Je moet kiezen-topic #2

• Je gaat naar de Taylor Swift concert film waar iedereen mag dansen en zingen tijdens de film en iedereen (eventueel buiten jou) is een diehard Stan die elk nummer kent en drie uur lang losgaat
  • Je loopt tegen een lantaarnpaal aan en hebt 5 dagen last van een hersenschudding

0 stemmers

4 likes

Even testen of ik Ăšcht overal doorheen kan slapen, iig alles liever dan een hersenschudding đŸ«šđŸ«šđŸ«š

1 like

Ik heb nog nooit een hersenschudding gehad maar ik heb wel eens een album van TS moeten luisteren en dat was echt Superkut.

3 likes
  • Vooraan zitten bij een Rammstein concert en veel oogcontact hebben met de zanger
  • Drie dagen in Taylor Swiftsferen: film, concert en een slaap feestje bij een Swiftie.

0 stemmers

• Een portret van Taylor Swift op je arm laten tattoeeren
  • Een portret van Thierry Baudet op je buik tattoeren en elke keer als je iemand nieuw ontmoet moet je je shirt omhoog trekken en zeggen ‘kijk m’n tattoo! cool hĂ©?’

0 stemmers

• GroenLinks logo als aarsgewei op je lichaam
  • Altijd schoenen dragen in de stijl van Hugo de Jonge (jolige, puntige veter schoenen met tyfus leluk printje)

0 stemmers

2 likes
  • Taylor Swift
  • Coldplay
  • Ik kijk nog liever naar de onderkant van een wc bril

0 stemmers

1 like

Misschien moet dit in het biechttopic maar ik heb volgend jaar 2 concerten in 3 dagen tijd. Eentje is Taylor Swift en de ander Coldplay.

29 likes

Gaat alles verder wel goed met je?

2 likes

Coldplay vond ik persoonlijk echt geweldig. Een echte show ook nog. Veel leuker dan alleen maar een zingend persoon voor je

1 like
  • Taylor Swift als uberbestie waarmee je alles deelt
  • Chris Martin van coldplay als levenspartner die je regelmatig toezingt

0 stemmers

Ik heb geen zin in constante paparazzi en gestoorde fans. Die krijg je gratis erbij met Taylor. En o wee als je een keer ruzie met haar hebt

3 likes

Als ze haar miljoenen deelt mag ze zelfs een liedje schrijven over m’n vriend hoor.

2 likes

Maar Chris Martin heeft ook miljoenen. Wel minder dan Taylor denk ik. Maar je merkt, lijkt mij, niks van een miljoentje meer of minder.

Plus hij is bevriend met Beyoncé

2 likes

Hmmm, goed punt. Een goede noise canceling koptelefoon en waar hebben we het over.

4 likes

O nee dan wil ik Chris ook niet. Wat een dillema’s zeg nondeju.

3 likes

Taylor is ook bevriend met Beyoncé

2 likes

Maar swifties zijn toch een slagje gestoorder dan coldplay fans

5 likes

Ik ga liever verkleed wijn drinken en katten aaien met Taylor dan dat ik naar Coldplay moet luisteren.

2 likes
  • Elke dag een tompouce eten
  • Elke week een crompouce eten

0 stemmers

4 likes