Je moet kiezen-topic #2

Dat dus. Vind het ook zonde van die hotelovernachting ofzo als je al om 5 uur s’ochtends je nest uit moet voor het vliegtuig.

7 likes

Ja same, idealiter is het uitchecken rond 10 en dan gelijk naar het vliegveld. Of nog paar uurtjes bijboeken zodat je smiddags nog effe kunt douchen en dan naar vliegveld :ok_hand:

2 likes

Het verschilt een beetje per situatie. Toen ik een lang weekend naar Parijs ging vond ik het heel chill dat we pas na het avondeten moesten terugreizen. 's ochtends uitgecheckt bij de airbnb, koffers in een bagagekluis op het station en nog een hele dag vakantie!

Als ik al mijn spullen moet meesjouwen (bijvoorbeeld met vliegen) vind ik het niet echt heel chill en dan voelt het echt als wachten tot ik naar huis mag.

2 likes

Mijn ideale situatie is dat ik in de ochtend om 10 uur moet uitchecken en dat ik dan daarvoor nog een uurtje kan nemen om te douchen en m’n spullen in te pakken. Dan nog even ergens uitgebreid zonder haast brunchen en rond 12 uur richting de trein/vliegveld moeten.
Als ik vroeger moet reizen ga ik de avond ervoor al druk bezig met dingen inpakken en geniet ik niet van m’n laatste avond. En als ik later reis ga ik de hele dag stressen of ik dat wel haal, want dan voel ik me verplicht die tijd te vullen met nog dingen doen.
Maar puntje bij paaltje stress ik eigenlijk altijd wel de dag van vertrek, want ocd.

4 likes
  • Van je favoriete meubel wordt zonder jouw toestemming borrelplanken gemaakt.
  • Van je favoriete kledingstuk wordt zonder toestemming een hoes gemaakt zodat de wcbril niet zo koud is.

0 stemmers

image

1 like

Mijn favoriete kledingstuk is veel minder duur dan mijn mooiste meubelstuk en kan ik makkelijker vervangen Sowieso dus het kledingstuk.

8 likes

100 procent de borrelplank.

Die gebruik ik in ieder geval. Anders heb ik alleen een wc bril hoes die ik niet gebruik en geen favoriete kledingstuk meer.

1 like

Ik had eerst de late optie gestemd. Maar vorig jaar deden we dat en dat was in het begin super chill, maar op een gegeven moment verveelde wij ons. En toen dacht ik ja oke nu wil ik naar huis ook. We hadden net te veel tijd over om al naar het vliegveld te gaan, en te weinig tijd on nog ergens anders heen te rijden. Ik denk ook dat zo een dag ook een soort van planning ding is, en laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn.

2 likes
  • Een portret tattoo van Walter (b&b) op je arm
  • Voor altijd bij Walter wonen op zijn b&b

0 stemmers

2 likes

Hahaha deze storing op het forum. Iedereen wil allebei

Zie je een tepelpiercing niet ontzetten onder een shirt als je eigenlijk nooit beha’s draagt?

1 like

Denk wel minder dan een wenkbrauwpiercing haha.

27 likes

Vast niet iedereen, maar sommige mensen vinden dat juist leuk volgens mij

4 likes

Ik sta voor de klas, dan zou ik het toch te risky vinden, vandaar dat ik het vroeg :joy:

Mwah als je een beetje zware stofjes draagt valt dat wel mee, hoor! Ringetje zie je sowieso niet, minder dan je tepels zelf. Denk niet dat je überhaupt zonder bh in dun zijden ofzo voor de klas staat!

3 likes
  • Altijd een winterjas dragen wanneer je naar buiten gaat
  • Altijd een korte broek en hemdje aanhebben (en geen jas) wanneer je naar buiten gaat

0 stemmers

1 like

https://www.facebook.com/reel/3507880609496658

• Team husband
  • Team I

0 stemmers

2 likes
  • Er wordt extreme krimpinflatie toegepast op al het eten dat je regelmatig koopt, waardoor feitelijk alles 50% duurder is.
  • Je verliest 10 cm aan lichaamslengte.

0 stemmers

2 likes

Ik kan wel leven met 1.56

6 likes

Hahaha nou dit is geen moeilijke keuze, ik zou heeeel graag 10cm kleiner willen zijn

7 likes