Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Vind jouw polls altijd geweldig

4 likes

Hahaha dat schoonmaakgebeuren zou zowaar nog aansluiten bij mn werk nu ook :joy:

4 likes

Ik denk dat je met schoonmaak middelen de meeste kijkers trekt en de minste haat krijgt.

3 likes

Hahahaha geweldig :joy: Na de eerste spon sowieso collab

1 like

Die schoonmaakmiddelen lijken me nog best leuk! En origineel! Of is er al zoiets?

Je bent vanaf nu

• 30 cm lang
  • 3 meter lang

0 stemmers

Hahah volgens mij heb ik die vroeger ook gekeken! Ik was overigens geïnspireerd door de film GVR die ik nu aan het kijken ben

1 like

Ik denk dat ik wat kritischer moet zijn wanneer ik naar zulke docu’s kijk, want ik heb elke keer voor ‘onschuldig’ gestemd, haha :D. Ergens vind ik dat dan ook wel weer terecht, want in geen enkel geval vind ik dat het bewezen is dat ze schuldig zijn!

2 likes

Ja klopt! Maar ik geloof denk ik heel graag in de onschuld van mensen, dus als er dan geen staalhard bewijs komt dan ga ik er intuïtief vanuit dat die persoon onschuldig is!

2 likes

Als ik Spongebob niet had gekozen, had ik mijn forumnaam echt moeten veranderen

4 likes

Eenmalig poep eten van je eigen…

• hond
  • kat
  • konijn
  • partner

0 stemmers

(als je het onderwerp van je keuze niet hebt mag je doen alsof dat wel zo is)

• Meedoen met de vierdaagse (40 KM afstand) en dit wandelfestijn volledig uitlopen (anders moet je mee blijven doen zolang je het niet hebt gehaald).
  • 10 jaar mee moeten doen met de Unox Nieuwjaarsduik in Scheveningen met een Unox-muts op en een opblaasbare hema Rookworst als accesoires en de kans hebben dat je eindigt als Unox-babe op de hoofdpagina van Geenstijl.

0 stemmers

Ik heb echt een heel naar gevoel bij dat meisje en vind haar een schijnheilige trut :speak_no_evil::nauseated_face:. Er zijn geen keiharde bewijzen maar het is gewoon zo weird.

Je partner ( ja echt een kutwoord)

• Snurkt elke nacht
  • Gaat elke nacht 5 keer uit bed om te plassen en jumpt daarna met een rotsprong in bed zodat jij gelijk weer wakker bent

0 stemmers

Mijn vriend snurkt sowieso al elke nacht :sob:

1 like

C. Allebei.

1 like

Ik vind zachtjes snurkende mensen altijd zo geruststellend klinken. Sowieso voel ik me veiliger en val ik makkelijker in slaap als ik kan horen dat de ander al slaapt.

4 likes
  • Jij en je partner moeten altijd met drijfnatte (koude) sokken aan slapen.
  • Tussen jullie tweeën ligt altijd een snorlax knuffel van 2 meter die piept als je er hard op drukt/leunt

0 stemmers

• Eigenaar zijn van het Sexmuseum in Amsterdam (en woordvoerder zijn)
  • Eigenaar zijn van drie modeltreinwinkels (en bijpassende workshops geven)

0 stemmers

• Workshops chocoladepenissen maken + versieren geven aan vrijgezellen dames
  • Workshops dildo maken geven aan vrijgezellen dames

0 stemmers

1 like

Ik zie nu een gigantische snorlax knuffel voor me :heart_eyes:

http://www.dorkly.com/post/80325/pokemon-gets-real-as-giant-snorlaxes-block-passages-across-japan

22 likes