Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Werken voor

• De Belastingdienst
  • Het UWV

0 stemmers

verplaatst naar ander topic

Ik stem dan voor borstcorrectie, maar die telt als borstvergroting vind ik. Want ja de ene kant wil ik dan vergroot :joy:

3 likes

Kies een suikertante

• Patty Brard
  • Loretta Schrijver
  • Connie Breukhoven
  • Angela Groothuizen
  • Marijke Helwegen
  • Janny van der Heijden (HHB)

0 stemmers

Je hebt de hoofdrol in een film

• Thriller ( alles wat eng is etc. Ik kan niet eens een thriller zo bedenken)
  • Romantische comedy (Bridget jones etc.)
  • Drama/romantiek (Titanic/ Pearl Harbor etc.)
  • Horror (Saw)
  • Actie (films waar Tom Cruise z’n hoofd laat zien).
  • “Flauwe” comedy (American pie etc.)
  • Sciencefiction (avatar oid).

0 stemmers

en kies een suikeroom

• Hans Kazàn
  • Martin Gaus
  • Maarten van Rossem
  • Ernst Daniël Smid
  • Johan Derksen
  • Louis van Gaal

0 stemmers

Maarten van Rossem is mijn spirit animal :heart:

6 likes

Ahhh loretta, vind haar zo lief. Echt een oprechte dierenvrind.

5 likes

Kies twee mensen waar je het tegen gaat opnemen in de slimste mens:

• Mascha en Gregor
  • Ludo en Janine (Erik de vogel en Caroline de Bruijn)
  • Louisa en Rosanna

0 stemmers

Check :kiss:

Je wordt uitgenodigd bij De Wereld Draait Door. Waar gaat het gesprek tussen jou en Matthijs van Nieuwkerk over?

• Overheid verzoeken tot het realiseren van een geaccrediteerde opleiding voor toiletprofessionals omdat gebleken is dat veel toiletten buitenshuis ontzettend vies zijn.
  • Jouw hobby: het hebben/onderhouden van een vlooientheater naast jouw drukke baan. Je vindt het onterecht dat deze insecten altijd negatief worden afgebeeld in de media.
  • De Nationale Boodschappenkarretjes Dag (NBD) onder de aandacht brengen bij het Nederlandse publiek omdat veel ouderen belachelijk zouden worden gemaakt voor het gebruiken van zo’n trolley. Dit moet stoppen.

0 stemmers

1 like
  • altijd diarree hebben
  • altijd geconstipeerd zijn

0 stemmers

Hahaha omg dit is echt kiezen tussen twee kwaden.

2 likes

Een mix van allerlei dingen. Zowel SOLA-bestek maar ook dingen van de Ikea etc.

1 like

Merk maakt niet uit maar ik trek geen bestek met een houten of plasticen handvat. Moet gewoon uit 1 stuk zijn

11 likes

Wat grappig. Ik vind dus bestek met houten handgrepen veel fijner dan wanneer het van metaal/staal etc is.

4 likes

Welk bestek heeft jouw voorkeur?

• Bestek dat uit 1 soort materiaal bestaat (bijv. roestvrij staal)
  • Bestek dat uit 2 soorten materiaal bestaat bijv. roestvrij staal en dan het gedeelte dat je vasthoudt van hout, plastic ec.

0 stemmers

Ik koos eerst voor flauwe comedy, maar ik ben dan zon drol die dan om alles moet lachen en niet meer serieus kan doen.

Oh thanks voor zoveel tijd om niet aan studie te besteden en omdat ik hardop in de lach schiet

Ik heb zelf bestek van SOLA, maar ook daar zit nog verschil in wat kwaliteit betreft. Die van ons valt erg tegen namelijk. De vorken en lepels buig je met een beetje kracht zo om en er komen snel roest vlekjes op. Dus het wil niet zeggen dat duurder altijd betere kwaliteit is :frowning: