Een wollen onderbroek moet zó jeuken
Nou ja ik maak me meer zorgen om snijdende pailletten. Zie al bloedende liezen, schaamlippen, onderbuiken en wat al niet meer.
Dan liever die lelijke diarreebruine, maar wel zachte, van corduroy.
Niet vergeten die rits tussen je bilnaad! No thanks!
Die andere heeft volgens mij een rits van voren, da’s ook wel een risico
Bekend staan als (beide met zekerheid op goed onderhoud)
- Fatbike eigenaar
- Van Moof eigenaar
0 stemmers
De zon schijnt, het is lekker weer
- Een uur fietsen (op een normale fiets)
- Drie kwartier in de bus
0 stemmers
De bus staat echt op de laagste plek van vervoer voor mij
Ligt echt helemaal aan de situatie hahaha. Als het warm is, ga ik liever met de bus, want anders kom ik helemaal bezweet aan bij mijn afspraak.
Uur heen en uur terug? Dat is wel vermoeiend
Jaa mij ook! Anyway ik ben gaan fietsen maar had even niet ingecalculeerd dat ik het hele stuk tegenwind had, dus dat was minder
Ik heb het gevoel dat ik klaag voor 10 over fietsen, dus misschien vertekent dat het beeld enigszins
- Carpaccio truffel
- Carpaccio pesto
- Geen carpaccio
0 stemmers
In ieder geval niet de vleesversie. Ik heb een paar jaar geleden een keer carpaccio van gele bieten gegeten en ik denk echt nog wekelijks aan hoe lekker dat was. Eeuwig zonde dat het restaurant niet meer bestaat.
- Zelf stevige buikgriep hebben
- Iemand verzorgen met stevige buikgriep
0 stemmers
Als iemand verzorgen betekent dat ik het dan vervolgens zelf ook krijg, dan laat maar. Kan je eerst iemand verzorgen en zit je daarna zelf op de pot😜
Het slaat mij altijd over dus ik kom wel zorgen
Wat valt onder verzorgen? Want als t gewoon eten en drinken en paracetamol halen is en vertroetelen dan prima. Maar als ik lakens met diarree en bakjes met kots moet verschonen dan laat maar
Dat laatste.
Eigenlijk kun je deze natuurlijk niet vergelijken maar welke vind je lekkerder?
- Appel
- Peer
0 stemmers