Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Oke, dan is het gewoon als plassen maar dan uit m’n kont. Heb ik wel vrede mee.

8 likes

Ik ga hier weer mijn favo woord neerzetten .

Analezeik.

11 likes

Dit was echt veelste beeldend voor me. Hahahaha.

2 likes

Jullie hebben zeker nooit diarree gehad? 8 keer per dag, weetje hoe kak dat is :joy::joy::joy:

20 likes

Heb ik over voor een goede kont hahaha.
Goede kont maar schrale anus dat wel.

6 likes

I see what you did there :smirk:

6 likes

Kabbelend kontwater is mijn favo

8 likes

Ik werk 32 uur en zou wel fulltime (=38) willen werken maar dat kunnen ze me niet bieden. In de praktijk worden het vaak wel iets meer uurtjes.

Haha dit wilde ik meteen reageren maar ik moest nog bijlezen dus was al driftig aan het bijlezen om te kijken of iemand die verantwoordelijkheid had genomen :tada::tada::tada: Dinobabies horen er bij <3

1 like

Weet je lang schaamhaar is onhandig maarre ik had ooit een geschiedenisleraar die we ervan verdachten zijn schaamhaar op zijn hoof te hebben geplakt, en dat wil je echt niet. Vet goor.

7 likes

HM :thinking: had ie ook een sikje?

Dan heb ik eindelijk sterk hoofdhaar. Yes.

1 like

Ik ben geen psychopaat maar in een rare bui, excuus voor deze dilemma’s.

• Er wordt een ledemaat naar keuze bij je afgehakt met een bijl (je kunt er wel vanuit gaan dat je dit overleeft).
  • Er wordt bij iemand die je kent (dat kan een dierbare zijn, maar hoeft niet) een ledemaat van jouw keuze geamputeerd (dus operatief verwijderd waarbij je er vanuit kunt gaan dat dit een stuk minder pijnlijk verloopt).

0 stemmers

• Voor de doodstraf
  • Tegen de doodstraf

0 stemmers

• Je moet elke dag een zakje kattenvoer eten (dit heeft geen negatieve gevolgen voor je gezondheid).
  • Je mag nog maar eens per maand douchen (badderen en wassen met een washandje mag uiteraard ook niet).

0 stemmers

• Je moet iemand dagenlang martelen maar de persoon overleeft ternauwernood en niemand weet dat jij het gedaan hebt.
  • Je moet een persoon doodschieten maar deze persoon heeft geen familie/vrienden en niemand weet dat jij het gedaan hebt.

0 stemmers

Dagenlang martelen ben ik echt te lui voor.

21 likes
  • Je gaat dood door verbranding
  • Je gaat dood door verdrinking

0 stemmers

• Je wordt kaal (en je haar groeit ook niet meer terug)
  • Je man gaat ervandoor met je beste vriendin

0 stemmers

• Alleen nog maar zwarte kleding
  • Alleen nog maar fleurige kleding (geen zwart en wit)
  • Alleen nog maar witte kleding (en beige)

0 stemmers

Inhakend op de nieuwe wekker. Elke nieuwe dag weer beginnen met:

• Begin de dag met een dansje (Giel Beelen)
  • Leef, alsof het je laatste dag is (Dré Hazes)

0 stemmers

• De rest van je leven eet je 's avonds iets uit een Knorr wereldgerechten pak (je mag alleen de ingrediënten die op de verpakking genoemd worden gebruiken).
  • De rest van je leven moet je elke avond een uitgebreid 4-gangen menu maken van verse ingrediënten, waarvoor je minstens 1,5 uur in de keuken staat.

0 stemmers

Liever makkelijk en uit pak, dan 80 jaar in de keuken moeten kloten. Het leven is al kort genoeg

10 likes

Ik vind koken leuk, maar vind het ook wel heftig hoor 1,5 uur elke dag. Misschien een huiskamerrestaurantje beginnen…

Omdat je 200.000 instagram volgers bij elkaar hebt weten te sprokkelen mag je naar Paris Fashion Week. Van een PR bureau mag je kledingstukken lenen. Wat trek je aan?

VET1

• crocs
  • soksneakers
  • kinderlaarzen
  • triple sss

0 stemmers

vet4

• DHL
  • New York
  • 101 salmiakjes
  • bloemetjesgordijn

0 stemmers