Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Meedoen met de vierdaagse (40 KM afstand) en dit wandelfestijn volledig uitlopen (anders moet je mee blijven doen zolang je het niet hebt gehaald).
  • 10 jaar mee moeten doen met de Unox Nieuwjaarsduik in Scheveningen met een Unox-muts op en een opblaasbare hema Rookworst als accesoires en de kans hebben dat je eindigt als Unox-babe op de hoofdpagina van Geenstijl.

0 stemmers

Ik heb echt een heel naar gevoel bij dat meisje en vind haar een schijnheilige trut :speak_no_evil::nauseated_face:. Er zijn geen keiharde bewijzen maar het is gewoon zo weird.

Je partner ( ja echt een kutwoord)

• Snurkt elke nacht
  • Gaat elke nacht 5 keer uit bed om te plassen en jumpt daarna met een rotsprong in bed zodat jij gelijk weer wakker bent

0 stemmers

Mijn vriend snurkt sowieso al elke nacht :sob:

1 like

C. Allebei.

1 like

Ik vind zachtjes snurkende mensen altijd zo geruststellend klinken. Sowieso voel ik me veiliger en val ik makkelijker in slaap als ik kan horen dat de ander al slaapt.

4 likes
  • Jij en je partner moeten altijd met drijfnatte (koude) sokken aan slapen.
  • Tussen jullie tweeën ligt altijd een snorlax knuffel van 2 meter die piept als je er hard op drukt/leunt

0 stemmers

• Eigenaar zijn van het Sexmuseum in Amsterdam (en woordvoerder zijn)
  • Eigenaar zijn van drie modeltreinwinkels (en bijpassende workshops geven)

0 stemmers

• Workshops chocoladepenissen maken + versieren geven aan vrijgezellen dames
  • Workshops dildo maken geven aan vrijgezellen dames

0 stemmers

1 like

Ik zie nu een gigantische snorlax knuffel voor me :heart_eyes:

http://www.dorkly.com/post/80325/pokemon-gets-real-as-giant-snorlaxes-block-passages-across-japan

22 likes

Everybody loves Snorlax!

Jaaaaaa ahhhhhh :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Er zat toch een DNA van de vriend van Knox op de bh van die chick? En DNA van Knox en de vriend op het mes.

1 like

Jij of ik

• Jij
  • Ik
  • Kaas

0 stemmers

Ik vind een telefoon echt de final frontier. Ik ga niemand toestaan om in m’n telefoon te kijken en ik zou ook nooit vragen om in iemand anders telefoon te kijken. Gewoon nee. Niet eens omdat ik iets te verbergen heb maar gewoon uit principe

2 likes
  • Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor
  • Lady Gaga - Just Dance ft. Colby O’Donis

0 stemmers

• Shania Twain - You’re Still The One
  • Celine Dion - My Heart Will Go On

0 stemmers

• S Club 7 - S Club Party
  • Five - Everybody Get Up

0 stemmers

• Ricky Martin - Livin’ La Vida Loca
  • Shakira - Hips Don’t Lie ft. Wyclef Jean

0 stemmers

1 like
  • tangle teezer
  • tweezerman

0 stemmers

• Essie
  • O.P.I

0 stemmers

Je mag alleen nog maar dit dragen voor de rest van je leven (wel in verschillende kleuren en soorten hoor).

• Bergschoenen met kniekousen
  • Wandelsandalen met sokken

0 stemmers

In dit weer (iedere dag 30 graden) mag je alleen nog maar:

• Dikke winterkleding aan (lange broek, laarsjes/dikke schoenen, dikke trui en winterjas)
  • Ultra weinig kleren (te kleine bikini’s a la Nooshin, te klein broekje, teenslippers en een zonnebril)
  • Afritsbroek, ANWB-polo, zonneklep en sokken in sandalen

0 stemmers

1 like

Kom maar oop met die zonneklep.

4 likes