Je moet kiezen-topic #2

Uur heen en uur terug? Dat is wel vermoeiend

2 likes

Voor een forum wat voor m’n gevoel altijd een hekel heeft aan fietsen verbaast deze uitslag me echt :joy:

5 likes

Jaa mij ook! Anyway ik ben gaan fietsen maar had even niet ingecalculeerd dat ik het hele stuk tegenwind had, dus dat was minder

3 likes

Ik heb het gevoel dat ik klaag voor 10 over fietsen, dus misschien vertekent dat het beeld enigszins :joy:

1 like
  • Carpaccio truffel
  • Carpaccio pesto
  • Geen carpaccio

0 stemmers

2 likes

In ieder geval niet de vleesversie. Ik heb een paar jaar geleden een keer carpaccio van gele bieten gegeten en ik denk echt nog wekelijks aan hoe lekker dat was. Eeuwig zonde dat het restaurant niet meer bestaat.

7 likes
  • Zelf stevige buikgriep hebben
  • Iemand verzorgen met stevige buikgriep

0 stemmers

3 likes

Als iemand verzorgen betekent dat ik het dan vervolgens zelf ook krijg, dan laat maar. Kan je eerst iemand verzorgen en zit je daarna zelf op de pot😜

7 likes

Het slaat mij altijd over dus ik kom wel zorgen :muscle:

Wat valt onder verzorgen? Want als t gewoon eten en drinken en paracetamol halen is en vertroetelen dan prima. Maar als ik lakens met diarree en bakjes met kots moet verschonen dan laat maar

7 likes

Dat laatste.

1 like

Eigenlijk kun je deze natuurlijk niet vergelijken :whistling: maar welke vind je lekkerder?

• Appel
  • Peer

0 stemmers

4 likes

Allebei wel, maar een peer heeft altijd maar zo’n kleine window waarin hij lekker is. Vaak zijn peren óf te hard, óf te melig. Nectarines hebben dat ook.

11 likes

Ik vind dit echt voor elk fruit gelden :sob: of ik ben gewoon een zeikerd.

9 likes
  • Naar een basketbal wedstrijd gaan
  • Naar een honkbal wedstrijd gaan
  • Naar een american football wedstrijd gaan

0 stemmers

Basket en rugby allebei, honkbal interesseert me niet.

1 like

We hebben een NBA abo afgesloten want het seizoen begint bijna (zijn al pre season games) en ik vind het echt een heel sfeervolle sport om naar te kijken. Lijkt me ook megaleuk om er in het echt bij te zijn. Vind dat gepiep van die sneakers ook echt een chill geluid haha

12 likes

Honkbal interesseerde mij ook niet tot ik op Dit tiktok account kwam

5 likes

Jaaa hahaha die zijn zo leuk

4 likes

Vergeleken met NBA stelt het niets voor, maar ik vind het ook echt leuk om in het topsportcentrum naar de eredivisie versie van basketball te kijken

4 likes