- je woont op de 94e verdieping van een flat zonder lift
- al je digitale communicatie moet vanaf vandaag via handgeschreven brieven
0 stemmers
(van dilemma op dinsdag)
0 stemmers
(van dilemma op dinsdag)
Elke avond de Zweedse Balletjes van Ikea moeten eten of je moet je kinderen vernoemen naar meubels van Ikea.
0 stemmers
Haha ja in de eerste instantie zie je vooral het geld denk ik, maar ik dacht al snel oh nee hoeveel leed je dan bijvoorbeeld een gezin whatever aandoet en altijd met de gedachte moet leven dat jij eigenlijk iemand hebt vermoord en je leven daardoor verpest is en er altijd een grijze wolk boven je hoofd hangt. Dan is die miljoen verwaarloosbaar. Ik heb overigens weer verkeerd gestemd. Bij Mn mobiel schie als ik op stemmen wil drukken de keuzes omgekeerd? Al zeker 4 keer gehad. Alleen op mn mobiel overigens op de iPad/laptop heb ik dat niet.
Ik ben veel te fanatiek in dit topic hahaha oops. Ik snap deze uitslag al helemaaal niet. Dan kun je nooit meer forummen, appen, werkgerelateerde mailtjes sturen, je scriptie moet je dan SCHRIJVEN. Vaak ben je de hele dag de deur uit dus dat betekent dan 2 keer per dag veel treden lopen maarja scheelt weer een sportschoolabbo hoor!! Ik neem dit te serieus.
Bij mij laat die de gestemde stem boven staan en de stem waar je op hebt gestemd is dan blauw. Dus soms draait die dan inderdaad om maar de optie die van boven staat hoeft dus niet jouw stem te zijn
En gewassen! En je moet het met je meeslepen de hele tijd. Lijkt me echt vreselijk.
0 stemmers
Me too. Maar wel van een paar meer ook.
Ik ken dus twee mensen die gewoon poepten als de ander erbij was…? Poepen en masturberen zijn echt de enige twee dingen die ik voor mezelf wil houden in m’n leven.
Dit is de makkelijkste keuze van mijn leven.
Nou zijn Billy, Franklin en Marit nou niet bepaald erge namen voor kinderen. Die vega balletjes krijg ik niet door mijn strot.
30 jaar werken als
0 stemmers
hahaha ja ik ging ook een paar dilemma’s aan mn vriend voorleggen, en bij die ‘geen tanden of geen kiezen’ zei hij ‘mag je dan wel implantaten nemen?’ Ehm nee natuurlijk niet lekker makkelijk anders
Toiletjuf lijkt me best gezellig
Vuilnisvrouw verdient goed en je mag achter de vrachtwagen hangen.
Ik zou mn kinderen dan wel nöken noemen
Of is die niet echt van ikea
Haha ik dacht hetzelfde, bij vuilnisman kun je nooit een praatje oid. maken. Komt misschien ook omdat ik een schattig Colombiaans stelletje ken die bij de toiletten van de hema werken en volgens mij hebben ze het best leuk en ik heb ze geregeld met ouderen een praatje zien maken ondanks hun gebrekkige Nederlands heb ik ook wel eens met ze gepraat.
Oh en dr werkte altijd een wcman (haha) op Amsterdam centraal die leek echt de tijd van z’n leven te hebben daar.
ja, en die stank went denk ik wel en je hebt gewoon een superzware workout terwijl je werkt dus je hoeft als je thuis bent niet meer het huis uit voor de sportschool of om een rondje te rennen. Behalve als je het leuk vindt natuurlijk. Wat ik niet vind.
0 stemmers
Haha ja is blijkbaar niet echt een dilemma voor de meeste zo te zien. Ik heb zo’n hekel aan strijken en draag vaak blousjes en dan ben ik zoo kwaad aan het strijken he. Dan met de gedachte dat je ALLES moet strijken (het mag niet met de Franse slag hoor!).