Jaa en het is alleen een half dagje. Plus je hoeft niet iedereen te begroeten.
Maarre zonder slaap ga je nogal dood, of geldt dat in deze situatie dan niet ?
Nee, in deze situatie geldt dat je gewoon in leven blijft en ook moe wordt, maar dat het dan fysiek onmogelijk is om te slapen. Beïnvloedt dat je keuze?
Haha ja wel deels. Maar ik kan nog steeds niet zo goed kiezen.
Ik dacht eerlijk gezegd ook, zonder slaap ga ik dood dusja
- Er zit altijd een haar in je eten
- Er zit altijd een stukje eten in je haar
0 stemmers
ik stuur altijd snapchats van mn drollen naar hem
Ik heb al bijna elke dag een hondenhaar in m’n eten haha.
Jezus wat een pittige vragen!
Ik hoor wel vaker dat mensen dat doen, zou het zelf nooit doen maar voor 100 euro eh JAAAA. Hij heeft zelfs een keer de deur opengetrokken en gezegd “haha ik wil jouw poep zien” maar ik had al snel doorgespoeld en we vonden het ook nog grappig. Wat @Briseis zegt over poepen en masturberen de enige dingen privé zijn. Dat laatste doe ik vrijwillig voor z’n neus haha, gelukkig vindt hij dat leuk.
Valt het op dat ik echt van dit topic houd?
Wow, er zijn mensen die voor nierstenen kiezen? Heb je daar ervaring mee? Nierstenen zijn de hel!! (al kan ik me voorstellen dat maandstonden dat ook zijn voor sommige mensen, maar echt, nierstenen minder erg? En dan ook nog eens een keer per week??)
Ik weet te weinig van nierstenen en teveel van menstruatie daarom heb ik nog niet gestemd. Want ik wil dit graag allemaal uiterst serieus nemen haha
Haha, prima hoor, maar ik kan me daar echt niks bij voorstellen, dan liever eens per maand bloedend op de grond hoor
This happened to me
Hmm, zo vatte ik hem niet op eigenlijk . Maar dan nog ben ik liever de rest van mn leven ongesteld dan wekelijks een niersteen te hebben. Maar dan snap ik de keuze voor de nierstenen wel beter.
Ik zie er nu ook wel ‘elke dag’ in trouwens…
Zou je liever:
- Kunnen vliegen
- Gedachten kunnen lezen
0 stemmers
- Nooit meer groente eten.
- Nooit meer fruit eten.
0 stemmers
Maar dit is ook niet echt een dilemma toch, meer een luxepositie waaruit je kan kiezen.
Ik dacht dat de insteek van dit topic “dilemma op dinsdag” was maar aan de titel van het topic te zien is het gewoon kiezen idd.