Ik kon niet echt kiezen.
Gebruik altijd 50 voor mijn gezicht, en 30 voor de rest van mijn lichaam
Ik kon niet echt kiezen.
Gebruik altijd 50 voor mijn gezicht, en 30 voor de rest van mijn lichaam
Ik dacht eerst jaaaa geen broek! En jurkjes verbergen je punani. Maar ik heb schurende benen… hmm lastig.
Mijn ex nieste altijd zo hard. En hij had gigantisch zware hooikoorts met niezen. Hij kon echt het hele huis wakker maken tijdens hooikoorts seizoen, en ze hadden echt een groot huis. Sowieso was hij een drama want hij liep super stil dus dan zat je ergens en OPEENS komt er zo’n donderslag van een nies die de buren echt ook horen en dan ben je weer een hartaanval verder
Geef hem er de schuld van dat m’n hart nu niet meer goed werkt
Een jurkje is over je middel, dus dat mag dan niet. Kant zelf ook niet kiezen.
Waarom staat er niet ik werk parttime
Maar nooit meer iets onder je middel dragen dan loop je dus altijd in je blote kut rond? Dan liever blotte tetten en verkas ik wel naar RIO.
Mijn huidige situatie staat er ook niet tussen
Haha slim plan ja. Ik had al bedacht dat ik dan gewoon altijd mezelf moet bodypainten en zeggen dat t kunst is ofzo.
Je start een Youtube-Kanaal
0 stemmers
Vind jouw polls altijd geweldig
Hahaha dat schoonmaakgebeuren zou zowaar nog aansluiten bij mn werk nu ook
Ik denk dat je met schoonmaak middelen de meeste kijkers trekt en de minste haat krijgt.
Hahahaha geweldig Na de eerste spon sowieso collab
Die schoonmaakmiddelen lijken me nog best leuk! En origineel! Of is er al zoiets?
Je bent vanaf nu
0 stemmers
Hahah volgens mij heb ik die vroeger ook gekeken! Ik was overigens geïnspireerd door de film GVR die ik nu aan het kijken ben
Ik denk dat ik wat kritischer moet zijn wanneer ik naar zulke docu’s kijk, want ik heb elke keer voor ‘onschuldig’ gestemd, haha :D. Ergens vind ik dat dan ook wel weer terecht, want in geen enkel geval vind ik dat het bewezen is dat ze schuldig zijn!
Ja klopt! Maar ik geloof denk ik heel graag in de onschuld van mensen, dus als er dan geen staalhard bewijs komt dan ga ik er intuïtief vanuit dat die persoon onschuldig is!
Als ik Spongebob niet had gekozen, had ik mijn forumnaam echt moeten veranderen
Eenmalig poep eten van je eigen…
0 stemmers
(als je het onderwerp van je keuze niet hebt mag je doen alsof dat wel zo is)