En een accesoire om je outfit af te maken.

- hippiebril
- veiligheidsriem
- supporterssjaal
- jannetmetdepet
0 stemmers
Alles is dus van Balenciaga, Acne, Off-white en Vetements.
En een accesoire om je outfit af te maken.

0 stemmers
Alles is dus van Balenciaga, Acne, Off-white en Vetements.
Ben ik de enige die niet durft te kiezen tussen verbranden of verdrinken uit angst dat het uit komt? 

Dit is echt mijn favoriete poll, love die Crocs van Balenciaga en de vrouw op mijn avatar draagt een dhl-shirt haha
️
(Ben al op weg naar het biechttopic maar ik heb 2 paar Crocs, 1 paar voor de tuin en het andere paar sneakers)
Jaaaa, die met dat vachtje zijn fijn! Goede keuze heb je gemaakt 
Ik wil sommige dingen wel maar niet met elkaar combineren… al denk ik dat als ik dat wel doe dat ze dat op fashion week juist wel leuk vinden.
Ik zou van zon doek wat je voor je auto raM doet als het vriest, best wel die balenciaga rok kunnen namaken hahaha.
Dat heb ik ook met heel veel keuzes en dan sla ik het maar over 
Wat heb je liever?
0 stemmers
0 stemmers
kiezen uit de twee standaard chipssmaken
0 stemmers
Je moet een slinger maken. Wat doe je?
0 stemmers
0 stemmers
Ik kon niet echt kiezen.
Gebruik altijd 50 voor mijn gezicht, en 30 voor de rest van mijn lichaam
Ik dacht eerst jaaaa geen broek! En jurkjes verbergen je punani. Maar ik heb schurende benen… hmm lastig.
Mijn ex nieste altijd zo hard. En hij had gigantisch zware hooikoorts met niezen. Hij kon echt het hele huis wakker maken tijdens hooikoorts seizoen, en ze hadden echt een groot huis. Sowieso was hij een drama want hij liep super stil dus dan zat je ergens en OPEENS komt er zo’n donderslag van een nies die de buren echt ook horen en dan ben je weer een hartaanval verder
Geef hem er de schuld van dat m’n hart nu niet meer goed werkt
Een jurkje is over je middel, dus dat mag dan niet. Kant zelf ook niet kiezen.
Waarom staat er niet ik werk parttime
Maar nooit meer iets onder je middel dragen dan loop je dus altijd in je blote kut rond? Dan liever blotte tetten en verkas ik wel naar RIO.
Mijn huidige situatie staat er ook niet tussen 
Haha slim plan ja. Ik had al bedacht dat ik dan gewoon altijd mezelf moet bodypainten en zeggen dat t kunst is ofzo.
Je start een Youtube-Kanaal
0 stemmers