Je moet kiezen-topic (Deel 1)

De naam zou ik echt niet weten?! Al een paar jaar geleden gekocht. Ik zal er zo even een foto van maken voor je.

1 like

Deze heb ik! Als je goed kijkt zie je bij de vork wat roest plekjes zitten.

1 like
  • Werken als midlifecrisis coach en vijftigers helpen om zichzelf weer op het rechte pad te krijgen. (Die cursus hoepelend vuurvreten is misschien toch niet zo goed idee om de wilde kant van je persoonlijkheid te benadrukken)
  • Een professioneel 1mans bedrijfje hebben waarmee je babyshowers regelt. (Dus omkomen in zilveren letterballonnen, luiertaarten en vrouwen die het allemaal beter denken te weten dan jij als specifieke partyplanner.)

0 stemmers

• Je haar alleen nog maar mogen borstellen met een stoffer (die met een blik)
  • Je tanden alleen nog maar mogen poetsen met een afwasborstel (wel een schone)

0 stemmers

• Wanneer iemands zijn ringtone afspeelt moet je de Las ketchup dans doen. Asereyeee de hebbe de haaa
  • Wanneer ergens een alarm gaat (van de politie maar ook van winkels etc) moet je de gangnam style doen. Wop wop wop

0 stemmers

Wat kies je?

• Nooit meer naar het bos
  • Nooit meer naar het strand

0 stemmers

Tandpasta, geen water…:sweat_smile:

9 likes
  • Kleurpotloden
  • Stiften

0 stemmers

• Krijt
  • Verf

0 stemmers

• Papier
  • Doek

0 stemmers

• Een leuk jurkje verpesten met een korte witte legging met kantrandje dat er enkele centimeters onderuit piekt
  • Een leuk jurkje verpesten met een fluoriserende sport beha waarvan duidelijk te zien is dat je die eronder draagt inclusief zichtbare bandjes

0 stemmers

48
Op je trouwdag deze jurk combineren met

• bruine bergschoenen
  • oldskool zwarte teva’s met witte sportsokken

0 stemmers

Ga het vanavond eens met water proberen. Kijken wat het verschil is :sweat_smile:

Gewone pannen of koekenpannen? Want die laatste doen wij er nooit in. Het klopt trouwens wel dat we soms die roest plekjes eraf kunnen vegen, maar sommige ook weer niet :woman_shrugging:

Ahh okee, dat wist ik niet! Zal eens gaan kijken of ik iets aan het zout kan veranderen! Thanks :blush:

Uhm de natuur heeft Mount Rushmore niet zo gemaakt hoor? :smiley:

3 likes

Hahaha ok, weer iets bijgeleerd vandaag! Bedankt Anthony!

5 likes

Ja m’n vriend doet dit ook en ik krijg dan echt kippenvel. Hij zegt dat het sowieso al nat wordt door speeksel natuurlijk maar toch, ik krijg al kippenvel als ik dit typ

1 like

Ik gebruik vaak een oude lepel met een scherpe rand waarmee ik ze eventueel kan ‘snijden’. Ik eet ze ook weleens met stokjes en een lepel, maar die optie zag ik niet.

Je wordt onterecht dood verklaard…

• Levend begraven worden
  • Levend gecremeerd worden

0 stemmers

• Pesten
  • Gepest worden

0 stemmers

hef tig