You lucky bastard!
Oh dat ziet er ook echt creepy uit. dat is toch te heavy voor kinderen haha. Ik was altijd heel erg bang voor krabnagel, van Alfred.
Mijn vader ging dan wel eens voor het slapen gaan hem wegjagen haha en dan de kasten open doen enzo, en hij zei dan ook echt “krabnagel ga weg!!” En dan dacht ik dus dat hij weg was, maar ‘s ochtends lag hij in mijn ogen weer onder m’n bed maar dan deed ik snel de lamp aan want hij kon niet tegen dat licht. Dat praatte ik mezelf maar gewoon aan. Wat een eng beest, en die stem ook.
Ben ik ooit nog figurant in geweest!
Welke liever
- Nivea
- Dove
0 stemmers
Spons letten jullie op
Nou jongens, weer even wat diepgaande vragen
- Jumbo
- Albert Heijn
0 stemmers
- Burger king
- Mc Donalds
0 stemmers
- Sinterklaas
- Kerstmis
0 stemmers
- Douche
- Bad
0 stemmers
- Softijs
- Waterijs
- Schepijs
0 stemmers
- Goud
- Zilver
0 stemmers
- Winterkleding
- Zomerkleding
0 stemmers
Ik vind het echt supergrappig dat van al deze dilemma’s de douche-badkwestie als enige anoniem is. Is ook wel echt privé-informatie natuurlijk
Hahaha ja was een foutje. Vergeten aan te klikken denk ik. Kan ook gevoelig liggen he
Oke, dan is het gewoon als plassen maar dan uit m’n kont. Heb ik wel vrede mee.
Ik ga hier weer mijn favo woord neerzetten .
Analezeik.
Dit was echt veelste beeldend voor me. Hahahaha.
Jullie hebben zeker nooit diarree gehad? 8 keer per dag, weetje hoe kak dat is
Heb ik over voor een goede kont hahaha.
Goede kont maar schrale anus dat wel.
I see what you did there
Kabbelend kontwater is mijn favo
Ik werk 32 uur en zou wel fulltime (=38) willen werken maar dat kunnen ze me niet bieden. In de praktijk worden het vaak wel iets meer uurtjes.
Haha dit wilde ik meteen reageren maar ik moest nog bijlezen dus was al driftig aan het bijlezen om te kijken of iemand die verantwoordelijkheid had genomen Dinobabies horen er bij <3
Weet je lang schaamhaar is onhandig maarre ik had ooit een geschiedenisleraar die we ervan verdachten zijn schaamhaar op zijn hoof te hebben geplakt, en dat wil je echt niet. Vet goor.
HM had ie ook een sikje?