Ik heb zo ongeveer altijd jeuk en helaas wen je eraan… bij een plakkerige huis zou ik me altijd vies voelen denk ik, dus liever jeuk!
haha grappig! Wij hebben hier altijd discussies over met vrienden, schijnt ook wat te zeggen over je persoonlijkheid hoe het hangt 
Ik wen er nooit aan 
Ik heb zelf helaas ook heel veel last van jeuk aan mijn benen. Ik krab ze soms helemaal kapot.
Ik wilde net reageren dat ik de afgelopen week allebei constant heb ervaren en ik aan die plakkerige huid wel wende :p, alleen zou ik dan wel iedere avond willen douchen
Dit vind ik echt serieus vet interessant haha tell me more
Nah zal mezelf niet echt zo omschrijven 
haha leerzaam he.
Ik heb ook altijd jeuk op meerdere plekken, al jarenlang, en wen er niet aan hoor. Krab mezelf nog steeds helemaal kapot, verschrikkelijk. Doe mij maar een plakkende huid haha
Haha wow giga error in mn hoofd.
Bij nichtje dacht ik aan iemand van 5 die op een dansklasje zat, dat trouwen klopte echt niet in mijn plaatje. 3 x moeten lezen voor ik snapte dat het ook een volwassene kon zijn.
- Je eerste kind (gaat heten/heet) eerste 3 letters van jouw naam + laatste 3 letters van je (laatste) vriend(in).
- Al je vriendinnen vernoemen de aankomende 20 jaar hun dochter naar jou.
0 stemmers
Ik ga meteen m’n vriendinnen op de hoogte brengen.
Haha ja dit lijkt me ook helemaal niet erg! Alhoewel de namen van mijn vriend en mij gecombineerd niet eens heel lelijk zijn.
Haha ja dat weet ik toch doos 
Voor een jaar:
- Iedere ochtend moet je voordat je naar je werk of studie gaat 50 verschillende posters met vermiste dieren ophangen. Dit zijn steeds 50 andere foto’s die je geplukt hebt van het internet met verzonnen informatie en de adresgegevens haal je uit het telefoonboek. Je mag nooit informatie en foto’s hergebruiken ook niet de locatie waarop je de foto’s ophangt.
- Ieder weekend moet jij en je partner verkleed gaan als glamrocker / hairmetaller inclusief foute pruiken.
0 stemmers

Ik ben fan van oude hitjes, ook aan mijn gebruikersnaam te zien. Heb net nog een goeie naar je doorgestuurd haha! 
- Met heel FF aan de spekkoek
- Met heel FF aan de wijn
0 stemmers
totaal offtopic maar ik moet echt al dagen telkens zo lachen om jouw profielfoto 

Nou dit is duidelijk geen dilemma met mijn lil kleine crush