Uhm de natuur heeft Mount Rushmore niet zo gemaakt hoor?
Hahaha ok, weer iets bijgeleerd vandaag! Bedankt Anthony!
Ja m’n vriend doet dit ook en ik krijg dan echt kippenvel. Hij zegt dat het sowieso al nat wordt door speeksel natuurlijk maar toch, ik krijg al kippenvel als ik dit typ
Ik gebruik vaak een oude lepel met een scherpe rand waarmee ik ze eventueel kan ‘snijden’. Ik eet ze ook weleens met stokjes en een lepel, maar die optie zag ik niet.
Je wordt onterecht dood verklaard…
- Levend begraven worden
- Levend gecremeerd worden
0 stemmers
- Pesten
- Gepest worden
0 stemmers
hef tig
- Een zwangerschap uitzitten van een kind waarvan is vastgesteld dat het na enkele uren na de geboorte zal komen te overlijden maar dan kan je wel door orgaandonatie de levens van andere kinderen redden.
- De zwangerschap met toestemming van het ziekenhuis alsnog tussentijds laten afbreken.
0 stemmers
Ligt er denk ik echt aan hoe ver ik ben. Maar bij nader inzien denk dat ik het toch zou afbreken om egoïstische redenen. Zwangerschap of bevalling is echt een van de top oorzaken voor overlijden bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd.
Ik heb ook duurder bestek maar deze van Ikea zijn m’n lievelings
Was jij je navel?
- Nee, nooit over nagedacht
- Nee, er zit geen vuil in
- Ja tuurlijk
- Ik heb geen navel
0 stemmers
Poets jij je tong?
- Ja, met een speciale tongschraper
- Ja, met mijn tandenborstel
- Nee
0 stemmers
Hoe eet jij sushi?
- Elk stuk in 1 keer
- In stukken bijten
- In stukken snijden
0 stemmers
Of gewoon helemaal niet
Haha dit doet me denken aan toen ik in Japan met mijn vriend sushi had besteld en we alles wilden delen (want duur en skeer) en dus alle sushi’s door midden hapten. We werden echt keihard uitgelachen in die zaak, want het is blijkbaar echt heel erg not done om sushi niet in 1 keer in je mond te stoppen
Oeps ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic heb gebruikt.
Ja, ik hoorde dus ook dat dit not done is maar sorry ik vind die stukken echt te groot om met smaak in 1 keer in je mond te doen.
Je achternaam laten veranderen in:
- ______ de Gladiool
- ________ Halve zool
0 stemmers
Je buurman/buurvrouw/huisgenoot heeft een instrument maar hij/zij bakt er helemaal niks van, het geluid gaat door merg en been. Het instrument is een:
- Doedelzak
- Blokfluit
- Viool
- Accordeon
- Didgeridoo
- Ukelele
0 stemmers
Dit alleen al lezen doet gewoon pijn