Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik heb ook een aantal dilemma’s aan m’n ouders voorgelegd en ze vonden ze juist heel grappig. Ze gingen heel serieus antwoord geven, en hier nog over discussiëren haha.

8 likes

Hahahahah heel herkenbaar.

1 like

Voor de mensen met een Switch die van plan zijn om dit aan te schaffen:

• Pokémon: Let’s Go Pikachu
  • Pokémon: Let’s Go Eevee

0 stemmers

Deze ga ik beantwoorden als ik de Wikipedia pagina weer heb gelezen, ja sorry ik weet ze niet uit mn hoofd allemaal hoor (is dat erg?)

1 like

Ik mist bij de Stark’s Tony!

7 likes

Haha oke. Ja ik herinner me ze niet eens allemaal :thinking: sommige kan ik koppelen en bij andere denk ik oooh ja. Maar goed, goede reden om nog eens te kijken he :sunglasses:

Ik weet jouw favoriet wel hahaha (althans ik weet wie jij op egf was).
Door jou ben ik trouwens gaan kijken :hugs:

1 like

Je had in Frankrijk toen ook cola en lime! Dat zijn toch van die balletjes?:two_hearts:

1 like

Hoe spreek jij het uit: Paprika of paaprika?

• Paprika
  • Paaprika

0 stemmers

Zolang ja?

2 likes

Je kan het veranderen als het goed is, als je ‘resultaten verbergen’ aanklikt, kun je gewoon je optie wijzigen.

Ik moet dit thuis even proberen denk ik…

3 likes

Huhh volgens mij heb ik hated in the nation nooit gezien? Hoe kan dit, ik ga morgen gelijk kijken

1 like

282_uvfsugodtpn

• A
  • B

0 stemmers

Ik wil ze allemaal!

haha deze heb ik in het andere topic ook gevraagd
de resultaten komen bijna overeen :smiley:

• Je krijgt elke week een Hello Fresh box en mag niks anders meer eten (ook niet uit eten of snacken)
  • Je krijgt elke maand een Beautybox en mag geen andere make-up of verzorging meer gebruiken

0 stemmers

1 like

hahaha arme peter <3

1 like

Huh ik heb die namen nooit geweten hahaha

• Vanaf nu altijd probleemloos behaloos door het leven kunnen zonder ongemakken ongeacht je cupmaat. (Dus je borsten gaan nooit hangen, je kan probleemloos rennen over een drempel, niemand is gefixeerd op tepels etc.)
  • Tot je dood jaarlijks voor 250 euro gratis lingerie mogen shoppen

0 stemmers

• Altijd overal jeuk hebben
  • Altijd een plakkerige huid hebben

0 stemmers