Voor de Southpark fans nog ff wat andere personages
- Randy
- Mr. Mackey (MKAY)
- Butters
- Chef
- Mr. Garrison
- P.C. Principal
0 stemmers
Voor de Southpark fans nog ff wat andere personages
0 stemmers
Haha ja veel he. Ik ken ze ook bijna allemaal en heb zelfs Southpark knuffels van de kermis omg haha. Towelie is ook geeeeniaal! “Don’t forget to bring a towel!”
Oh en fun fact, de stem van Ike is ingesproken door de dochter van 1 van de 2 bedenkers van Southpark. Zij was toen nog maar 4 ofzo. En moest ook echt die grove shit allemaal inspreken .
Ik heb speciaal een Buzzfeed quiz gedaan om hier een goed antwoord op te geven.
0 stemmers
0 stemmers
‘Wit houten dienblad waarop staat dat het een dienblad is’
Ik vind die hele winkel echt een luxere versie van Xenos ofzo.
0 stemmers
Al je make-up mag maar van één luxe merk zijn. Welke?
0 stemmers
Urban Decay!
Same Gelijk na die poll dacht ik okeee nu even iets luchtigers haha
Hahaha ik had met opzet de wat oudere merken in de poll gezet, anders zou iedereen sowieso voor MAC of Charlotte Tilbury kiezen ofzo Excuus excuus (maar wel een leuk idee voor een nieuwe poll hehe)
Dat had ik over het hoofd gezien, je hebt gelijk! Kan alleen de poll niet meer veranderen want krijg een foutmelding haha. Anyway, denk dat de meesten dan wel voor één van die merken gekozen zouden hebben!
Ik mis ook Urban Decay, omdat het de enige proefdiervrije zou zijn. Jouw hele lijst test (indirect) op dieren
wow ik voel me altijd zo begaan met dieren maar dit soort dingen schrik ik dan toch altijd weer van, sta er te weinig bij stil. pas werd hier een blog gepost over proefdiervrije makeup, heeft
iemand die nog?
Ik ga nooit met de trein
En ik ben al afgestudeerd haha
Haha shit, dan moet ik even heel snel de loterij gaan winnen
Ik werk in de zorg en bij ons is zo goed als alles bespreekbaar
0 stemmers
Naoki.nl
Bedoel je die?
Het maakt mij niet uit als mensen dat denken. Maar dat mensen er zich dan mee gaan bemoeien.