Je moet kiezen-topic #2

Oh leuk, ga ik ook eens naar kijken.

1 like

Of optie 4, naar een rugbywedstrijd gaan. Zo’n goede sfeer hangt daar!

2 likes

Jaaa, rugby is zo interessant om te kijken, ben totaal geen sportkijker maar rugby vind ik oprecht leuk. Beetje jammer dat het in nl niet zo populair is.

• Je bek stinkt altijd behoorlijk naar knoflook #knofluencer
  • Je draagt altijd (dus ook binnen) een Nickelson jas over je outfit #vuilnisfluencer

0 stemmers

1 like

Naar aanleiding van een filmpje op instagram. Qucee on Instagram: "Economisch beantwoorden 😂😂😂😂"

Je krijgt een volle vuist van Mike Tyson op je kin of je moet een peuter slaan.

Anoniem
  • Mike Tyson mag mij slaan
  • Ik sla de peuter

0 stemmers

Niet anoniem
  • Mike Tyson mag mij slaan
  • Ik sla de peuter

0 stemmers

• Ik ben net zoals degene die in dit filmpje het antwoord geeft en ga de peuter in elkaar slaan

0 stemmers

3 likes

Geil

• A
  • B

0 stemmers

4 likes

Hij kijkt wel erg ongelukkig 🫣

4 likes

Een hoedje tegen de regen is toch veel chiller!

21 likes

Op de een of andere manier geeft B me meer penisvibes dan A, dus kan kies ik A. :woman_shrugging:

7 likes

B zit hoger dus dan zie je meer.

5 likes

Waarom wil je meer van deze kapotte wereld zien? :smiling_face_with_tear::joy:

4 likes

Krijg je wel regen op je muil. Dat is weer wat minder

4 likes
  • Bestelling plaatsen bij een of andere schimmige dropship webshop
  • Een hele dag kijken naar een livestream van iemand die aan het snurken is

0 stemmers

4 likes

Dat hysterische gedrag in parfumerieën, is een van de redenen dat ik nog niet geslaagd ben met het kopen van een parfum. :smiling_face_with_tear: Laat mij gewoon lekker rustig dingen uitproberen. Dan heb ik liever saggerijnige Zara-verkoopsters voor me.

Wat heb je liever?

• parfum- en lushdames die je niet met rust laten en je van alles willen aansmeren
  • saggerijnige Zara-verkoopsters die irritant zijn bij het afrekenen en retourneren

0 stemmers

2 likes

Zou je liever…

• Een tand van een geliefde als ketting
  • Een bot van een geliefde als sleutelhanger

0 stemmers

2 likes

:confused:
Dat is een unieke gedachtespinsel

3 likes

Een klein melktandje van je kind aan een ketting vind ik best wel een cute idee eigenlijk

4 likes

Ik dacht aan mensen met een haaientand ketting of van dat rendiergewei aan een ketting of sleutelhanger.

4 likes

Wist je dat zo’n tand als je m niet bewerkt verder gewoon doorgaat met vergaan? Ik had ooit zo’n hanger, echt supergoor na een tijd

3 likes