Oh leuk, ga ik ook eens naar kijken.
Of optie 4, naar een rugbywedstrijd gaan. Zo’n goede sfeer hangt daar!
Jaaa, rugby is zo interessant om te kijken, ben totaal geen sportkijker maar rugby vind ik oprecht leuk. Beetje jammer dat het in nl niet zo populair is.
- Je bek stinkt altijd behoorlijk naar knoflook #knofluencer
- Je draagt altijd (dus ook binnen) een Nickelson jas over je outfit #vuilnisfluencer
0 stemmers
Naar aanleiding van een filmpje op instagram. Qucee on Instagram: "Economisch beantwoorden 😂😂😂😂"
Je krijgt een volle vuist van Mike Tyson op je kin of je moet een peuter slaan.
- Mike Tyson mag mij slaan
- Ik sla de peuter
0 stemmers
- Mike Tyson mag mij slaan
- Ik sla de peuter
0 stemmers
- Ik ben net zoals degene die in dit filmpje het antwoord geeft en ga de peuter in elkaar slaan
0 stemmers
Geil
Hij kijkt wel erg ongelukkig 🫣
Een hoedje tegen de regen is toch veel chiller!
Op de een of andere manier geeft B me meer penisvibes dan A, dus kan kies ik A.
B zit hoger dus dan zie je meer.
Waarom wil je meer van deze kapotte wereld zien?
Krijg je wel regen op je muil. Dat is weer wat minder
- Bestelling plaatsen bij een of andere schimmige dropship webshop
- Een hele dag kijken naar een livestream van iemand die aan het snurken is
0 stemmers
Dat hysterische gedrag in parfumerieën, is een van de redenen dat ik nog niet geslaagd ben met het kopen van een parfum. Laat mij gewoon lekker rustig dingen uitproberen. Dan heb ik liever saggerijnige Zara-verkoopsters voor me.
Wat heb je liever?
- parfum- en lushdames die je niet met rust laten en je van alles willen aansmeren
- saggerijnige Zara-verkoopsters die irritant zijn bij het afrekenen en retourneren
0 stemmers
Zou je liever…
- Een tand van een geliefde als ketting
- Een bot van een geliefde als sleutelhanger
0 stemmers
Dat is een unieke gedachtespinsel
Een klein melktandje van je kind aan een ketting vind ik best wel een cute idee eigenlijk
Ik dacht aan mensen met een haaientand ketting of van dat rendiergewei aan een ketting of sleutelhanger.
Wist je dat zo’n tand als je m niet bewerkt verder gewoon doorgaat met vergaan? Ik had ooit zo’n hanger, echt supergoor na een tijd