Naoki
-
De ex spelen van een van de boeren in een toekomstig seizoen van ‘Boer zoekt Vrouw’ die de boel flink op stelten komt zetten. (Dit gebeurt in samenspraak met de boer zelf en het productieteam van BZV zelf om het programma wat meer pit te geven. ) Opeens ben je dus een beruchte concurrente voor de mensen die meedoen aan het programma. Je blijft de soon-to-be boerinnen steeds lastigvallen. Je mag dit echter aan niemand in je omgeving vertellen tot een jaar na de laatste aflevering van BZV. Je ontvangt hiervoor 200.000 euro.
-
Meedoen met ‘Love is in the Air’. Alles is in scene gezet. In de zin dat jij zogenaamd je ‘zus’ komt opzoeken in een ver land nadat je haar al 5 jaar niet hebt gezien. Bij het zien van elkaar komt het niet tot een omhelzing maar ga je nep met elkaar op de vuist. Dit voorval is een week lang groot nieuws in Nederland. Vooraf mag je je familie/vrienden hier niet over inlichten. Je ontvangt 25.000 euro en mag na 2 maanden een boekje open doen dat het een promotiestunt was van de zender.
0 stemmers
Je gaat lekker nacho’s eten (met kaas), maar… je mag maar 2 dips kiezen. Welke kies jij ?
- Sour cream
- Salsa (hoe heet dat precies? die smurrie van tomaten enzo?)
- Guacamole
0 stemmers
ja sorry snap niet hoe ik polls moet maken haha
Ik kies ze lekker allemaal omdat het kan
aha dank goed om te weten
Mijn ouders zijn zooo saai met dilemma’s. Ik vroeg net aan m’n vader ‘nooit meer zoete of nooit meer hartige tussendoortjes?’, kortom, echt de meest basic saaie vraag. Zegt ie ‘jeeetje, wat is dát nou weer voor een vraag, ik ga daar niet over nadenken hoor’
dramaqueen. Ik kan wel wat raardere dingen verzinnen hoor
Nog meer GOT polls:
Wie is meer bad ass?
- Lyanna Mormont
- Arya Stark
- Daenerys
- Brienne of Tarth
0 stemmers
Met wie zou jij Daenerys het liefst lang en gelukkig zien leven?
- Jorah Mormont
- Jon Snow
- Khal Drogo
- Daario Naharis
- Yara Greyjoy
- Tyrion Lannister
- Forever alone met haar drakenbabies
0 stemmers
Welke Daario is beter?
- Daario Naharis #1 (Ed Skrein)
- Daario Naharis #2 (Michiel huisman)
0 stemmers
Jaime Lannister zie ik het liefst als
- Als ‘Prince Charming’
- Dirty Jaime (toen ie gevangen werd genomen met baard en iets langere lokken)
0 stemmers
Wie is de beste vader in GOT?
- Eddard ‘Ned’ Stark
- Jaime Lannister
- Davos Seaworth
- Samwell Tarly
0 stemmers
Ik heb ook een aantal dilemma’s aan m’n ouders voorgelegd en ze vonden ze juist heel grappig. Ze gingen heel serieus antwoord geven, en hier nog over discussiëren haha.
Hahahahah heel herkenbaar.
Voor de mensen met een Switch die van plan zijn om dit aan te schaffen:
- Pokémon: Let’s Go Pikachu
- Pokémon: Let’s Go Eevee
0 stemmers
Deze ga ik beantwoorden als ik de Wikipedia pagina weer heb gelezen, ja sorry ik weet ze niet uit mn hoofd allemaal hoor (is dat erg?)
Ik mist bij de Stark’s Tony!
Haha oke. Ja ik herinner me ze niet eens allemaal sommige kan ik koppelen en bij andere denk ik oooh ja. Maar goed, goede reden om nog eens te kijken he
Ik weet jouw favoriet wel hahaha (althans ik weet wie jij op egf was).
Door jou ben ik trouwens gaan kijken
Je had in Frankrijk toen ook cola en lime! Dat zijn toch van die balletjes?
Hoe spreek jij het uit: Paprika of paaprika?
- Paprika
- Paaprika
0 stemmers
Zolang ja?
Je kan het veranderen als het goed is, als je ‘resultaten verbergen’ aanklikt, kun je gewoon je optie wijzigen.
Ik moet dit thuis even proberen denk ik…