- Appels
- Peren
0 stemmers
0 stemmers
Elke ochtend bij het ontbijt een glas knakworst sap of elke ochtend een glas extreem bedorven melk
0 stemmers
Bah beide lijken me héél erg vies
Knakworstsap valt wel mee (vind ik). Die melk kun je wel goed ziek van worden.
Deze was veeeeel te makkelijk voor mij haha
Ik zit hier hardop om te lachen, op 1 juni ook echt
0 stemmers
0 stemmers
(van dilemma op dinsdag)
Elke avond de Zweedse Balletjes van Ikea moeten eten of je moet je kinderen vernoemen naar meubels van Ikea.
0 stemmers
Sommige mensen snappen dilemma’s niet volgens mij? Het is niet de bedoeling dat je dingen gaat verzinnen om het dragelijker te maken.
Haha ja in de eerste instantie zie je vooral het geld denk ik, maar ik dacht al snel oh nee hoeveel leed je dan bijvoorbeeld een gezin whatever aandoet en altijd met de gedachte moet leven dat jij eigenlijk iemand hebt vermoord en je leven daardoor verpest is en er altijd een grijze wolk boven je hoofd hangt. Dan is die miljoen verwaarloosbaar. Ik heb overigens weer verkeerd gestemd. Bij Mn mobiel schie als ik op stemmen wil drukken de keuzes omgekeerd? Al zeker 4 keer gehad. Alleen op mn mobiel overigens op de iPad/laptop heb ik dat niet.
Ik ben veel te fanatiek in dit topic hahaha oops. Ik snap deze uitslag al helemaaal niet. Dan kun je nooit meer forummen, appen, werkgerelateerde mailtjes sturen, je scriptie moet je dan SCHRIJVEN. Vaak ben je de hele dag de deur uit dus dat betekent dan 2 keer per dag veel treden lopen maarja scheelt weer een sportschoolabbo hoor!! Ik neem dit te serieus.
Bij mij laat die de gestemde stem boven staan en de stem waar je op hebt gestemd is dan blauw. Dus soms draait die dan inderdaad om maar de optie die van boven staat hoeft dus niet jouw stem te zijn
En gewassen! En je moet het met je meeslepen de hele tijd. Lijkt me echt vreselijk.
0 stemmers
Me too. Maar wel van een paar meer ook.
Ik ken dus twee mensen die gewoon poepten als de ander erbij was…? Poepen en masturberen zijn echt de enige twee dingen die ik voor mezelf wil houden in m’n leven.
Dit is de makkelijkste keuze van mijn leven.
Nou zijn Billy, Franklin en Marit nou niet bepaald erge namen voor kinderen. Die vega balletjes krijg ik niet door mijn strot.
30 jaar werken als
0 stemmers