Ryan Reynolds
0 stemmers
- Margot Robbie
- Emma Stone
0 stemmers
Is dit op basis van knapheid of leukheid?
iedereen die op Ryan Reynolds stemt is een man
Ik weet het verschil niet
Mannen: eentje speelt in Deadpool en de ander in Barbie
Meer het totaalplaatje denk ik. Al had ik er niet zo over Nagedacht.
Vrijwel.
Ik kan echt geen kunstje op Gosling
Ik zou als het echt moet er een koprol op kunnen doen.
Wrong Ryan Filmkrant
Exact!
- Drie weken vastzitten op Burning Man in een commune van witte yuppen met te veel geld inclusief verentooien en spandex bodysuits die superfoods met elkaar ruilen om te overleven.
- Drie weken je bevinden in de eerste fase van Burn Out. Het festival waarbij je 3 weken weg bent van je werk, heel emotioneel bent en nog nooit zo veel geslapen hebt op de bank. Daarna is het direct afgelopen.
0 stemmers
Inspired by Victoria Koblenko
Wat heb je liever op je laatste vakantiedag, als je moet terugreizen met bijvoorbeeld de trein of het vliegtuig?
- Op de dag zelf geen dingen meer doen, aan het begin van de dag terugreizen
- Op de dag zelf nog dingen doen, en aan het einde van de dag terugreizen
0 stemmers
Ben iemand wiens grootste angst is om een trein/vliegtuig/boot/etc te missen. Ik zou dan echt niet ontspannend nog kunnen genieten.
Als ik weet dat ik dezelfde dag moet vliegen enzo kan ik echt niet meer lekker ontspannen. Dan zit ik de hele tijd op de tijd te letten en er tegenaan te hikken.
Ik voel me echt beroofd van een vakantiedag als ik na het opstaan gelijk naar het station/vliegveld moet!!! Ik probeer altijd expres mijn terugreis na 14 uur te boeken, om op z’n minst 's ochtends op de hort te kunnen en uit lunchen te gaan, lekker met mijn bagage.