Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Voor de Southpark fans nog ff wat andere personages

• Randy
  • Mr. Mackey (MKAY)
  • Butters
  • Chef
  • Mr. Garrison
  • P.C. Principal

0 stemmers

Haha ja veel he. Ik ken ze ook bijna allemaal en heb zelfs Southpark knuffels van de kermis omg haha. Towelie is ook geeeeniaal! “Don’t forget to bring a towel!”

2 likes

Oh en fun fact, de stem van Ike is ingesproken door de dochter van 1 van de 2 bedenkers van Southpark. Zij was toen nog maar 4 ofzo. En moest ook echt die grove shit allemaal inspreken :sweat_smile:.

6 likes

Ik heb speciaal een Buzzfeed quiz gedaan om hier een goed antwoord op te geven.

17 likes
  • Alleen nog eten mogen bereiden in een kleine magentron (zonder oven/grill functie)
  • Alleen nog eten mogen bereiden met een contactgrill

0 stemmers

• Al je serviesgoed wordt ingeruild voor Blond-Amsterdam
  • Je eethoek wordt ingewisseld voor een riviera maison-eethoek.( Dus houten landelijke tafel met witte poten en onderkant, 6 beige stoffen brede stoelen met van die noppen zonder armleuning met houten poten. Wit houten dienblad waarop staat dat het een dienblad is etc.)

0 stemmers

‘Wit houten dienblad waarop staat dat het een dienblad is’ :joy:
Ik vind die hele winkel echt een luxere versie van Xenos ofzo.

• Nooit meer je beste vriendin zien in real life, maar wel kunnen telefoneren (niet beeldbellen)
  • Nooit meer je moeder zien in real life, maar wel kunnen telefoneren (niet beeldbellen)

0 stemmers

1 like

Al je make-up mag maar van één luxe merk zijn. Welke?

• Dior
  • Estee Lauder
  • Clinique
  • Chanel
  • Guerlain
  • Givenchy
  • Tom Ford
  • Marc Jacobs
  • Lancôme
  • Sisley

0 stemmers

Urban Decay! :smile:

2 likes

Same :cry: Gelijk na die poll dacht ik okeee nu even iets luchtigers haha

Hahaha ik had met opzet de wat oudere merken in de poll gezet, anders zou iedereen sowieso voor MAC of Charlotte Tilbury kiezen ofzo :grin: Excuus excuus (maar wel een leuk idee voor een nieuwe poll hehe)

2 likes

Dat had ik over het hoofd gezien, je hebt gelijk! Kan alleen de poll niet meer veranderen want krijg een foutmelding haha. Anyway, denk dat de meesten dan wel voor één van die merken gekozen zouden hebben!

1 like

Ik mis ook Urban Decay, omdat het de enige proefdiervrije zou zijn. Jouw hele lijst test (indirect) op dieren :frowning:

4 likes

wow ik voel me altijd zo begaan met dieren maar dit soort dingen schrik ik dan toch altijd weer van, sta er te weinig bij stil. pas werd hier een blog gepost over proefdiervrije makeup, heeft
iemand die nog?

2 likes

Ik ga nooit met de trein :joy:

3 likes

En ik ben al afgestudeerd haha :smiley:

Haha shit, dan moet ik even heel snel de loterij gaan winnen :joy:

Ik werk in de zorg en bij ons is zo goed als alles bespreekbaar

• Altijd natte sokken hebben.
  • Ergens in jouw slaapkamer ligt een stinkende vis die je nooit zal kunnen vinden.

0 stemmers

Naoki.nl
Bedoel je die?

1 like

Het maakt mij niet uit als mensen dat denken. Maar dat mensen er zich dan mee gaan bemoeien.